Veikaan aika korkeaa prosenttia.. Mitä mieltä ovatkaan nuoret naiset... Naiset yleisesti ovat kiinnostuneet vanhemmista miehistä..... Tietysti pois lukien puumat joita on yllättävän paljon.....Itse kyllä lukeudun nuorempien naisten kannattajaksi. Tykkään nuorista naisista.
Montaako miestä kiinnostaa nuori nainen?
57
3344
Vastaukset
- yöäkkk
Todellakaan ei kiinnosta vanhemmat miehet!! Max muutaman vuoden saa vain olla vanhempi. tosi öllöjä tommoset miehet on, mikään ei oo inhottavampaa ku kuolaavat vahemmat miehet ja niistä ei pääse eroon missään. Antakaa rauha nuorille sillä, me halutaan olla omaikäisetn ihailtavina, ei vahojen miesten.
- neiti 25v
"Max muutaman vuoden saa vain olla vanhempi. tosi öllöjä tommoset miehet on, mikään ei oo inhottavampaa ku kuolaavat vahemmat miehet ja niistä ei pääse eroon missään."
Mun mielestä kuolassa ei ole mitään vikaa. Etkö pidä lapsista? Kyllä lapsetkin kuolaavat vauvoina. Mä saatan joskus kesäisin laittaa pääni miehen syliin jos nään yksinäisen miehen puistonpenkillä kuolaamassa. Kuolassa on hivenaineita ja se toimii hätätapauksessa hiuskiinteenä.
- lisää tutkittavaa
likimain 3563456278 miestä on kiinnostuneita, osa on kyllä tehottomia, joko liian nuoria tai vanhoja, mutta tee gallup kysymys kaikille niin saat tarkeeman luvun, mutta huomioi että tilanne muuttuu joka sekunti
- nrnum5m5um
Määrittele nuori. Itse olen 42v, enkä ole kiinnostunut naisista, jotka ovat alle 25v
"Naiset yleisesti ovat kiinnostuneet vanhemmista miehistä"
No johan pomppasi. Täytyy sanoa että kun nyt nopeasti laskin niin kavereistani ainakin 15 tykkää nuorista pojista (18-25 v) ja yksikään (paitsi minä) ei tykkää vanhemmista miehistä. Aika monen kanssa siitä on tullut keskustelua, yllättävän yleinen aihe.- Anonyymi
ram64 kirjoitti:
Nam. Ois kiva tutustua
Suksi hevon vittuun ällötys
- kahviajakanelia
ainakin omani on sanonut, että nuori nainen viehttää.
- wanhamies hunnigolla
Yleistä vaataustahan ei ole, mutta kyllähän se kiinnostus riippuu myös siitä naisesta.
Ihmiset kohtaa niin eritapaa ja eri ihmiset suhtautuu toisiinsa niin eri tapaa. Kohtaamisissa on aina asenteita, ja opittua. Joku hymyilee vain sen takia, että se on opitua ja jokus sitten tekee ilmeen ja eleen sen takia, että on joku "viesti".
Vaikka periaatteessa olen suuria ikäeroa vastaan, niin tottakai joku nuorempi voi olla sellainen joka on saanut minusta jotain, ja saattaa olla oikea ihminen. - täälläyksi
Oon monesti puhunut ystävie ni(ikää meillä 22-27) kanssa siitä, miltä tuntuisi saada siistiä, itsevarmaa ja charmikasta, esim. 45-50 -vuotiasta bisnessmiestä. Uskon että kuitenkin aika moni naisista tämmöistä ajattelee, mutta ei uskalla sitä ääneen sanoa.
