Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuolemansynnit

maria802

Mitkä ovat kuolemansynnit? Mitkä ovat niistä kolme pahinta? Miten ne toteuvat tänä päivänä?

39

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +++

      Snl. 6:16-19: ” Näitä kuutta Herra vihaa, ja seitsemää hänen sielunsa kauhistuu: ylpeitä silmiä, valheellista kieltä, käsiä, jotka vuodattavat viatonta verta, sydäntä, joka häijyjä juonia miettii, jalkoja, jotka kiiruusti juoksevat pahaan, väärää todistajaa, joka valheita puhuu, ja riidan rakentajaa veljesten kesken.”

      Kaikenlainen synti johtaa kadotukseen ellei siitä luovuta tämän elämän aikana.

      ”Kaikki vääryys on syntiä!” 1 Joh.5:17. Ja ”kaikki ovat syntiä tehneet.” Room.3:23.

      Mutta ”Ihmisen Pojalla (Jeesuksella) on valta maan päällä antaa syntejä anteeksi!” Markus 2:10. - - - - Kuoleman jälkeen ei enää löydy muutoksen mahdollisuutta.

      ”Sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne.” Joh. 8:24.

      Mutta ihmeellinen Jumalan armo tulee vastaan: ”Hän (Jeesus) oli täynnä armoa ja totuutta!” Joh.1:14. Hän sovitti suurimmatkin syntimme sijaisuhrillaan Golgatalla. ”Rangaistus oli Hänen päällänsä, että meillä rauha olisi ja Hänen haavainsa kautta me olemme paratut.” Jesaja 53:5.

    • OttoPetteri

      Kuolemansynnit toteutuvat siten, että ihminen kuolee. Ennemmin tai myöhemmin. Yleensä 60 iässä. Ja sitten kuopataan tai poltetaan ja siinä se sitten oli.
      On sitten tehnyt "kuolemansyntiä" tai ei.
      Joskus kun on oikein paha tai oikein syvällä synnissä, niin saattaa käydä jopa niin, että kuolee alle 3v ikäisenä esim. leukemiaan. Mutta tässä tapauksessa on oltava miehimys, aviorikkoja, huorintekijä, juoppo yms kamalaa syntiä tehnyt.
      Kun kerran synnin palkka on kuulemma kuolema. Tai ainakin näin kerrotaan...

    • Tammi2

      maria802


      Sentähden, niinkuin yhden ihmisen kautta synti tuli maailmaan, ja synnin kautta kuolema, niin kuolema on tullut kaikkien ihmisten osaksi, koska kaikki ovat syntiä tehneet- Room 5:12

    • =====

      Jonkun apostolin mielestä oli syntiä, joka oli kuolemaksi.
      He olivat tehneet paljon evankeliumin työtä, meidän aikamme ihmiset eivät ole niin hyviä.
      Ylipäätään kysymys on meille liian suuri, jos heidänkaltaisensa vanhurskaatkin vain arvioivat.
      Paavali oli tottunut elämään niukkuudessa ja runsaudessa, näin ajatellen yltäkylläisyyskään ei ole kuolemansynti. Vain jos se on kaverilta pois, voisin avustaa häntä mutta en tahdo, silloin tekisin syntiä.
      Totisesti, jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, eikö Jeesus ole herra, kuulkaamme häntä ja seuraajiaan, silloin kun voimme.

      • =====
        Niin annetaan anteeksi.jeesuksen pilkkakin,mutta hänen antamaan armoa joaka sitä pilkaa ei saan anteeksi tässä elämässä eikä tulevassa,tarkoitta sen armon jonka hän tarjoaa sen kastoo ylen ei saa enään anteeksi.
        Yksi kertaiseti hengen pilkaa.


      • OttoPetteri
        kuulija1 kirjoitti:

        =====
        Niin annetaan anteeksi.jeesuksen pilkkakin,mutta hänen antamaan armoa joaka sitä pilkaa ei saan anteeksi tässä elämässä eikä tulevassa,tarkoitta sen armon jonka hän tarjoaa sen kastoo ylen ei saa enään anteeksi.
        Yksi kertaiseti hengen pilkaa.

        "Yksi kertaisesti" - mitä?


