Jessicasta..

Jessica

En tiedä mikä teitä siinä ärsytti, musta Jessicalla oli kaunis ääni ja hän oli muutenkin sievä tytteli. Paitti jos ei pidä Britneyn äänestä, pikkasen ärsyttävä hän kylläkin oli varsnkin siinä pillitys kohdassa hän oli täysin teinix.
hän sai silmissäni kuitenkin lisäpisteitä koska oli turusta osasi laulaa ja nimi oli Jessica.

Jessica ei ole kauhean välkky hän kävi kymppiluokan ja on todella lapsellinen.
Hän on kaverini pikkuserkku joten tiedän pääsikö hän jatkoon vai ei.

9

2887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiijoo

      miten käy, ni tiedetään et tarviiko sen naamaa katella ja nauraa ku se töppäilee ja munaa itsensä julkkiksena..:D ai niin ja vielä turhana sellaisena:P

      • likka

        jessica on tosi vauvamaine " mun idoli on britney spears mun mielestä me ollaan aika samanlaisia ja meillä on samanlaiset luonteet ja ......" tolleen se sano siis jessica se on lapsellinen 19 vuotiaaksi ja pinkki paita päällä....


      • Jessica
        likka kirjoitti:

        jessica on tosi vauvamaine " mun idoli on britney spears mun mielestä me ollaan aika samanlaisia ja meillä on samanlaiset luonteet ja ......" tolleen se sano siis jessica se on lapsellinen 19 vuotiaaksi ja pinkki paita päällä....

        mitä vikaa siinä on jos Britney on esikuva, mitä vikaa on siinä että on pinkki paita, kyllä mulla ainaskin on ollut pinkkin paita eikä se mikään vauvuuden merkki ole.
        Saamaa mieltä Sinin kanssa.


      • Alina
        Jessica kirjoitti:

        mitä vikaa siinä on jos Britney on esikuva, mitä vikaa on siinä että on pinkki paita, kyllä mulla ainaskin on ollut pinkkin paita eikä se mikään vauvuuden merkki ole.
        Saamaa mieltä Sinin kanssa.

        Munkin mielestä se oli ihan potentiaalinen poppari, toisin kuin niin monet muut mitä siinä ohjelmassa nyt näytettiin. Tuntuu tosiaan sieltä ett vaan kateelliset ja lahjattomat ne täällä sitä haukkuu.
        Ja jos en ihan väärässä ole, niin tuo pinkki sattui oleen aika trendiväri viime kesänä... Ett mitä ihmeen väliä on jollain paidan värillä!!!
        Mut viel yks juttu, mitä kummaa jonkun kymppiluokan käyminen liittyy Popstarsiin tai yleensäkään yhtään mihinkään? Ei se sen käyminen todista ketään tyhmäksi. Mäkin kävin sen aikoinani ihan sen takia kun en ollu ihan varma miks haluun isona, siinä sai vuoden miettimisaikaa. Enkä mä voi ihan yksinkertane olla, oli tuo ysinkin todistus sen verran hyvä.


      • Telkkarintöllöttäjä
        likka kirjoitti:

        jessica on tosi vauvamaine " mun idoli on britney spears mun mielestä me ollaan aika samanlaisia ja meillä on samanlaiset luonteet ja ......" tolleen se sano siis jessica se on lapsellinen 19 vuotiaaksi ja pinkki paita päällä....

        Niinpä, Jessica on vauva.
        Sehän siinä ihannoi Britneyn "arvoja". Britney on ollu huumeiden katkaisuhoidossa ja muutenkin sillä on "vähän" ongelmia. Jessica on just niin sinisilmänen teinivauva, että oikeen naurattaa! Se niistä Britneyn arvoista sitten!
        toivottavasti se tyhmä Jessica putoaa. Se ei näyttänyt oikeen kykenevän ryhmätyöhän ja bändiähän siihen katellaan.


    • sini

      Täällä sitä kaikki on naama pitkänä haukkumassa Jessicaa, kun se ei ollu joku ruma hissukka, vaan kaunisääninen ja hyvännäköinen tyttö. Kateelliset ämmät täällä vaan kitisee.

    • Pop

      Jokainen osaa laulaa omalla tavallaan. Jotkut taas ei. Jessica pääsi semifinaali leirille, koska Helsingin koelauluissa, jotka olivat myös
      viimeiset koelaulut näytettiin lopussa, ketkä ovat jatkossa. :) Jessica halusi yrittää olla
      hyvä. Ja hän myös sai raadin vakuutetuksi. :)

      • koo

        ...että siinä näytettiin kaikki ne joilla on mahdollisuus päästä sinne leirille ja seuraavassa jaksossa vasta selviää ketä sinne lähtee.


      • tyttö
        koo kirjoitti:

        ...että siinä näytettiin kaikki ne joilla on mahdollisuus päästä sinne leirille ja seuraavassa jaksossa vasta selviää ketä sinne lähtee.

        näin mäkin ymmärsin!!! =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe