Näin tämän Kaarina Kivilahden (jolla ne rumannäköiset tyttäret) jolla kai ainakin 60-v ikää livenä.... ihan järkyttävän liikkumaton naama, ei pysty kunnolla hymyilemään enää. Kaula silti ihan ryppyinen.
Onko käynyt epäonnistuneessa kasvojen kohotuksessa???
K.Kivilahden liikkumaton naama, ryppyinen kaula?
19
923
Vastaukset
- 3 roskaa
Kalkkuna Kivinaama on todellinen hirviö, kuten tyttärensäkin.
- Botox-pärstä
Kaikki Kivilahden naiset ovat kolhon näköisiä. Edes paksu pakkelikerros ei ole saanut mamma-Kivilahtea koskaan kauniiksi ja nyt botoxit ovat vahauttaneet pärstän liikkumattomaksi. Olen nähnyt usein livenä tämän matamin tässä 10 vuoden sisällä.
- Klara Kotko
Kauniita eivät ole, mutta äiti on sentään saanut jotakin aikaan. Tyttäret lähinnä tyhjäntoimittajia.
- Kaarina on
lady. Olen tavannut...
- Pyntättyriikinkukko
Nuoremmat olivat harvinaisen ylimielistä ja itsekeskeistä porukkaa kun törmäsin yöelämässä. Yhden illan olen juhlinut samassa porukassa ja toivon, että tämä ei tapahdu enää koskaan uudelleen.
- puunaamat
Kolme kalkkunaa ja pappa betalar. Siinäpä oiva liikeidea.
- laskupää
Jos on 60-luvulla ollut Pan Amilla lentoemäntänä, niin ikää taitaa olla pikkasen enemmän kuin kuin 60v.
- Kaarina on
69 vuotias.
- MetusalemKKK
Kaarina on kirjoitti:
69 vuotias.
69 vuotta ja 186 kuukautta. Tänään juuri.
- Ihan outo
Mistä tuo on tunnettu? Ihan outo ilmestys ainakin mulle.
- Yökkkkkk
Siinä näkee mitä pahimmillaan kasvojen leikkaus tekee vanhalle naiselle. Kaarinalla on aivan hirvittävän kireälle vedetyt kasvot, jokerihymyllä, sitten kaula on ihan ryppyinen, kulkee sellainen ryppyjen ja kiristysten raja leuan kohdalla.
Onkohan kohotus tehty Virossa...?
Ei tuossa enää mistään botoxista ole kyse, ihan selkeä kasvoleikkaus se on.
Nenäkin muuten näyttää nyt siltä että sekin leikelty? - Pian 70
K-Kivilahti on 68 v.
- huuhaa3
Kännissä näyttää olevan. Miehen firma muuten maksaa rouvan firman laskut. Muuten Kaarian K putiikki olisi jo tehnyt konkurssin.
- t8ot888hkjpkj888
"Muotipoliisi ratsasi torstaina (12.9.) helsinkiläisen ravintola Teatterin Black Vip -illan juhlavieraita.
Muotiyrittäjä Kaarina Kivilahden Cartierin Panthere -sarjan kultaiset korut häikäisivät juhlissa."
Siis tämän vuoden torstaina?
Onko tämä ihminen ollut 68-vuotiaana ravintola Teatterin Vip-illassa?
Mitä tuohon sanoisi?
Kuva on sitä mitä odottaa sopii. - Heppi kovana
t8ot888hkjpkj888 kirjoitti:
"Muotipoliisi ratsasi torstaina (12.9.) helsinkiläisen ravintola Teatterin Black Vip -illan juhlavieraita.
Muotiyrittäjä Kaarina Kivilahden Cartierin Panthere -sarjan kultaiset korut häikäisivät juhlissa."
Siis tämän vuoden torstaina?
Onko tämä ihminen ollut 68-vuotiaana ravintola Teatterin Vip-illassa?
Mitä tuohon sanoisi?
Kuva on sitä mitä odottaa sopii.Minä sanoisin, että eihän siinä mitään vikaa ole. Hauskaa, jos jaksaa ja vielä kiinnostaa.
Tai no ei mua ainakaan häiritse hänen Vip-illassa käyntinsä millään muotoa.
- kiljahdus
Olen monet kerrat miettinyt myös miksi seurapiiri palstoilla mainitaan aina nämä "seurapiiri kaunottaret" Onko se oikeasti pilkkaa,vai rahapussinko mukaan kauneus kukkii?? Tämäkin mamma itse on kuiva kuin arotuulen raiskaama vinkuheinä. Naama ihan oikeasti kivestä tehty, venytetty äärimmileen. Ja nämä tyttäret???? Miksi ei voi puhua tai kirjoittaa että niissäkin juhlissa oli mukana Kaarina Kivilahti tyttärineen... Ei tarvitse hehkuttaa olematonta kauneutta..
- Klara Kotko
Toimittajat taitavat saada alennusta äiti Kivilahden putiikista käyttämiensä kaunotar-sanojen pohjalta. Muistan myös miten Kaarina raahasi vuosia tyttäriään kaikenlaisiin kissaristiäisiin naimakauppojen toivossa. Toinen on sittemmin kadonnut julkisuudesta. Klaraan erehtynyt taisi saada kurpasta tarpeekseen ja neiti on nyt äidin juoksutyttönä. Mikäli ei sitten riehu tuomion edestä jossakin ravintolassa.
- KUOLAAN
SEURAPIIRIKAUNOTTARIA KAIKKI KOLME
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006394
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303833törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283200Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46969Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42869