      • OttoPetteri kirjoitti:

        "Yksi kertaisesti" - mitä?

        OttoPetteri
        Armon hengen pilkaa,ei saa anteeksi,jota sen hylkäävät se on pilkkaa.


      • OttoPetteri
        kuulija1 kirjoitti:

        OttoPetteri
        Armon hengen pilkaa,ei saa anteeksi,jota sen hylkäävät se on pilkkaa.

        Vielä kerran - mitä?


      • OttoPetteri kirjoitti:

        Vielä kerran - mitä?

        OttoPetteri
        vastaus


        Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.matt 12:31


      • OttoPetteri
        kuulija1 kirjoitti:

        OttoPetteri
        vastaus


        Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.matt 12:31

        Tuo on kaiketi lainaus jostain kirjasesta?
        Kirjasesta, josta kaikki uskovaiset lainaavat lauseita kun itse eivät pysty / saa ajatella?


      • Tammi2
        OttoPetteri kirjoitti:

        Tuo on kaiketi lainaus jostain kirjasesta?
        Kirjasesta, josta kaikki uskovaiset lainaavat lauseita kun itse eivät pysty / saa ajatella?

        Otto Petteri
        olet siinä väärässä

        jokaisella on oma ajattelu,ei kaikki ajattele samallalailla,koska sanassa on niin mainita se pitää myös paikansa. Se kirja on myös tuomitsemassa kerran.


      • OttoPetteri
        Tammi2 kirjoitti:

        Otto Petteri
        olet siinä väärässä

        jokaisella on oma ajattelu,ei kaikki ajattele samallalailla,koska sanassa on niin mainita se pitää myös paikansa. Se kirja on myös tuomitsemassa kerran.

        Väärässä...mhhh...
        Miksi sitten aina uskovaiset lainaavat tännekin juttuja omasta kirjastaan? Miksi ain saa lukea jonkin Jesajan jotakin juttua jostain, kun keskusteluun tulee vaikkapa uskovaisten kaikkein kamalin ajateltavissa oleva asia: Seksi.

        >>...se pitää myös paikansa...


      • OttoPetteri kirjoitti:

        Väärässä...mhhh...
        Miksi sitten aina uskovaiset lainaavat tännekin juttuja omasta kirjastaan? Miksi ain saa lukea jonkin Jesajan jotakin juttua jostain, kun keskusteluun tulee vaikkapa uskovaisten kaikkein kamalin ajateltavissa oleva asia: Seksi.

        >>...se pitää myös paikansa...

        OttoPetteri
        vastaus
        aivopesty uskomaan oman kirjansa juttuja. Kyseessä ei ole totuus tai yleinen,omat totuudet,ihmisen mielipiteitä,ei jumlan antama sana.
        Jokainen uskon suunta pitää omia pyhinä,todellisesti on vain yski pyhä,Jeesuksen antama sana joka on tie vapauteen.
        >Pahimmillaan ihminen, joka ei niihin höpötyksiin usko, kivitetään julkisesti torilla. Eli usko tähän tai kuolet!< he ovat menneet lain alle,tekonkautta,eikä johda pelastkseen,yksikään ei pelastu laintekojen kautta,vaan armosta,jotka ottavat sen vastaan.
        Ei höpötystentakia vaan,Jeesuksen uskon takia heitä vainoavat.


      • OttoPetteri
        kuulija1 kirjoitti:

        OttoPetteri
        vastaus
        aivopesty uskomaan oman kirjansa juttuja. Kyseessä ei ole totuus tai yleinen,omat totuudet,ihmisen mielipiteitä,ei jumlan antama sana.
        Jokainen uskon suunta pitää omia pyhinä,todellisesti on vain yski pyhä,Jeesuksen antama sana joka on tie vapauteen.
        >Pahimmillaan ihminen, joka ei niihin höpötyksiin usko, kivitetään julkisesti torilla. Eli usko tähän tai kuolet!< he ovat menneet lain alle,tekonkautta,eikä johda pelastkseen,yksikään ei pelastu laintekojen kautta,vaan armosta,jotka ottavat sen vastaan.
        Ei höpötystentakia vaan,Jeesuksen uskon takia heitä vainoavat.

        >>...tie vapauteen...


