Kun valinnan varaa on jonkin verran..
Vastaukset 9
- kikkelis kokkelis
pizzat istanbulista ja kebabit elviksestä...
- Anonyymi
Useamman kerran tullut pizzatimen kautta haettua lätyt, maukkaita annoksia ja ilmainen limu ku tilaa netistä: https://pizzatime.fi/mantsala/pizza.html
- Kaikki kokeiltu
Istanbul on ihan ykkönen ja tasalaatuisin pizzat aina maistuneet - Elviksestä en pysty antamaan samaa palautetta eli välillä ollut :(
- Kuli Naristi
Istanbulista saa vetisiä, mausteissa uitettuja safkoja. Itse suosittelen Sirenaa. Loistvat ruoat, hyvä ja ystävällinen palvelu. Ja mäntsälän vanhin kebab-pizzeria.. sekin varmaan kertoo jotain että firma on ollut noinkin kauan pystyssä..
Ja jos kunnon koti / lounasruokaa haluat niin mene juustoportille. - 8114
niin,faktahan on että istanbulista saa parhaat pizzat!kebabeista en tiedä..
- kakkinakki
Istanbulista sain mahanpuruja kahdeksi päiväksi, no thanks eve neve.
- Anonyymi
Istanbul on kehuttu.
- Anonyymi
Elvis tai Pizza Time. Istanbul tarjonnut useamman kerran aika luokatonta tavaraa.
- Anonyymi
Minun tekemä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062225- 103896
- 66843
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21766Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561