Itse olen henkilökohtaisesti kokeillut kerran "salkkumiestä" joka oli vanhempi 20 vuotta. Kun mies osaa hommansa, on sopivasti raju, mutta ei tietenkään liikaa, on kokemus aivan käsittämätön. Varsinkin kun itse tykkään kielimiehistä, niin kyllä hyvät taidot omaava komea vanhempi mies on tervettullut. Mutta epäsiistit vanhemmat miehet jotka eivät osaa pukeutua hyvin, eivät nappaa! - erski667
Ite 34v mun muijat yleensä 20-jotain. Tykkään kauneudesta ja vapaudesta, vanhemmat naiset haluu naimisiin, lapsia ja kaikkea mistä itse en ole niin innostunut. Oikeasti sillä iällä ei ole niin väliä. Persoona ratkaisee.
- nytrsgbg
Onhan se niinkin, mut joitakin vuosia sitten, kun olin silloin hieman vanhempi kuin sä nyt, niin tapailin muutama parikymppistä naista vähän aikaa, eikä juuri positiivisia kokemuksia ollut. Jutut oli ihan eri maailmasta, ja seksikin oli ihan hanurista, mut ei toki voi yleistää....
- ei lerputa
"Naiset yleisesti ovat kiinnostuneet vanhemmista miehistä....."
Toi pätee ehkä teenagepissiksiin, mut mitä vanhemmaksi naiset tulevat, sitä nuoremmista he kiinnostuvat... miksiköhän...? ;)- nainen25v
Täälläyksi sanoi asian hyvin.
Siististi pukeutuva, asiallinen, charmikas vanhempi (40-50v) mies saattaa olla hyvinkin kiinnostava. Ei kaikki, riippuu kovasti ihmisestä. Itse olen tutustunut 50v mieheen, ollaan juteltu niitä näitä muuten vain.. Toki pientä läheisyyttä ollut. Itse pidän häntä hyvin komeana, haluttavana, seksilkäänä miehenä. Ja kyllä ajatuskin hänestä vällyjen alla saa minut kiihkon valtaan ja kosteaksi.. Vaikea pitää kädet omalla puolella ;) minun siis.. ;)
- lkj1978
Mikä on nuorempi nainen? Ja mitä kauneus on?
Minä pidän kyllä naisista 40 , kokemusta, naisellisuutta ja tietävät mitä haluavat.
Seksi vanhemman naisen kanssa on vapautunutta ja helppoa. Vanhemmilla naisilla on vähemmän seksiin liittyviä pelkoja. - ukyky
Mies voi olla maksimissaan 5 v vanhempi. Monilla ystävilläni tosin on 5 v nuorempi mies. Kellään ei ole ollut ikinä edes yhden illan suhdetta yli 5 v vanhemman miehen kanssa. Eli dream on sedät...
- urpourputtaja
Luonnonlaki
Onhan se selvää, että miestä kiinnostaa vielä vanhanakin nuori(lue ovulointiikäinen nainen) koska he erittävät feromoneja.
Tämän saisivat vanhemmat naiset ottaa huomioon ja olla aktiivisempia miesten kanssa.
Valitettavasti tää yksiavionen kulttuuri heikentää miehen viriilyttä kun tarpeellista feromonipursketta ei saa.
Jos saa olla joskus ovulointi-ikäisen naisen kanssa jaksaa kiinnostua menopaussin ohittaneistakin taas hetken.
Suuseksi ovuloivan naisen kanssa antaa miehelle voimia ja jaksamista noin kuukauden ajaksi.- neitonen1
bvoi olla että suuseksi onkin ainut mihin enää pystyy...
- kolmiysi
Silmänruokana kyllä, mut elämänkumppanina ei. Eikä oikeastaan edes seksikumppanina, muutamasta on kokemuksia- huonoja sellaisia.
- Manager
En kyllä lähtisi vaihtamaan nuorempaan minulla on kaunis ja älykäs 30v vaimo ammatiltaan lääkäri ja hyvätuloinen. Itse olen 35v mies itsellänikin on ihan hyvä palkka, mutta vaimolla on parempi.
