Kerran iskin muijan baarista ja sitten tietenkin lähdettiin siinä jatkoille kahdestaan hänen luo...
No siinä sitten sanoin naiselle, että käyn vessassa. Tämä oli jo ehtinyt mennä siinä sänkyyn ja riisuutunut ollen alasti peiton alla.
Sitten minä tulin vessasta ja huomasin naisen sängyllä, ja silloin minä räjähdin: "TÄMÄ ON MAKUUHUONE EIKÄ MAKAAMO!!"
Jolloin tämä vastasi: "PERKELEEN JUOPPO SAAT KOHTA TURPIIS!"
No sitten mä sain tietää, että Kiki onkin homo ja tulin tänne kirjoittaan tän jutun.
Naisen kanssa
2
1111
Vastaukset
Että se nainen väänsi rapulapaskat siihen sängylle heti kun mä olin huutanut ja vielä päästi hätäpissatkin siihen ja se haju levis koko huoneeseen.
- ertgegeg ter
Joo, ei mun kotiin ainakaan nukkumaan tule, etenkään naiset, mun koti on nussimo, eikä mkään nukkumo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä18811688- 298174
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586136Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715076- 384842
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai464442Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1104337- 1163799
- 803310
- 481811