Fillari ja farkut

Tiina

Välillä tulee esille kysymyksiä, että saako nainen orgasmin pyöräillessä kun satula hieroo oikeita paikkoja. Minä 23v naisena tunnustan saavani ja nautin siitä tosi paljon, enkä enää välitä vaikka joku huomaa, miehet ainaskin kattoo tarkasti ja tuntuu kivalta. Tiedän myös paljon naisia jotka kans laukeavat fillarilla, monet ei kehtaa tunnustaa, paitsi kun toinen nainen puhuu asiasta.
Huomaan myös monesti muista naisista että pyöräily tuntuu hyvältä. :o)
Kireet farkut ilman pikkareita ja tosi ylös nostettuna, on hyvä keino saada orkut ihan vaan kävellen. Kokeilin sitä ensin kotona ja nyt käyn jo ulkonakin niin että housut on kunnolla välissä, kokeilkaa on tosi kiihottavaa.
Tällanen kaks kertaa petetty sinkku osaa arvostaa omia tarpeita.

9

8354

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

Puhumattakaan siitä että me miehet saadaan orkut kun nähdään oikein kireäfarkkuisia naisia. Kaikki naiset vaan kireisiin farkkuihin. Molemminpuolinen nautinto. :)

Veikkaisin ettet kyllä kauaa tuu pysymään sinkkuna, kyllä sut vielä joku pokaa niin ettet tajuu mitä tapahtuikaan. Lykkyä pyttyyn. :)

• eki

nainen joka tuplasiteet aluspöksyissä, tiukat farkut päällä. kiihottaaks tiinaa tai ketään naisia itseäänsä toi?

• Tiinalle

Ilman pikkareita ajellut? Oon sätissä monelta kysynyt ja moni tunnustaa siellä että satula hankaa ihanasti. Vielä jos ajattelee tuhmia ajatuksia. Mua kiihottaa ajtus, tuoksuvat pikkarit, tai ihan paljas pylly satulaa vasten. Siis oisinpa se satula...

• Thing

Ainakin kaikkien naisten kanssa jossa asia on tullut esille ovat myöntäneet että tuntuu hyvältä pyöräillä. Kaikki nyt ei orkkuja saa... toisaalta ne todella "pahat" ;) tapaukset saa useampaan kertaan ku pyöräilee lähikauppaan.

Muuten jos oot ihmetellyt miks naiset lumilautailee niin siinä ankkurihississä on sama asia ;)
      Et sori vaan lökäripojut, mut sitä ne naiset oikeasti näkevät lumilautailemisessa.

Näin sivuseikkanan niin et taida olla kovinkaan fiksu? Tosta päätellen:
      "Tällanen kaks kertaa petetty"
      En ole itse ainakaan vielä törmännyt yhteenkään pettämisvammaiseen jolla ois liikkunut kovinkaan paljon korvienvälissä.

• ???

Jos jättää naistenpyörästä satulan kokonaan pois?

• Fillarin Satula

ei saa pyöräillessä orgasmia.
      Paskapuhetta jos joku väittää saavansa.

• Rampo

Sää istut VÄÄRIN siinä satulassa !!!
        Vaiha ny hyvä IHIMINEN sitä ajoasentoa, ja sano ukolles, että "Nyt tuut ruuvaamaan satulan nokkaa ylemmäs ja SASSII" !!!!!!

• Kike85

Mä nautin kans samoista jutuista, onkohan se jotain exhibitionismiä kun nauttii laukeemisesta yleisellä paikalla, ite koitan kyl peitellä kun saan orkut. Must on tosi kiihottavaa kun koittaa pidätellä ettei tuu jossain ruuhkatilanteessa.
      Nyt oon keksiny uuden tavan, kuntopyörä ja satulaan vähä "liukkaria" sit alasti polkemaan, tosi nopee ja ainaki mä saan monta kertaa. :o)

• Anonyymi

Siksipä naapurin mammakin polki kuntopyörää kun oli eronnu,huomasin vaan kerran kun pyörää korjailin että oli sellasia jälkiä mistä voin päätellä että muutakin hankittu kun kuntoa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1668
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1435
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1153
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      60
      1110
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1035
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      950
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      942
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      811
    Aihe