Stadista-karkkilaan panee?

Stadi100

Morjes böndet!!! Joudun pakkaa audin ja muuttaa stadista pariks vuodeksi karkkilaan. Kelasin vaan, että antaako paikalliset helposti tussuu, kun tulee stadista komee mies.?

23

1147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perse-erkki1

Kyllä varmaan tulet saamaan täällä munaa. Ole huoleti. Ja monelta.

• olet miesten mies

Varmasti lohkeaa, sillä jos ovat isäänsä tulleet niin antavat jos taas äiteihinsä niin pyytävät.
      Toivottavasti et ole "niitä" audi miehiä joiden kanki lerpahtaa kun hommiin pitäisi alkaa , mutta on täällä pari homoakin juuri tuollaisia audimiehiä hoitelemaan, jotta tervetuloa vaan.

• stadi100

Kovat on pojilla puheet. Eiköhän mekin kylillä törmätä. Ja joskus laivalla jo 2 karkkilalaista muijaa hoitelin samaan aikaan. Kumpikin seurusteli. Varmaan teidän onnettomien akat. Noi saipahan leidit stadilaista kullii.

• merellepäin

ai sulla on kaks kullii kun hoitelit yhtaikaa, onpa jutut.

• donhuan69

säälistä sait

• 10+18
        merellepäin kirjoitti:

ai sulla on kaks kullii kun hoitelit yhtaikaa, onpa jutut.

eikö nämä ole aivan normaaleja helsingin panomiesten juttuja?

• huh huh

Kyllä on sairaat ja lapselliset kirjotukset hesalaisella

• kyllästynyt tohon

Hei stadilainen etkö vois jo lopettaa noi pimeet satuilut aikamies ja diivailee asijoilla,joista ei taida itse tietää mitään,perheellisenä annan hyvän neuvon aikuistu !

• äly hoi

Lopeta toi lässytys,ei meistä kukaan jaksa tollasta kuunnella,hanki elämä äläkä valita,eiköhän sulle löydy jotain muutakin tekemistä,kuin keksiä älyttömiä juttuja !!!!!!!!!!!!

• 2 lasta 19 v

Netissä valittaa tollasta josta ei mitään taida tajuta kirjotukset viittaa siihen et ihan kakara asteella !

• Opettaja 66

Pidä Audi käynnissä, nokka tielle päin ja bensaa reilusti! Josko pitää lähtee takasin rivakasti! Tervetuloa ja tervemenoa.

• Wanha witsi

Miksi kullissa on nuppi?

Tamperelainen: koska TYTÖT tykkää.
      Stadilainen: Koska POJAT tykkää.
      Turkulainen: Ettei nyrkki LIPSAHDA runkatessa otsaan.

• Nysvälä.

Ei Karkkilassa ole alle 35v naisia.

• korpikuusen kanto

Eikä autoteitä, peltoa ja metsää vain.

• kopa1

Moro stadin mies,tuutko panee mua peppuun ,toivottavasti sulla on iso.

• Vode 666

EI sun tartte vaivaa nähdä, tulet vaan paikallisiin baareihin ni het munahaukat kimpussa jos "puuma"? baariruusut käy... Pässissä parhaiten flaksi käy; toki voit myös kuonoos saada.

• Anonyymi

Tää on kyllä hieno kaksiteränen miekka !!
        Ihan 50/60 tuleeko pubiruusulta velhonhihaa ja riipputissiä vai kilpakosijalta luu-5.

• Anonyymi

Kirsi ?

• Anonyymi

onhan siel se kipa pässissä joka viikonloppu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onhan siel se kipa pässissä joka viikonloppu

ja se yks punatukkanen MT potilas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja se yks punatukkanen MT potilas

eiks tää kipa oo mt-tapaus ?haisee pahalle
        tunettu musta-leski

• Anonyymi

🤔 ...

🤔 ...

🤔 ...

• Anonyymi

Karkkilan pimatsut ovat kyllä ihania.
      Vattolan lavan tanssit veivät kyllä sydämeni monen neidon voimin.
      Itse en koskaan jäänyt ns. paitsi, mutta hyvät tavat ja kaunis mieli vie pitkälle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      598
      2385
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1892
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1730
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1448
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1366
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1291
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1174
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      940
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      928
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      843
    Aihe