http://yle.fi/uutiset/kahdeksanvuotias_lapsimorsian_kuoli_haayonsa_seurauksena_jemenissa/6822556
Kahdeksanvuotias lapsimorsian kuoli hääyönsä seurauksena Jemeni
8
164
Vastaukset
- puurim
Tätä Suomessakin kohta kun Jeesuksessa ei saa puhua
kaiksta muusta saa - ja ruottissa
Marskit yritti 10v tyttoa repia pusikkoon . rahmispossu.net tanaan.
- Apinoita kaikki
Näille pitäis sitten rakentaa moskeijoita ja muutenkin kohdella "herrakansana".
- normaali
Vihreät Nuoret haluaa Suomeen moniavioisuuden,,uskontojen tasavertaisuuden takia. Siis jos Vihreät saa tahtonsa läpi tämä voi tapahtua Suomessa. Vaikea ymmärtää Vihreitä ja punavihreitä ei sitäkään vähään.
Ensiksikin on todettava, ettei tämä mitenkään liity uskontoon tai väärän profeetan palvontaan.
Toisekseen uutinen tuntuu ikävältä, mutta sen ääneen sanominen saattaa loukata monikulttuurisuuden tai äärimmäisen monokulttuurisuuden kannattajia.
Kolmanneksi uutisesta ei kannata alkaa etsimään hyviä puolia, sillä belgialainen mamu teki niin vastaavassa tilanteessa ja joutui oikeuteen. Vaikka oli mamu, tosin ilman suojaväriä.- noloa ja säälittävää
lapsien myynti avioliittoon on yleistä islamilaisissa maissa ja kuuluu kulttuuriin. Jonkunlaista kehitystä on kuitenkin tässä tapahtunut. Kyllähän sellainenkin seikka sikäläisessä kulttuurissa raaistaa ihmisiä, että raiskaaja raiskaa ja raiskattu nainen tai tyttö tuomitaan. Vihreät ja vasemmistoliitto ovat aivan hiljaa näistä asioista jostain Halla-ahosta sitten kehdataan mölistä.
Homojen seuraava askel "tasa-arvoon" on pedofilian laillistaminen.
Selvimmin nähtävissä Hollannissa. Mutta kuulemma Saksassakin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440