Nuoremmat naiset usein katselevat minua kun menen vaimon kanssa kaupassa kuin haluaisivat syödä minut, mutta sori minulla ei ole teille aikaa. Kun on sen tasonen vaimo kun itselläni on pääsee itse niin paljon helpommalla kaikessa, että ei se elämä tästä enää naista vaihtamalla parane.
Tarkotan sitä, että vaimolla on niin hyvät tulot, että minun ei tarvitse tehdä niin paljon hommia asuntolainojen maksamiseksi. On varaa palkata ulkopuolista siivousapua ja käydä ulkomailla kaksi kertaa vuodessa. Sekä ajella vähän paremmalla autolla. En todellakaan luopuisi kaikesta tästä vain siksi, että saisin nuorempaa.
Pahin tilanne olisi ottaa joku nuori opiskelija tyttö, jota joutuisin elättämään. Ei kiitos. Olen onnistunut välttämään kaikki naisiin liittyvät ongelmat enkä kaipaa sellaisia. - bvg4cfwxd
Manager kirjoitti:
En kyllä lähtisi vaihtamaan nuorempaan minulla on kaunis ja älykäs 30v vaimo ammatiltaan lääkäri ja hyvätuloinen. Itse olen 35v mies itsellänikin on ihan hyvä palkka, mutta vaimolla on parempi.
Nuoremmat naiset usein katselevat minua kun menen vaimon kanssa kaupassa kuin haluaisivat syödä minut, mutta sori minulla ei ole teille aikaa. Kun on sen tasonen vaimo kun itselläni on pääsee itse niin paljon helpommalla kaikessa, että ei se elämä tästä enää naista vaihtamalla parane.
Tarkotan sitä, että vaimolla on niin hyvät tulot, että minun ei tarvitse tehdä niin paljon hommia asuntolainojen maksamiseksi. On varaa palkata ulkopuolista siivousapua ja käydä ulkomailla kaksi kertaa vuodessa. Sekä ajella vähän paremmalla autolla. En todellakaan luopuisi kaikesta tästä vain siksi, että saisin nuorempaa.
Pahin tilanne olisi ottaa joku nuori opiskelija tyttö, jota joutuisin elättämään. Ei kiitos. Olen onnistunut välttämään kaikki naisiin liittyvät ongelmat enkä kaipaa sellaisia.Ihan mielenkiinnosta kysyn, että entä jos kävisi jostain syystä -ihan hypoteettisesti- niin, että vaimosi ei enää innostuisi seksistä, niin mitä sitten? Olisivatko nuo mainitsemasi hyvät puolet niin merkittäviä, että jatkaisit suhdetta, etkä edes kävisi vieraissa, vai olisiko seksi sinulle niin oleellinen osa suhdetta, että nuo edut eivät kompensoisi sen puutetta?
- Manager
bvg4cfwxd kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että entä jos kävisi jostain syystä -ihan hypoteettisesti- niin, että vaimosi ei enää innostuisi seksistä, niin mitä sitten? Olisivatko nuo mainitsemasi hyvät puolet niin merkittäviä, että jatkaisit suhdetta, etkä edes kävisi vieraissa, vai olisiko seksi sinulle niin oleellinen osa suhdetta, että nuo edut eivät kompensoisi sen puutetta?
Varmaan jos vaimoni kokonaan lakkaisi olemaan kiinnostunut seksistä ja sitä jatkuisi hyvin pitkään alkaisin jossakin vaiheessa miettiä suhteen jatkoa. Mielestäni suhteessa ollaan sen takia, että toinen osapuoli on ainakin jossain määrin kiinnostunut tyydyttämään sinut ja sinä hänet. Ei tässä enää olla siinä iässä, että ihan kokoajan pitäisi saada, mutta jos toinen osapuoli lakkaisi kokonaan olemasta innostunut seksistä kyllä siinä vaiheessa pitäisi alkaa miettimään vaihtoehtoja.
