Miten Jokerit pärjää KHL:ssä?

Epäilevä Markus

Onko kukaan miettinyt, millä eväillä Jokerit pärjää KHL:ssä? Sarja on kuitenkin astetta kovempi kuin tämä kotoinen SM-liiga. Kun nyt ei pärjätä, miten se olisi mahdollista ensi vuonna, ei mitenkään! Vielä kannattaa harkita koko siirtymistä rupla-liigaan!

3

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäilevä Hjallis

Mut hei mut ku niil on tifo,,,,,,,wau ja capot wau!!

• teppo_winnipeg

tässä käy niin että suomesta tulee eruoopan winnipeg. saman verran asukkaita ja samankokoinen alue. jokerit myy jokaisen kotipelin loppuun ensi kaudella khl:ässä jo viikkoja ennen
      peliä ja jengi on käytännössä suomen maajoukkue, joka pelaa vikottain. varsinkin jos markkinointi maajoukkueena toimii.

omasta kaveripiiristäni hifk fani kertoi lähtevänsä messiin kattomaan Helsinki vs Pietari peliä areenalle ensi kaudella.

smliigalle en povaa kovin ruusuista tulevaisuutta, luultavasati liiga pyristelee seuraavat kaudet ja sitten tulee isoja muutoksia. joko diili elitserienin kanssa tj. vastaavaa

tämä on välikausi ja en malta odottaa khl-kauden alkua. btw rottenberg huhujen mukaan saanut 10millin sponsorin venäjältä jo mukaan, eli budjetti on jo 16milliä euroa ensi kaudelle.-->

22m usd. = puolet nhl:än alimmista budjeteista. ei paha. 30M usd budjettia pidän 5v sisällä mahollisena narreille jos oikeasti tulee majoukkue ilmiö vahvasti pintaan.

• Jääkiekko, Jokerit

Hyvä kirjoitus. Epäilen kuitenkin hiukan tuota maajoukkue ilmiötä, koska yli puolet tämänkään palstan lapsista ja lapsenmielisistä eivät osaa katsoa lajia oman joukkueen logoa pidemmälle. Toivottavasti ensi kaudesta alkaa koko Suomen jääkiekon uusi nousu huipulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      195
      8798
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5098
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      52
      4542
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      75
      4115
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      54
      3459
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3306
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      57
      3116
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2806
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2605
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2561
    Aihe