      • -------
        OttoPetteri kirjoitti:

        >>...tie vapauteen...

        Niin, ja mistä pelastetaan ja miksi?
        Ensin syntyy maailmaan itse pyytämättä, pakko elää aikansa.
        Kummallista että ei saa elää rauhassa, jostain kamalasta pitäisi pelastua.
        Ei sovi minun järkeeni.


      • OttoPetteri kirjoitti:

        >>...tie vapauteen...

        OttoPetteri
        vastaus
        uskonto ei vapauta,vapautta on Jeesus itse,synnistä vapautaja,vapautus on se kun saa ne anteeksi, kun on synnin alaisena luonostaan.
        Luulolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa,luulet pelastusvasi,ei pidä paikaansa,
        se on tosi asia,jeesuken suoma-aramo ihmiselle.

        Vapautetaan syynistä? Joita ovat mm. saianlihan syönti, se ei ole syntiä,joka voi syödä sian lihaa,mutta loukaa sitä joka ei voi syödä sianlihaa,loukaus on syntiä.


      • OttoPetteri
        kuulija1 kirjoitti:

        OttoPetteri
        vastaus
        uskonto ei vapauta,vapautta on Jeesus itse,synnistä vapautaja,vapautus on se kun saa ne anteeksi, kun on synnin alaisena luonostaan.
        Luulolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa,luulet pelastusvasi,ei pidä paikaansa,
        se on tosi asia,jeesuken suoma-aramo ihmiselle.

        Vapautetaan syynistä? Joita ovat mm. saianlihan syönti, se ei ole syntiä,joka voi syödä sian lihaa,mutta loukaa sitä joka ei voi syödä sianlihaa,loukaus on syntiä.

        Edelleenkin: Vapautta - mistä? Kun minä olen täysin synnitön, niin siitäkään ei voi minua "vapauttaa".
        ja pelastuminen - mistä? Uskovaisten keksimästä helvetistä?

        Minä en usko kumpaankaan noista eri lahkojen kertomista jutuista. Helvettiä ei ole missään muualla kuin uskovaisten mielessä.
        Synti taas on pelkästään eri lahkojen keksimiä omia määräyksiä siitä, miten pitää elää. Minä kun en ole yhdenkään lahkon tai uskonnollisen poppoon jäsen, niin mikään määräys ei koske minua.


      • OttoPetteri kirjoitti:

        Edelleenkin: Vapautta - mistä? Kun minä olen täysin synnitön, niin siitäkään ei voi minua "vapauttaa".
        ja pelastuminen - mistä? Uskovaisten keksimästä helvetistä?

        Minä en usko kumpaankaan noista eri lahkojen kertomista jutuista. Helvettiä ei ole missään muualla kuin uskovaisten mielessä.
        Synti taas on pelkästään eri lahkojen keksimiä omia määräyksiä siitä, miten pitää elää. Minä kun en ole yhdenkään lahkon tai uskonnollisen poppoon jäsen, niin mikään määräys ei koske minua.

        OttoPetteri
        vastaus
        Sitten olet armon saanut syntinen,kuten kaikki muutkin,uudestisyntyneet kirtity.

        ei ole lahkojen kesimä ominaisuus,se todillisinta totta. Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun. Ps 51:5
        Yhden ainoan ihmisen teko toi maailmaan synnin ja synnin mukana kuoleman. Näin on kuolema saavuttanut kaikki ihmiset, koska kaikki ovat tehneet syntiä.Room 5:12
        Adam söi Eevan kassa josta Jumala kielsi syömästä,siinä tuli rikkomus.


      • -----
        kuulija1 kirjoitti:

        OttoPetteri
        vastaus
        Sitten olet armon saanut syntinen,kuten kaikki muutkin,uudestisyntyneet kirtity.

        ei ole lahkojen kesimä ominaisuus,se todillisinta totta. Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun. Ps 51:5
        Yhden ainoan ihmisen teko toi maailmaan synnin ja synnin mukana kuoleman. Näin on kuolema saavuttanut kaikki ihmiset, koska kaikki ovat tehneet syntiä.Room 5:12
        Adam söi Eevan kassa josta Jumala kielsi syömästä,siinä tuli rikkomus.

