Devonin perintö

Miljardit

Kun Katherine jätti Devonille jenkkijaksoissa perinnöksi 2,4 miljardia dollaria, niin se on käännetty siellä yhdellä palstalla 2,4 miljoonaa dollaria. Mä oon kuitenkin kattonu sen jakson ja Devon peri oikeesti miljardeja dollareita!

6

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • he haloo?

      Ooksä kenties ottanu huomioon et se on saattanu olla CBS:n sivuilla jaksoselostuksessa väärin? Jos se on kato sieltä se teksti käännetty? Jos sä oot siellä palstalla, niin miks sä et siellä oo huomauttanu asiasta, hei haloo?

      • Miljardit

        Kyllä ne ne on miljardeja eri teksteissä. Mee itte kirjoittaan sinne palstalle jotain, jos haluut heti jonkun kiukkusen kommentin. Miks sä tänne kirjotat, he haloo!


      • oksat pois

        Rupes kiinnostaan toi he haloon kinaus ja kävin kattoon CBS:n sivulla. Siellä lukee näin: Devon tells Neil that Katherine left him an inheritance of $2.4 Billion. Jokainen joka osaa englantia tietää, että billion on suomeks miljardi.


    • uusia ???

      Kuka Katherine? Devon? En ole ihan kaikkia jaksoja katsonut, mut ketä he ovat?

    • "Se yksi foorumi"

      Sen "yhden foorumin" ylläpitäjänä vastaan nyt tähän keskusteluun. Jaksoselostuksen kääntäjälle on sattunut siinä selkeä ajatusvirhe - T&T:n jaksoselostusten kääntäjät saavat aina tuekseen käännöskoneella tehdyn käännöksen niin halutessaan. Tarkastin kääntäjälle lähettämäni konekäännöksen ja siinä lukee että 2,4 MILJARDIA dollaria. Kun kääntäjä on muoaknnut tekstin foorumille sopivaksi, on hänellä jostain syystä tapahtunut tämä ajatusvirhe ja miljardi on vaihtunut miljoonaksi.

      Kyseisellä palstalla ei todellakaan saa mitään kiukkuisia kommentteja jos mainitsee että nyt on tullut virhe. Ylläpito ei ehdi kaikkea huomaamaan. Ei meno ole enää sellaista kuin tätä nykyistä foorumia edeltäneellä foorumilla, jossa piti yhden ylläpitäjän kanssa olla aina samaa mieltä kaikesta. Ylläpitäjän en ole huomanut että meidän nykyisellä palstalla olisi tälläisiä kiukkuisia kommentteja muille, vai onko?

      • Taylorin tähden!

        Minut heitettiin ulos Taylorin vuoksi siltä vanhalta foorumilta - ja kaikki tietää kenen ehdoton suosikki Taylor on! Se toinen ylläpitäjä puolusti aina tätä nykyistä ylläpitäjää, kun se ei osaa itse puolustaa kantaansa. Meno ei todellakaan ole sellaista nykyisellä foorumilla kuin ennen, sillä silloin me kirjoitettiin ja keskusteltiin paljon! Nykyisen ylläpitäjän suomen kieli on käännöksissäkin sellaista, että joutuu välillä arvaan, että mitä lause tarkoittaa.

        Olen nykyisen foorumin jäsen ja siellä ei kukaan kirjoita mitään, ei kukaan, eli ei ole kiukkuisia kommentteja, mutta sinne ei todellakaan kannata mennä kirjoittaan, että palstalla on virhe. Muuten käy kuin minulle, että saa potkut koko foorumilta.

        Me Taylorin inhoajat vedettiin sitten pisin tikku, kun madam katosi helv..in kuu..en koko sarjasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6223
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3788
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1470
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe