Joo eli tarttisin halloween bileisiin ideoita. aattelin jotain kauhurataa ja tehään se siis kaverin kanssa. ideoita kehiin ja ei tarttee kertoa niitä: "nakeista sormia" ideoita koska oon kuullu jo kyseiset ideat. joten ideoimaan! :)
HALLOWEEN BILEISIIN IDEOITA!
5
215
Vastaukset
- HalloweenHirmu
Itse ainakin siskon kanssa viimevuonna ostettiin sitä "kuivajäätä", tuli kyl tosi siisti! :)
- Halloween-auttaja
Hei,
Halloween bileisiin tarvitset koristeita, ruokaa, vieraita, paikan jossa voit pitää ne, ohjelmaa ja tausta musiikkia.
Koristeeksi suosittelen appelsiinejä, joista on otettu sisälmykset pois ja tehty silmät ja suu, niin kuin kurpitsalla. Koristeeksi sopivat yleensä kurpitsat, kummitukset, zombit ja kaikki musta ja oranssi. Myös "hämähäkin seitti" (tekoseittiä)on näyttävä koriste.
Ohjelmaksi suosittelen pukukilpailua, pukuun eläytymis kilpailua, kauhuelokuvaa, pelottelua ja kauhurataa. Jos teitä on monta niin joku voi piiloutua kauhuradan jonkun kulman taakse ja pelästyttää radalla tulijat. Älä laita kaikkia samaan aikaan kauhuradalle (siitä seuraa täys kaaos). Kauhuradalle voit laittaa vieraat kokeilemaan iljettäviä vihreän madon näköisiä mömmön paloja(linkki YouTube videoon seuraavassa viestissä)
Ruoaksi suosittelen, että vieraat tuovat karkkia juhliin (nyyttäri tyylillä), jolloin kannattaa koristella pöytä hyvin. Jos et innostunut nyyttäri tyylistä voit katsoa linkkini seuraavasta viestistä.
Olet tarpeeksi aikaisin liikkeellä. - nakkispagettionällöä
Moikka!
Ite oon joskus halloween bileissä pitäny kauhuradan siel oli kaikkee mitä pitää tunnustella ja yrittää arvata mitä se on esim kuorittuja viinirypäleitä. Ja sellasen halloween ruoka vinkin oon bongannu että leikataan nakkeja noin 2 cm palasiksi ja tökitään kuivia spagetteja niistä läpi jtn. 4 per nakki. Sit kun ne nakit keitetään silleen et se spagetti kypsentyy niistä tulee iha helvetin ällön näkösiä. - wadawdawdaw
hmm itellä tuli ekaks mieleen et kertositte jotai kauhutarinoita ja sitte taskulamppujen kaa ulos säikytteleen toisii. Ei vitsi miten mä ny alan ideoita kirjotteleen ko niitä mä justiinsa tääl haen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303901Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131523Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401442Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1741184Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ79977Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254968Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943- 62939
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲106937Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56764