        Etkö huomaa kuinka surkeaa on päättelysi. Kaikenkaikkiaan on tuollainen ihmisistä lähtöisin, Jumala ei ikinä olisi alentunut noin epäoikeudenmukaisiin rangaistuksiin.
        Kyllä synti on monelle niin rakas ja vaalittava asia, sitä vastaan on taisteltava hampaat irvessä koko surkean elämänsä ajan. Kun vielä pitää vaatia muitakin uskomaan höpinöitään.


      • OttoPetteri
        kuulija1 kirjoitti:

        OttoPetteri
        vastaus
        Sitten olet armon saanut syntinen,kuten kaikki muutkin,uudestisyntyneet kirtity.

        ei ole lahkojen kesimä ominaisuus,se todillisinta totta. Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun. Ps 51:5
        Yhden ainoan ihmisen teko toi maailmaan synnin ja synnin mukana kuoleman. Näin on kuolema saavuttanut kaikki ihmiset, koska kaikki ovat tehneet syntiä.Room 5:12
        Adam söi Eevan kassa josta Jumala kielsi syömästä,siinä tuli rikkomus.

        Minä en ole "uudestisyntyneet kirtity". Olen pakana.

        >>...se todillisinta totta.


      • ====
        OttoPetteri kirjoitti:

        Tuo on kaiketi lainaus jostain kirjasesta?
        Kirjasesta, josta kaikki uskovaiset lainaavat lauseita kun itse eivät pysty / saa ajatella?

        Voihan sen päätellä järjelläkin ei pelkästään Raamatunlauseilla. Jumala on meitä viisaampi, ajattelet joko tunteella tai älyllä, mistä me voisimme ymmärtää ilman Jeesuksen opetusta käsitettä kuolemansynti.
        Eikö tämä vapauta, samoin kuin sekin, älä tuomitse?
        Peruskäsitteet -- meiltä vaaditaan muutakin kuin puheita, ikävä kyllä ovat epäselviä monille.


      • OttoPetteri
        ==== kirjoitti:

        Voihan sen päätellä järjelläkin ei pelkästään Raamatunlauseilla. Jumala on meitä viisaampi, ajattelet joko tunteella tai älyllä, mistä me voisimme ymmärtää ilman Jeesuksen opetusta käsitettä kuolemansynti.
        Eikö tämä vapauta, samoin kuin sekin, älä tuomitse?
        Peruskäsitteet -- meiltä vaaditaan muutakin kuin puheita, ikävä kyllä ovat epäselviä monille.

        >> Eikö tämä vapauta, samoin kuin sekin, älä tuomitse?


      • OttoPetteri kirjoitti:

        >> Eikö tämä vapauta, samoin kuin sekin, älä tuomitse?

        OttoPetteri
        vastaus
        Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on, niinkuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat."

        Sillä Raamattu sanoo: "Älä sido puivan härän suuta", ja: "Työmies on palkkansa ansainnut". Muutamia esimerkkejä
        "Mutta uskovaisten lahkojen johtajat tekevät jopa rikoksia, jotka lahko sitten peittelee. Ja edelleenkin uskon varjolla." Eiväthe todellisia uskovi ole vain nimikristittyjä,heillä on sankohtalo kuin jumalattomillakin.
        "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi; Matt 7:1,2

        sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan. jae 2
        itse olen sen ymmärtänyt en voi tuomita,ketään,oikea tuomitsija on Herra.


      • OttoPetteri
        kuulija1 kirjoitti:

        OttoPetteri
        vastaus
        Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on, niinkuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat."

        Sillä Raamattu sanoo: "Älä sido puivan härän suuta", ja: "Työmies on palkkansa ansainnut". Muutamia esimerkkejä
        "Mutta uskovaisten lahkojen johtajat tekevät jopa rikoksia, jotka lahko sitten peittelee. Ja edelleenkin uskon varjolla." Eiväthe todellisia uskovi ole vain nimikristittyjä,heillä on sankohtalo kuin jumalattomillakin.
        "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi; Matt 7:1,2

        sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan. jae 2
        itse olen sen ymmärtänyt en voi tuomita,ketään,oikea tuomitsija on Herra.

        Millään tavalla Sinun kirjoituksesi ei ole yleistä totuutta siksi, että kopioit tänne kirjastasi juttuja.

        >> Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi >...tuomitsija on Herra.


      • =====
        OttoPetteri kirjoitti:

        >> Eikö tämä vapauta, samoin kuin sekin, älä tuomitse?

        Tarkoitan jos puhumme noin suuria, silloinhan otamme itsellemme kauhean edesvastuun, eihän ihminen voi mitenkään tietää mikä on kuolemansynti.
        Jeesus sanoi varoittaakseen, kun fariseukset menivät liian pitkälle, mutta hänkään ei silti antanut viimeistä naulaa arkkuun.
        Vain inhimmillisessä tuomioistuimessa määrätään rikoksesta seuraamus.
        Mutta uskon asioissa ei ole mahdollista edes lain mukaan arvostella, koska meillä on uskonnonvapaus.

        Jeesuksen sanomiset ahtaasti tulkiten tarkoittivat, kuka tahansa voidaan tuomita samoista synneistä, "ota malka omasta silmästäsi".


      • ===== kirjoitti:

        Tarkoitan jos puhumme noin suuria, silloinhan otamme itsellemme kauhean edesvastuun, eihän ihminen voi mitenkään tietää mikä on kuolemansynti.
        Jeesus sanoi varoittaakseen, kun fariseukset menivät liian pitkälle, mutta hänkään ei silti antanut viimeistä naulaa arkkuun.
        Vain inhimmillisessä tuomioistuimessa määrätään rikoksesta seuraamus.
        Mutta uskon asioissa ei ole mahdollista edes lain mukaan arvostella, koska meillä on uskonnonvapaus.

        Jeesuksen sanomiset ahtaasti tulkiten tarkoittivat, kuka tahansa voidaan tuomita samoista synneistä, "ota malka omasta silmästäsi".

        ======
        kirjoitus
        Niin vastaamme siitä,mitä olemme jättäneettekemättä,Jeesuksen sanojen mukaan näistä vähimmistä veljistäni,sen te olette jättäneettekemättä minulle.

        Uskon vapaus, niin voi uskoa mihin haluaa,mutta pelastu on vain yhdessä vapahtajassa.


      • ____
        kuulija1 kirjoitti:

        ======
        kirjoitus
        Niin vastaamme siitä,mitä olemme jättäneettekemättä,Jeesuksen sanojen mukaan näistä vähimmistä veljistäni,sen te olette jättäneettekemättä minulle.

        Uskon vapaus, niin voi uskoa mihin haluaa,mutta pelastu on vain yhdessä vapahtajassa.

        Poikkesi aiheesta pahasti.


      • ____ kirjoitti:

        Poikkesi aiheesta pahasti.

        _____
        vastaus

        Vastuu on siinä mitä jätämme tekemättä,kuoleman synti on ettet ukso se joka minä olen,sanoo Jeesus


      • ______
        kuulija1 kirjoitti:

        _____
        vastaus

        Vastuu on siinä mitä jätämme tekemättä,kuoleman synti on ettet ukso se joka minä olen,sanoo Jeesus

        Joka uskoo Jeesuksen siksi joka hän sanoi olevansa, ei tee kuolemansyntiä.
        Joka uskoo Jeesuksen Vapahtajaksi, myöskin näkee Jumalan tahdon ja tekee sen.
        Teot joita Jeesus luetteli, ovat hyvin konkreettisia, nälkä, jano, alastomuus, milloin me näimme, emmekä sinua palvelleet?
        Myös: ette ottaneet minua huoneeseenne, tarkoittanee omaa asuntoa vai?


    • OttoPetteri
      vastaus
      Kuitenkin uskovaiset tuomitsevat muita vedoten uskovaisten omaan kirjaan, josta Sinäkin tänne kopioita jaat. Se kijra on Jumalan saa,se tuomitsee en minä tuliko selväksi.
      Minä en ole lahkojen tuomioiden arvostelija,jos heitä uskot on sun asiasi.

      • OttoPetteri

        >> Se kijra on Jumalan saa,se tuomitsee en minä tuliko selväksi.


      • OttoPetteri kirjoitti:

        >> Se kijra on Jumalan saa,se tuomitsee en minä tuliko selväksi.

