tänään 6% mutta entäs

huomenna

Tänään meni kurssi 6% ylöspäin. Mitenköhän paljon nousee huomenna? Onneksi ei ole tullut mieleenkään myydä hyviä papereita pois matalien kurssien aikana.

5

2295

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piensijoittaja

Jenkkikurssi näyttää nousseen reilut 9% joten noussee täällä aamusta. Katsotaan..katsotaan..

Jokos lähtisi nousu käyntiin ihan yleisestikin.. masentava kesä takana.

• toinen pieni

Hiukan säälitti katsoa tässä taannoin televisiota, kun pari mummoa kertoi ostaneensa Nokiaa aikanaan 55 euron a-hinnalla eläkkeensä turvaamiseksi. Toivottavasti nousee vielä - ihan vaan noiden mummojen takia.

• piensijoittaja
        toinen pieni kirjoitti:

Hiukan säälitti katsoa tässä taannoin televisiota, kun pari mummoa kertoi ostaneensa Nokiaa aikanaan 55 euron a-hinnalla eläkkeensä turvaamiseksi. Toivottavasti nousee vielä - ihan vaan noiden mummojen takia.

Niinpä. Enpä itse vanhempana uskaltaisi "turvata" eläkettäni osakkeilla. Varovaisuus on poikaa.

Tällä hetkellä aion kyllä tuupata ylijäämät liksasta nokiaan seuraavat pari kuukautta. Muutaman pörssierän kerkesinkin jos ostamaan senttiä vaille 10 euron hintaan. Uudet mallit näyttävät ainakin omaan silmään hienoilta. Toivottavasti muistin riisua nokia rillit.

Tulee mieleen morgan stanley ja 7.5 euron tavoite hinta, jota eivät vieläkään ole nostaneet vaikka itse ostavat nokiaa reilusti yli 10 euron hintaan.
        Todella törkeää kurssien vedättelyä. Älkää mummot uskoko yhdenkään "analyytikon" suosituksia. Näillä on aina omat intressit mielessä. Analyytikon ammattinimike pitäisi tehdä luvanvaraiseksi riippumattomaksi. Yököttävää.... morgan stanley on lähinnä kirosana minulle. ;)

• rikastunut

unohda sen tuskailu mikä kurssi on huomenna, äläkä katso sitä pörssistä . jätä rauhaan ostamiesi osakkeiden hintojen miettiminen vähintään 5v, katso sit miten on käynyt niin saat siksi aikaa ainakin mielenrauhan

• TYperä Neuvo

Kannattaa aina hätiköidä. Esimerkiksi ne jotka panikoivat vuoden 2000 tienoilla, ovat nyt 500% rikkaaampia. Vuonna 2000 ei tullut romahdusta vaan 5% bulli, jota kuitenkin seurasi viiden vuoden alamäki.

Kyllä tuntui typerältä olla täysin käteisellä joulukuussa 1999, vaan eipä tunnu enää. Osakkeita ei kannata ostaa vieläkään, ei ne siitä mihkään nouse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      950
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      828
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      497
      779
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      707
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      644
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      36
      586
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      586
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      480
    Aihe