KEPUn Juha Sipilän osaamattomuus tuli kaikille selväksi eilisessä eduskuntakeskustelussa.
Oli mainio asia, että Kokoomuksen kansanedustajat kysyivät Sipilältä tästä osinkoverotuksesta. Nyt kävi kaikille selväksi, että Sipilä ei näytä tuntevan edes "omaa" esitystään osinkoverotuksesta. Sipilä jäätyi lopulta täysin ja koko muu KEPUn eduskuntaryhmä katsoi tilannetta kauhistuneena.
Siinä meni viimeinenkin uskottavuus Sipilältä.
Sipilä sai korvamakiaa eduskunnassa eilen
21
190
Vastaukset
- wivkeds
Punikki känä valehtelee taas Hallituksen esitystä ei ymmärrä hallituskaan, joutuvat jatkuvasti kyselemään Sipilälta mitä tulikaan päätetyksi
- Hiohihihihiii
Sipilä oli osaamaton pelle eilen eduskunnassa.
- Oliko eilen
eduskunnassa Sipilän kyselytunti?
No, pitihän se ohjelma-aika jotenkin saada täytettyä,
kun hallitus ei pysty vastaamaan edes omista tekemisistään. - Sapiens dux
Sipilä osoitti politiikassa harvinaista viisautta jättämällä Kokoomuksen rakkikoiran ja inttävät demarit pureksimaan omia kynsiään.
Kokoomus esitti jälleen kerran typeryytensä ja lapsellisen politiikan tekonsa vääntelemällä selvää asiaa.
Olisiko tuo Z kuitenkin noin umpitollo? - Heh heh heh!
Taas kerran nähtiin Sipilän totaalinen jäätyminen keskustelussa. Tällaisia tilanteita on ollut ennenkin ja yksi nähtiin tv:n suuressa vaalikeskustelussa ennen eduskunta vaaleja.
Juha Sipilä ei kertakaikkiaan hallitse tällaisia(kaan) asioita. Tähän saakka media on kohdellut Sipilää turhankin hellävaraisesti. Herraa ei ole vielä pantu montakaan kertaa tilille töräytyksistään. Televisioitu eduskuntakeskustelu on mainio paikka vähän "kouluttaa" Sipilää ja näyttää kansalaisille millainen typerys Sipilä on. - kokkarit pihalla--
"
Kotimaa
|
Kehysriihi 2013
Hallituksen osinkoveroesityksen arvostelun aloittanut vasemmistoliiton puheenjohtaja Paavo Arhinmäki (vas.) sai oppositiojohtaja Juha Sipilältä (kesk.) apua osinkoveroesityksen vaikutusten arvioinnissa.
Arhinmäki vahvisti keskiviikkona A-studiossa Ylen toimituksen kuuleman huhun Sipilän ”vinkistä”. Sipilä oli ihmetellyt hallituksen päätöstä, joka tarjoaa suurimpien ja rikkaimpien listaamattomien yritysten omistajille kevennetyn osinkoverotuksen.
–Itseasiassa mä keskustelin todella torstaina illansuussa [kehysriihen jälkeen] Juha Sipilän kanssa ja hän ihmetteli tätä kohtaa päätöksessä, Arhinmäki kertoi.
–Kerroin, että valtiovarainministeriön virkamiesten arvio on se, että kysymys on vain muutamista yrityksistä. Sipilä tätä ihmetteli ja sanoi, että hän kuvittelisi, että kyse on pikemminkin tuhansista yrityksistä.
Arhinmäki kertoo yrittäjänä rikastuneen Sipilän kummastelun saaneen hänet selvittämään osinkoveroesityksen vaikutuksia entistä tarkemmin."
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/58074-arhinmaki-vahvisti-huhun-ylella-sai-juha-sipilalta-tarkean-vihjeen
http://www.juhasi.fi/blogi/2013/09/17/88- saa sitä' vinkua..
Ja kuinkas kävikään, hallitus korjasi osinkoverotustaan Sipilän ohjeen mukaan....kokkarit ja demut myönsivät virheensä.
"Hallitus paketoi budjetin – osinkoverotukseen korjaus"
http://www.taloussanomat.fi/kotimaa/2013/08/29/hallitus-paketoi-budjetin-osinkoverotukseen-korjaus/201312042/12
- hohhoijaa..
Mihin ne kommentit nyt jäivät Känältä tästä Sipilä korjaamasta osinkoveropaketista? Tuliko hiki kun näytit oman tietämättömyytesi?
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kokoomus ja Demkarit "hiillosti" Sipilää omasta mallistaan osinioveropäätökseksi:D
Sipilähän sen päätöksen korjautti. Zyzze mainaa vissiin että se lopullinen veroratkaisu oli Kokoomuksen malli:D Ei se oli Sipilän malli:D - pol.t.
Sipilän naamastakin näkee, että sillä ei ole kaikki inkkarit kanootissa.
- hih hih hih
Hyvin todettu.
http://kuvat.kaleva.fi/default/05e4e668-b14b-11e1-9c44-12313b053908/large-sipsipsipila.jpg - Kupilan Silli
hih hih hih kirjoitti:
Hyvin todettu.
http://kuvat.kaleva.fi/default/05e4e668-b14b-11e1-9c44-12313b053908/large-sipsipsipila.jpgOnpas tampion näköinen tuo Sipilä.
- Urho Kekkonen
Juha Sipilä saattaa olla tyhmin kepujohtaja kautta aikojen.
- Alue C
Juha Sipilä ON tyhmin kepujohtaja kautta aikojen.
- Hiohihihiii
Juha Sipilästä ei koskaan tule pääministeriä. Se on nyt selvä asia.
- J Utta
Hih hih minulla on ihraisin p erse kautta aikojen hih hih
- Yki Virtanen
Juha Sipilä vaikuttaa varsin tavanomaiselta keskinkertaiselta kepulilta. Varmaan omiensa joukossa suosittukin. Hänellä näyttää aina olevan vähän pallo kateissa. Ei tuo osinkoverosekoilukaan ainakaan lisännyt luottamusta Sipilään.
Luulen, että Sipilä jää yhden kauden puheenjohtajaksi. Puolueen sisällä ovat jo alkaneet Sipilän vastaiset ryhmät aktivoitumaan.- O.O.
Sipilä on näitä maalaismiehiä, jotka omissa joukoissa ovat kingsejä, mutta isompiiin ympyröihin tullessa tyhmyys tulee aina esille.
- J Utta
hih hih minä kun avaa ihraiset reiteni niin näette ottouden hih hih
- Johan nyt
Voisivat keput panostaa noihin avauksiinsa porukalla...vai Sipilästä pääministeri noilla eväillä..kaivakaa se Vanhanen takaisin jostain lautakasasta. Sentään tiesi että pakkoruotsi on turha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345428Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4852489Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271289JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51185En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171009Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7944- 61838
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41822HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193784Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3774