Hienosti hoidettu koplaus tämä Metsähallituksen Morenia Oy;n myynti.Kaikessa hiljaisudessa myytiiin Morenia Oy joka oli Valtion omistuksessa ja verovaroilla perustettu.Ns.kilpailutus suoritettiin kulissien takana että saatii kohdennettua myynti sopivalle ostajalle. Tässähän on Suomen tulevaisuus kun katsotaan Kaupunkiyhtiöt ja Valtion omistamat osakeyhtiöt.Siis verovaroilla hankitun omaisuuden koplaus lähipiiriille.Maan tapa ja EI kiinnosta ketään. Morenia Oy;lle olisi maaomaisuuden vuoksi kyllä löytynyt myös muitakin ostaja kandittaatteja.Mutta onneksi on vahva hyväveli toiminta kulttuuri ja ollaan hiljaa niin asia unohtuu nopeasti toimintamalli.
Onnea vaan uusille Morenia Oy;n omistajille,saitte hyvän pelikentän.
Niin meni Morenia Oy
15
3884
Vastaukset
- AAAA luokkaan
Maan tapa, rahat mulle ja velat veronmaksajille.Siitä se Suomi nousee
AAAAA luokkaan.Sählätään oikein kunnolla ilman mikäänlaista viranomaisvastuuta. - 19+1
Ei muuta kuin tutkimaan Metsähallituksen pääjohtajan ja ostajayritysten T.Maijalan oy:n ja Andament Groupin omistajien hyvävelisuhteet.
Oulun seudusta ja pohjois-Pohjanmaasta tässä on kyse.
http://www.metsa.fi/sivustot/metsa/fi/ajankohtaista/Tiedotteet2013/Sivut/MoreniaosaksiAndamentGroupia.aspx- aina.hutkittu
No nyt on tutkittu. Ei mitään hv-suhdetta.
- rouvaTappinen
aina.hutkittu kirjoitti:
No nyt on tutkittu. Ei mitään hv-suhdetta.
Kirjoitukset vauhtisokeudesta ja hv-liitoista olivat täysin pihalla todellisuudesta vuonna 2013, kun Moreniakauppa tehtiin.
Eikä ihmekään, vauhtisokeuden huippu oli kun Aarnio laitettiin vankilaan marraskuussa 2013.
- Jumaleittas taas
Ei voi käsittää tätä(kään) ryöstöä. Jumalauta että kukaan ei edes vahdi näitä hyväveliketkuja!
On taas saunassa päätetty että mulle sulle mulle sulle ja maksajana duunari. Perkele että ketuttaa taas niin että paskaako tätä konnarivaltiota edes enää puolustaa jos joku ryssä tän itelle haluaisi. Perkele!- asiat.lähestyvät
Eipä paljon auta Panelian eläkeläistanssiaisista kirjoitella.
Menneisyys kummittelee.
Hyvät veljet kaatuvat yksi toisensa jälkeen, hautaan.
- uijuhhjhg
Miten kaupassa kävi?
- tyhjäkuoppa
Ostivat ilmaa montuista,sonera osti myös sitä aikanaan Saksasta.Ei tainneet olla liikemiehiä nämä ostajat.
- ihmeajattelua
eli petkuttaminen on hyväksyttyä? Minun käsittääkseni kauppaa kun tehdään, pysytään totuudessa oli ostaja millainen tahansa.
- silvuplee
Täältä löytyi!
- järkikäteenvaltio
vähän naurattaa nyt tuo aloitus ja ostajien panettelu kun on käynyt selväksi, ettei todellakaan ollut mikään hyvä veli-kauppa kuten aloittaja väittää. Tässä se taas nähdään paljon potaskaa ja vääristelyä täällä liikkuu. Totuus on se, että valtion metsähallitus on kohdellut näitä yrittäjiä täysin uskomattoman tärkeästi. Näinkö se menee Suomessa että isolla rahalla ja röyhkeydellä saa isompi polkea pieniä niin paljon kuin kehtaa.
- Kiulukannu
Vai olisiko niin ettei ostaja tiennyt mitä ostaa ? Olisko kannattanut selvittää ?
Jos ostaa muutama sata monttua joissa on maisemointi tekemättä niin .... - välimiesoikeudessa
Kiulukannu kirjoitti:
Vai olisiko niin ettei ostaja tiennyt mitä ostaa ? Olisko kannattanut selvittää ?
Jos ostaa muutama sata monttua joissa on maisemointi tekemättä niin ....Ostajat ovat urakoitsijoita, tottuneet soraa myymään ja sillä elämään.
He eivät tajunneet että myyjähenkilöt vaihtuivat kaupanteon jälkeen eikä uudella johtajalla ja hänen lakimieslaumoillaan olekaan tarvetta tehdä maansiirtotyötä vaan elättää lakimiehiä, joilla on puutetta riitelynkohteista.
- Aikahullua
Miks valtio huijaa yrittäjiä?
- Björnwaalruus
Nostetaan tämäkin taas pintaan. Näkyy IS:n sivuilla olevan vuodatusta toiseen jos puoleenkin. Nykymoreniaa uhkaa konkurssi.
Perimmäinen moka, miksi tämä kauppa on edelleen stanby-tilassa, johtunee siitä, että Metsähallituksen kauppakeisarit eivät osanneet tehdä tämän toimialan yritysksuppaa. Myyjäasiantuntijoina ovat olleet todennäköisesti metsäalan metsänhoidon perusutkinnon suorittaneita ikääntyviä metsänhoitajia, joiden yrityskaupallinen asiantuntemus on pysähtynyt Taloussanomista opittuihin toimittajien kirjoituksiin. Kun tehdään miljoonien arvoisia yrityskauppoja, ja tässä tapauksessa yhteiskunnan maaomaisuudesta, kauppa-asiakirjat tullee olla huolellisesti laadittuja. Epäilen, että kaupan pääarkkitehti ei ole enää Metsähallituksen muonavahvuuskirjassa, mutta muita asiaan seonneita osaamattomia yrityskauppatiimin jäseniä parveilee parkettilattioita murskeisilla kengillään naarmuttaen useitakin. Pitääpä tilata kauppakirjat iltalukemiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039