        Raamatun sana,tuomitsee niin kuin siihen on kirjoitettu. Koska sana tuli lihaksi ja ausi meidä keskellämme,se liha oli Jeesus kun oli maanpäällä,ja tulee kerran takaisin noutamaan seurakuntansapois.
        Koraani tai Mormoni kirja jättä tuomitsematta,se ei olekkaan Jumalan ilmoittama sana.
        Jumla tuomitsee synnin, armahtaa sintiesen ihmisen jos hän suostuu siihen.


      • OttoPetteri
        kuulija1 kirjoitti:

        Raamatun sana,tuomitsee niin kuin siihen on kirjoitettu. Koska sana tuli lihaksi ja ausi meidä keskellämme,se liha oli Jeesus kun oli maanpäällä,ja tulee kerran takaisin noutamaan seurakuntansapois.
        Koraani tai Mormoni kirja jättä tuomitsematta,se ei olekkaan Jumalan ilmoittama sana.
        Jumla tuomitsee synnin, armahtaa sintiesen ihmisen jos hän suostuu siihen.

        >> Koraani tai Mormoni kirja jättä tuomitsematta


      • OttoPetteri kirjoitti:

        >> Koraani tai Mormoni kirja jättä tuomitsematta

        Otto Petteri
        Ei Jeesuskaan ihmistä tuomitse,synnin mitä ihminen tekee sen tuomitsee,hän haluaa pelastaa jok ikisen ihmisen. Jotka tulevat hänen luokseen. Raamattu mukaan lukien,onkin Jumalan ilmoitama san ihmiselle,jonka profeetat ovat kijoittaneet jumlan miehet ei jumalattomat.


    • OttoPetteri

      >>...synnin mitä ihminen tekee...>...synnin mitä ihminen tekee....

    • _______

      Synnintunto on omatunto, joka voi olla joko puhdas tai saastutettu.
      Kun ajattelee jokin on syntiä, se on sitä sille ihmiselle, vaikka toisen mielestä ei olisi.
      Naishenkilö juonitteli perheenjäsentä vastaan, joku sanoi että hän joutuu hel-vettiin tekonsa tähden, vastasin, no miksi nainen poti syyllisyyttä sitten, miksi omatunto soimaisi enää?
      On usein vaikea ymmärtää oikeaa ja väärää, ja Jumalan hyvän tahdon epäilemistä synniksi, useinhan kannamme väärää syyllisyyttä koska on opetettu.

    • OttoPetteri

      >>...omatunto, joka voi olla joko puhdas...> On usein vaikea ymmärtää oikeaa ja väärää, ...

    • jesaja1

      Mitkä ovat kuolemansynnit

      Kaikki synti koituu kuolemaksi ja meille tulee aikanaan kadotus jos emme tee parannusta synneistämme. Raamatun mukaan lopullinen kuolema on ns toinen kuolema joka tapahtuu niille jotka eivät ole tehneet parannusta. Toinen kuolema on kaikkien ylösnousemuksen jälkeen. Mutta sinua ei kiduteta kuitenkaan ei helvetissä eikä taivassa.
      Tahtoisin kuitenkin varoittaa sinua ja muitakin teoilta jotka on vääriä ja tiedät synniksi. Sillä on näin jo tässä ajallisessa elämässä, että hän joka on tullut tuntemaan Jumalan ja hänen poikansa Jeesuksen Kristuksen ja pyhyyden mitä kolmi yhteinen Jumala on, niin tämän pyhyyden edessä, ihminen joutuu niin tiukoille, että hänet lopullisesti paljastetaan ihmiselle itselleen, miten paha ja saastainen hän voi olla. Tiedän tästä asiasta oman kokemukseni kautta. Ihminen voi kieriskellä lattialla ja ns huutaa Jumalan puoleen. Tämä johtuu vain siitä, että pyhä henki on paljastanut ihmiselle hänen pahuutensa ja syntinsä. Lieneekö tämä kokemus sitten se raamatun mainitsema kiirastuli. ÄLKÄÄ TEHKÖ SYNTIÄ JA PAHAA!!

      • OttoPetteri

        >


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2047
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1374
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1311
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      75
      1282
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe