Kun valinnan varaa on jonkin verran..
Mistä Mäntsälän paras kebab ja pizza?
9
3670
Vastaukset
- kikkelis kokkelis
pizzat istanbulista ja kebabit elviksestä...
- Anonyymi
Useamman kerran tullut pizzatimen kautta haettua lätyt, maukkaita annoksia ja ilmainen limu ku tilaa netistä: https://pizzatime.fi/mantsala/pizza.html
- Kaikki kokeiltu
Istanbul on ihan ykkönen ja tasalaatuisin pizzat aina maistuneet - Elviksestä en pysty antamaan samaa palautetta eli välillä ollut :(
- Kuli Naristi
Istanbulista saa vetisiä, mausteissa uitettuja safkoja. Itse suosittelen Sirenaa. Loistvat ruoat, hyvä ja ystävällinen palvelu. Ja mäntsälän vanhin kebab-pizzeria.. sekin varmaan kertoo jotain että firma on ollut noinkin kauan pystyssä..
Ja jos kunnon koti / lounasruokaa haluat niin mene juustoportille. - 8114
niin,faktahan on että istanbulista saa parhaat pizzat!kebabeista en tiedä..
- kakkinakki
Istanbulista sain mahanpuruja kahdeksi päiväksi, no thanks eve neve.
- Anonyymi
Istanbul on kehuttu.
- Anonyymi
Elvis tai Pizza Time. Istanbul tarjonnut useamman kerran aika luokatonta tavaraa.
- Anonyymi
Minun tekemä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996