Fillari ja farkut

Tiina

Välillä tulee esille kysymyksiä, että saako nainen orgasmin pyöräillessä kun satula hieroo oikeita paikkoja. Minä 23v naisena tunnustan saavani ja nautin siitä tosi paljon, enkä enää välitä vaikka joku huomaa, miehet ainaskin kattoo tarkasti ja tuntuu kivalta. Tiedän myös paljon naisia jotka kans laukeavat fillarilla, monet ei kehtaa tunnustaa, paitsi kun toinen nainen puhuu asiasta.
Huomaan myös monesti muista naisista että pyöräily tuntuu hyvältä. :o)
Kireet farkut ilman pikkareita ja tosi ylös nostettuna, on hyvä keino saada orkut ihan vaan kävellen. Kokeilin sitä ensin kotona ja nyt käyn jo ulkonakin niin että housut on kunnolla välissä, kokeilkaa on tosi kiihottavaa.
Tällanen kaks kertaa petetty sinkku osaa arvostaa omia tarpeita.

9

8149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

      Puhumattakaan siitä että me miehet saadaan orkut kun nähdään oikein kireäfarkkuisia naisia. Kaikki naiset vaan kireisiin farkkuihin. Molemminpuolinen nautinto. :)

      Veikkaisin ettet kyllä kauaa tuu pysymään sinkkuna, kyllä sut vielä joku pokaa niin ettet tajuu mitä tapahtuikaan. Lykkyä pyttyyn. :)

    • eki

      nainen joka tuplasiteet aluspöksyissä, tiukat farkut päällä. kiihottaaks tiinaa tai ketään naisia itseäänsä toi?

      • Tiinalle

        Ilman pikkareita ajellut? Oon sätissä monelta kysynyt ja moni tunnustaa siellä että satula hankaa ihanasti. Vielä jos ajattelee tuhmia ajatuksia. Mua kiihottaa ajtus, tuoksuvat pikkarit, tai ihan paljas pylly satulaa vasten. Siis oisinpa se satula...


    • Thing

      Ainakin kaikkien naisten kanssa jossa asia on tullut esille ovat myöntäneet että tuntuu hyvältä pyöräillä. Kaikki nyt ei orkkuja saa... toisaalta ne todella "pahat" ;) tapaukset saa useampaan kertaan ku pyöräilee lähikauppaan.

      Muuten jos oot ihmetellyt miks naiset lumilautailee niin siinä ankkurihississä on sama asia ;)
      Et sori vaan lökäripojut, mut sitä ne naiset oikeasti näkevät lumilautailemisessa.


      Näin sivuseikkanan niin et taida olla kovinkaan fiksu? Tosta päätellen:
      "Tällanen kaks kertaa petetty"
      En ole itse ainakaan vielä törmännyt yhteenkään pettämisvammaiseen jolla ois liikkunut kovinkaan paljon korvienvälissä.

    • ???

      Jos jättää naistenpyörästä satulan kokonaan pois?

    • Fillarin Satula

      ei saa pyöräillessä orgasmia.
      Paskapuhetta jos joku väittää saavansa.

      • Rampo

        Sää istut VÄÄRIN siinä satulassa !!!
        Vaiha ny hyvä IHIMINEN sitä ajoasentoa, ja sano ukolles, että "Nyt tuut ruuvaamaan satulan nokkaa ylemmäs ja SASSII" !!!!!!


    • Kike85

      Mä nautin kans samoista jutuista, onkohan se jotain exhibitionismiä kun nauttii laukeemisesta yleisellä paikalla, ite koitan kyl peitellä kun saan orkut. Must on tosi kiihottavaa kun koittaa pidätellä ettei tuu jossain ruuhkatilanteessa.
      Nyt oon keksiny uuden tavan, kuntopyörä ja satulaan vähä "liukkaria" sit alasti polkemaan, tosi nopee ja ainaki mä saan monta kertaa. :o)

      • Anonyymi

        Siksipä naapurin mammakin polki kuntopyörää kun oli eronnu,huomasin vaan kerran kun pyörää korjailin että oli sellasia jälkiä mistä voin päätellä että muutakin hankittu kun kuntoa!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe