Nyt leivotaan homoista idolia.
Tänä vuonna homon vuoro
4
338
Vastaukset
- Väärä valinta
Jotenkin tuli mieleeni, että miekkoinen valittiin julkisuutensa pohjalta mukaan. Lauluääni on pikkunen ja vaatimaton.
- kaiken tuumaaja
Kaikella kunnioituksella jokaisen ihmisen seksuaalista orientaatiota kohtaan (henk.koht. sitä mieltä, että jokainen tyylillään/ihan sama jne.), niin samaa ajattelin, kun torstain lähetystä seurasin... Esiintymismaneerit kohdallaan, mutta ääni ei matchannut elkeitä. Ihan pikkukiva sellainen. DTM:ssä on myös lava, jossa voi esiintyä joko livenä tai play backinä muiden lauluja "laulaen" :).
- nostotukka oy
Jooseppi voittoon!!!
- Tätimummo
Mitä hemmetin väliä on laulajan seksuaalisella suuntauksella?
Tiedän psykologiasta sen verran että homojen vihaajat ovat itse sisimmässään homoja. Sitten esitetään niin kovista ja vihataan turhaan, kun ei uskalleta itse olla sitä mitä sisimmässään on, siis homo. Siis tule sinäkin jo kaapista ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838