Wohoo! Suomen mahdollisesti ensimmäisin Star Trek foorumi on nyt avattu. Tulkaa ihmeessä tutustumaan ja liittymään Trekkieiden seuraan.
Foorumin kaikki osiot eivät näy vieraskäyttäjille. Tervetuloa!
http://startrekfinland.palstani.com/
Star Trek Finland foorumi
6
576
Vastaukset
- TrekTrekTrek!
Jees kaikki mukaan!
- 11111
Katsooko joku ihan oikeasti tälläistä alimman sosiaaliluokan mainstream skeidaa? :D Voimia teille.
- Trekker
Katso sinä salkkareita, niin minä katson elämän arvoja tutkivaa trekkiä :)
- Mr Cock
Mielestäni alkuperäinen William Shatnerin tähdittämä Star Trek oli paras, vaikkeivat sen tehosteet olleetkaaan niin näyttäviä. Myöhemmissä sukupolvissa ovat olleet hyvää naisnäyttelijöiden isot tissit:
http://cf.badassdigest.com/_uploads/images/st13.jpg- Trekkie
Niin olikin, vaikka TNG:ssä oli taas vaikkapa Data ja Lore aika poikkeuksellisia roolihahmoja. Taas VOY:ssa hologrammi lääkäri oli aika uskomaton myös ja VOY kokonaisuudessaan aika kovaa kamaa eli sotaa delta kvadrantissa koko ajan. Kapu/amiraali Janeway oli kovilla. Amiraali Kirk pääsi helpolla Janeway:hin verrattuna...
Jaa, no riippuu kyllä, mitkä ovat ISOT. Jos D on keskikokoa ja vasta E ISOT, niin ei löydy kuin ehkä T´pol:a esittävä nainen Enterprise:ssa, ehkä. TNG:ssa löytyy vain B-D kokoa olevia tisuja. Noh, VOY:ssa tietenkin on Borg Queen 7 of 9. :). Mutta vähän on kyllä. Uhura alkuperäisessä on tietty ihan oma lukunsa, koska hänellä on sekä etu-että takapuolen iskarit mukava ISOOT...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836189
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj504244- 1314051
- 734001
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263008Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412735Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72627- 292306
- 2042151
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4561884