Välillä tulee esille kysymyksiä, että saako nainen orgasmin pyöräillessä kun satula hieroo oikeita paikkoja. Minä 23v naisena tunnustan saavani ja nautin siitä tosi paljon, enkä enää välitä vaikka joku huomaa, miehet ainaskin kattoo tarkasti ja tuntuu kivalta. Tiedän myös paljon naisia jotka kans laukeavat fillarilla, monet ei kehtaa tunnustaa, paitsi kun toinen nainen puhuu asiasta.
Huomaan myös monesti muista naisista että pyöräily tuntuu hyvältä. :o)
Kireet farkut ilman pikkareita ja tosi ylös nostettuna, on hyvä keino saada orkut ihan vaan kävellen. Kokeilin sitä ensin kotona ja nyt käyn jo ulkonakin niin että housut on kunnolla välissä, kokeilkaa on tosi kiihottavaa.
Tällanen kaks kertaa petetty sinkku osaa arvostaa omia tarpeita.
Fillari ja farkut
9
8285
Vastaukset
- mies
Puhumattakaan siitä että me miehet saadaan orkut kun nähdään oikein kireäfarkkuisia naisia. Kaikki naiset vaan kireisiin farkkuihin. Molemminpuolinen nautinto. :)
Veikkaisin ettet kyllä kauaa tuu pysymään sinkkuna, kyllä sut vielä joku pokaa niin ettet tajuu mitä tapahtuikaan. Lykkyä pyttyyn. :) - eki
nainen joka tuplasiteet aluspöksyissä, tiukat farkut päällä. kiihottaaks tiinaa tai ketään naisia itseäänsä toi?
- Tiinalle
Ilman pikkareita ajellut? Oon sätissä monelta kysynyt ja moni tunnustaa siellä että satula hankaa ihanasti. Vielä jos ajattelee tuhmia ajatuksia. Mua kiihottaa ajtus, tuoksuvat pikkarit, tai ihan paljas pylly satulaa vasten. Siis oisinpa se satula...
- Thing
Ainakin kaikkien naisten kanssa jossa asia on tullut esille ovat myöntäneet että tuntuu hyvältä pyöräillä. Kaikki nyt ei orkkuja saa... toisaalta ne todella "pahat" ;) tapaukset saa useampaan kertaan ku pyöräilee lähikauppaan.
Muuten jos oot ihmetellyt miks naiset lumilautailee niin siinä ankkurihississä on sama asia ;)
Et sori vaan lökäripojut, mut sitä ne naiset oikeasti näkevät lumilautailemisessa.
Näin sivuseikkanan niin et taida olla kovinkaan fiksu? Tosta päätellen:
"Tällanen kaks kertaa petetty"
En ole itse ainakaan vielä törmännyt yhteenkään pettämisvammaiseen jolla ois liikkunut kovinkaan paljon korvienvälissä. - ???
Jos jättää naistenpyörästä satulan kokonaan pois?
- Fillarin Satula
ei saa pyöräillessä orgasmia.
Paskapuhetta jos joku väittää saavansa.- Rampo
Sää istut VÄÄRIN siinä satulassa !!!
Vaiha ny hyvä IHIMINEN sitä ajoasentoa, ja sano ukolles, että "Nyt tuut ruuvaamaan satulan nokkaa ylemmäs ja SASSII" !!!!!!
- Kike85
Mä nautin kans samoista jutuista, onkohan se jotain exhibitionismiä kun nauttii laukeemisesta yleisellä paikalla, ite koitan kyl peitellä kun saan orkut. Must on tosi kiihottavaa kun koittaa pidätellä ettei tuu jossain ruuhkatilanteessa.
Nyt oon keksiny uuden tavan, kuntopyörä ja satulaan vähä "liukkaria" sit alasti polkemaan, tosi nopee ja ainaki mä saan monta kertaa. :o)- Anonyymi
Siksipä naapurin mammakin polki kuntopyörää kun oli eronnu,huomasin vaan kerran kun pyörää korjailin että oli sellasia jälkiä mistä voin päätellä että muutakin hankittu kun kuntoa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915