Toki asioita pitää aina miettiä kokonaisuuksina vaimoni kanssa on helppo elää ja hän antaa minulle tilaa olla oma itseni mikä kaikissa aikaisemmissa suhteissani ei ollut mahdollista. Lisäksi kun taloudelliset asiat eivät ole yksin minun vastuullani vähentää se huomattavasti omaa stressiäni siitä mitä käy jos saan potkut kun vaimolla on hyvät tulot.
En ole ikinä pettänyt vaimoani ja ollaan oltu naimisissa yli kuusi vuotta, joten tämä on ihan hypoteettista. Se, että en ole pettänyt ei ole kiinni siitä, että ei olisi ollut muita naisia jotka eivät olisi tyrkyttäneet itseään minulle. Olen jo sen ikäinen, että itseäni ei kiinnosta jostain baarista tai firman pikkujouluista lähteä jonkun matkaan vain sen takia, että saisin.
Kyllä minulle pitää olla nainen joka osaa vetää muistakin naruista kuin pelkästään levittää jalkansa. Kun tulee vanhemmaksi se normaalin elämän sujuminen muuttuu tärkeäksi. Vaimoni on hoitoanut oman puolensa niin hyvin, että ei tässä kovin helpolla enää saa elämää paremmaksi naista vaihtamalla. :D - bvg4cfwxd
Manager kirjoitti:
Varmaan jos vaimoni kokonaan lakkaisi olemaan kiinnostunut seksistä ja sitä jatkuisi hyvin pitkään alkaisin jossakin vaiheessa miettiä suhteen jatkoa. Mielestäni suhteessa ollaan sen takia, että toinen osapuoli on ainakin jossain määrin kiinnostunut tyydyttämään sinut ja sinä hänet. Ei tässä enää olla siinä iässä, että ihan kokoajan pitäisi saada, mutta jos toinen osapuoli lakkaisi kokonaan olemasta innostunut seksistä kyllä siinä vaiheessa pitäisi alkaa miettimään vaihtoehtoja.
Toki asioita pitää aina miettiä kokonaisuuksina vaimoni kanssa on helppo elää ja hän antaa minulle tilaa olla oma itseni mikä kaikissa aikaisemmissa suhteissani ei ollut mahdollista. Lisäksi kun taloudelliset asiat eivät ole yksin minun vastuullani vähentää se huomattavasti omaa stressiäni siitä mitä käy jos saan potkut kun vaimolla on hyvät tulot.
En ole ikinä pettänyt vaimoani ja ollaan oltu naimisissa yli kuusi vuotta, joten tämä on ihan hypoteettista. Se, että en ole pettänyt ei ole kiinni siitä, että ei olisi ollut muita naisia jotka eivät olisi tyrkyttäneet itseään minulle. Olen jo sen ikäinen, että itseäni ei kiinnosta jostain baarista tai firman pikkujouluista lähteä jonkun matkaan vain sen takia, että saisin.
Kyllä minulle pitää olla nainen joka osaa vetää muistakin naruista kuin pelkästään levittää jalkansa. Kun tulee vanhemmaksi se normaalin elämän sujuminen muuttuu tärkeäksi. Vaimoni on hoitoanut oman puolensa niin hyvin, että ei tässä kovin helpolla enää saa elämää paremmaksi naista vaihtamalla. :DKysyin tuota siksi, että itse olen juuri kuvailemassani tilanteessa, ja avovaimoni on sinun vaimosi kaltainen. Itse olen tullut siihen tulokseen, että vaikka en seksiä juuri saakaan, suhteen hyvät puolet ovat niin paljon plussalla miinuksiin verrattuna, että kestän seksin liki täydellisen puuttumisen jopa suht helposti. Itse en kylläkään ole mitenkään kovin seksuaalinen mies, että jos kaipaisin seksiä edes viikottain, voi olla, että ajattelisin toisin.
Manager kirjoitti:
Pahin tilanne olisi ottaa joku nuori opiskelija tyttö, jota joutuisin elättämään. Ei kiitos. Olen onnistunut välttämään kaikki naisiin liittyvät ongelmat enkä kaipaa sellaisia.Paha rasti olla "taloudellisessa loukussa". Anteeksi vain mutta jollain tapaa selität itsellesi oikeutta olla "lääkärin" kanssa mutta jotenkin sinua kutkuttaa ne herkku osastollla näkemäsi muut.
Elämä on lyhyt. Ole vaimosi kanssa tai hae muuta mutta tee päätös. Pelkästään se että kirjoitat tänne on viesti siitä että haluat muuta. Go for it,
- 18+7
Ei todellakaan kiinnosta nuoret naiset. Oman ikäiset muutaman vuoden heitoilla tai pelkästään vanhemmat. Olen 30-v. Nainen saa olla vaikka 50-v. Naiset on paljon seksikkäämpiä kun ikää alkaa olla 30
- reipas ratsumies
Nuoret ja vanhat. Rakatan naisia.
- laskin äsken
Montaako miestä kiinnostaa nuori nainen?
Suoritin juuri äsken tarkistuslaskennan. Tulos oli 527 000 suomalaismietä.
Luvusta puuttuvat mamut ja ulkomaalaiset. - harmi sinänsä
Tottakai kiinnostaa..
Ainoa vaan, että ei 36v äijä enää tiukkaa parinkympin puolin toisin olevaa vaginaa saa kovin helpolla yhdistettynä kauniiseen ulkonäköön.
Eli otan kuvan ja käsihommiin. Määrittele nuori/vanha?
Pikkutytöt vaan alkaa itkeä kun tosi paneminen alkaa. Siksi pikku pimpsat ei kiinnosta, Seen that, done that.- Folliors
Kyllä tälläinen 48 v ukko innostui kovasti kun 21 v likka lupas tarjota To iltana muutakin kuin kahvit
- naisen näkökulma
Mistähän sait päähäsi että nuoria naisia kiinnostaa vanhemmat miehet:)?
Taitaa olla toiveunta.....Itsellä 5v ehdoton yälraja, ja en tunne ketään jota vanhemmat kiinnostaisi:)- 4jm4mm
Läheskään kaikkia nelikymppisiä eivät nuoret naiset kiinnosta, mutta vielä huomattavasti pienempi on niiden nuorten naisten määrä, jota nelikymppiset- liki ukki-ikäiset kiinnostavat.
- Anonyymi
Nuoret naiset ovat käyttöpilluja. Kiva tyhjentää kassit ja suht piukka pillu. Ovat kuitenkin hyvin huonoja sängyssä, seksitaidot olemattomat. Lisäksi aivottomia kanoja. Teinihihitystä ja lapsellisia juttuja. Ei näkemystä elämästä. Mutta ne miehet joissa on vikaa, esim juopot, nistit tai seksiaddiktit joutuvat ottamaan itseään nuoremman akan. Se on niin tyhmä että sitä voi huijata ja petkuttaa. käyttää hyväksi tyhmyyttä ja hyväuskoisuutta ja polkea pillua ja jatkaa muuten elämäänsä pahoilla teillä akan tietämättä. Mutta pettymyksen tuollainen tyhmä akka lopulta tuo. Kuka tyhmään idioottien voi tyytyä. Ei siinä akassa ole potkua.
- Anonyymi
Läpipaska saa idioottipaskan 🤣🤣
- Anonyymi
Sun piti miettii siis vaan yheksän vuotta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun piti miettii siis vaan yheksän vuotta...
Parempi että tajuu silloin kun taas sä et tajuu milloinkaan. Pyyhit kyrpäsi ryhmään idiootti akkaan. Paska jäi käteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi että tajuu silloin kun taas sä et tajuu milloinkaan. Pyyhit kyrpäsi ryhmään idiootti akkaan. Paska jäi käteen.
Tyhmään *
- Anonyymi
Itseäni kiinnostaisi löytää nuori nainen vakiseuraksi.
M39- Anonyymi
Jos haluat saada hyvää seksiä, etsi NAINEN. Kuuma ja seksikäs 😘
- Anonyymi
Miksi kaksoispartitiivi?
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://6122333.com/H/2Cu5l 👈
- Anonyymi
Liian huonoja sängyssä nuo nuoret naiset. Onneksi ovat välillä niin kännissä, että pystyy vetämään perseeseen yhden yön juttuna.
- Anonyymi
Eiköhän se ole miehestä kiinni miten nainen nauttii.
Omalle kohdalle ei ole vielä ainakaan sattunut yhtään nuorta naista joka olisi huono.
Sen verran pakko sanoa ettei joka päivästä herkkua ole nuoret naiset.
Viime kesänä sai tilaisuuden naida oikein kunnolla nuorta naista,ja oikeinnunnolla
nainkin.
Varmasti oli tytöllä pillu kipeänä,sen verran on iso peli.
Ehkä se on vaan se että on pientä kateutta miehillä täällä puheissa
,alkaa olla maha edessä hommissa niin nuoret naiset kieltäytyvät
Yhdynnöistä ,niin pitää sanoa ettei nuorista naisista ole apua sängyssä. - Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://4900049.com/H/Wv0yI 👈
- Anonyymi
Itse olen plus 50 kymppinen raksaäijä ja teen huoneistoremonteja pääkaupunkiseudulla . Tykkään itse kaiken ikäisistä naisista mutta jostain syystä työn puolesta on aina joku nuori rouva tai neiti kyselemässä rappukäytävillä kahville . Kahville kun menee niin sisälle mentäessä jo huomaa kiimaisen naisen kiemurtelun hyvä että saa kahvin juotua kun jo saa pillua nuolla tai työntää märkään tavaraan munaa :) no mukavaahan se on …
- Anonyymi
No kunhan ei alaikäsiä ole,itte en kyllä koskaan ole nainu ketä lie missä lie,en tahdo mitään varjoa perääni kyttäämään!
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/L0t5W8
- Anonyymi
Ukko 59v...pumppasin juuri eilen 24v blondia takaapäin kunnolla...mites te muut?
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/N1x4G8
- Anonyymi
Minua kiinnostavat vain ikäiseni naiset. Tänä vuonna 53 vuotiaat, viime vuonna 52 vuotiaat, toissa vuonna 51 vuotiaat, sitä edellisenä vuonna...
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S8e4H7
- Anonyymi
Joo tuota omaa rouvaa kun saapi pumpatasen mitä tahtoopi en nuorilla mitään tekis,sehän oes kun omaa tytärtään nais ei vittu
- Anonyymi
Kyllähän nuoret naiset ovat ihania.
Olis vakkarillekin paikka auki.
M41 Satakunta - Anonyymi
Kyllä se kiinnostus on monen asian summa. Ihmisen yleinen olemus ja kommunikaatio. Kommunikaatiossakin on kohtaaminen ja vuorovaikutusta ja vuorovaikutuksessa suora aloitteellisuus.
Ihminen voi tehdä paljon hyvää vuorovaikutusta sanomatta sanomaansa. Ja kaveruuden voi myös käsittää tai välittää väärin. - Anonyymi
Kyllä nuori nainen on kiihoittavaa hyväillä ja suukotella pitkin vartaloa ja sormettaa kosteaa pillua pidemmän kaavan mukaan tuottaa orkkuja😜
M 55v- Anonyymi
oli mullakin 25v jaitte olin päälle40v mutta...ei se mikää onni jaautuuskummiskaan ollu,saihan sitä panna japaljaallakin ja oti suihin ja nielikin mutta...ei vaan liika nuori sytyttäny,nyt ollu 10v jo itteäni vain 3v nuorempi enkä vaihtais kyllä nuorempaan koskaan.
- Anonyymi
Ukm 60 v pitää myös nuorista hoikista, pieni rintaisista naisista.
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783200
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311772- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264