Oletko Skey:n jäsen?

Hoodie

Siinäpä se :)

7

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En oo. Olin joskus, mut en kokenut hyödylliseksi, kun en sillai käy näyttelyissä, Rattus on aika tylsä lehti, eikä se ees tainu tippuu postiluukusta joka kerta kun piti -okei, ite ois pitäny huudella perään mut :D Ehkä joskus taas!

      • geh

        Miksi se oli tylsä? Liikaa näyttelytuloksia, liian vähän juttuja, jotain muuta? Tunnen Rattuksen tekijän, ja olisihan se ihan hyödyllistä tietää miksi lehti ei ole kiinnostava "normaalille" (eli ei yhdistys- tai näyttelyaktiivi) rottaihmiselle. Jos sitä vaikka voisi parantaa jotenkin. :)


      • Ei standardia
        geh kirjoitti:

        Miksi se oli tylsä? Liikaa näyttelytuloksia, liian vähän juttuja, jotain muuta? Tunnen Rattuksen tekijän, ja olisihan se ihan hyödyllistä tietää miksi lehti ei ole kiinnostava "normaalille" (eli ei yhdistys- tai näyttelyaktiivi) rottaihmiselle. Jos sitä vaikka voisi parantaa jotenkin. :)

        Rattusta muutaman kerran selanneena, näin maallikkona kaipaisin enemmän käytännön tarinoita tms. Ehkä kysymyspalsta? Nyt lehti näyttäs olevan suunnattu "kaikkihan me jo tiedämme kaiken, tässä näitä tuloksia"- lehdeltä. Ja tämä siis positiivisella mielellä kirjoitettuna :)


    • Lähinnä just puol lehtee näyttelytuloksia. Mut eipä se siitä muutu, ellei vaikka ite ota kynää käteen ja kirjoita jännempää juttua, ei ne pari aktiiviakaan aina jaksa. LIsäksi nykyään löytyy niin paljon rottajuttua netistäkin. Ja kaverinkin luona pääsee vielä selailemaan jos tarttee, se myöskin kirjoittelee sinne juttuja, että riittäisi luettavaa.

    • Myyrämäärä

      Olen jäsen - ja myös toivoakseni Rattuksen 2014 toimituksessa (ja tämän vuoden seuraavassa numerossa).

      Rattus ON tylsä lehti, koska se on täpötäynnä näyttelytuloksia. Siellä on pari palstaa, mutta ainakin välillä palstat ovat menneet sellaisiksi, että kirjoittaja kirjoittaa siitä, että mitä tähän kirjoittaisi. Ja mitä sanottavaa agilytypalstallekaan enää olisi? Kaikki on varmasti sanottu Rattuksesta, eivätkä alusta asti lehteä tilanneet tahdo uusintoja. Ja käytännön ohjeet jokainen löytää netistä.

      Rattus olisi hyvä lehti, jos palstat poistettaisiin kokonaan, mutta toimitukseen yritettäisiin silti saada vähintään yhtä monta henkilöä, jotka kirjoittaisivat vähintään yhtä monta juttua joka lehteen - mutta aihe olisi vapaa. Silloin voisi kirjoittaa mistä vain: pikku tutkimus, yksittäinen tapahtuma, oman rotan ensisynnytys... ... ...

      Jäsenten tulisi myös aktivoitua eikä vikistä. :) Minä, joka en ole tähän asti ollut toimituksessa, lähetin seuraavaan lehteen kaksi juttua. Koska vain liiton jäsenet (jotka muutenkin lehden ilmestyttyä tietävät, kuka olen) pääsevät juttuihini käsiksi, voin hieman kertoa asiasta ja paljastaa sillä tavoin hitusen henkilöllisyyttäni puolivahingossa:

      Toinen on hahhahhaa-huumoripläjäys siitä, kuinka rotta sopii myös opiskelijalle. Jutun taustalla ei ole oikeastaan faktan faktaa, mutta halusin tehdä nimen omaan jotain kevyttä näyttelytuloksien väliin.

      Toinen on juttu kesyrotan kastraatiosta. Siinä on hieman faktapohjaa, mutta oikeastaan juttu kertoo vain meidän kahdesta uroksesta ja miten leikkaaminen niihin vaikutti.

      2014 lehteen minulla on työn alla iso ja täysin haastatteluihin pohjautuva juttu, jonka aihetta en paljasta, jotta kukaan ei pölli loistoideaani :D

      Uskon, että Rattus voi pian taas hyvin. Olen itse tavis enkä aktiivi, ja jos pääsen toimitusremmiin pysyvästi, yritän kirjoittaa erityisesti taviksille. Sillä lailla liittoon saadaan ehkä uusia jäseniä, kun Rattuskin kerran on niin kiinnostava lehti taas. :)

    • En kuulu , oon ollut laiska enkä ole kerinnyt liittyä näitten vuosien aikana.. eli oon ollut laiska =O. Enkä harrasta näyttelyitä, joten ei kauheesti ole ollut tarvettakaan. Mulla pojat on täydellisiä lemmikkirottia. Ei ne jaksa poseerata tuomareille =).

    • riitasoi

      En kuulu vielä, mutta harkitsin marraskuun pet-luokkia varten. En sitten jaksanut, kasvattaja hoitaa ilmot mun puolesta tällä kertaa. Ensi vuodeksi liityn varmaan jäseneksi heti alkuvuodesta (koska agilitya olisi kiva harrastaa ihan kisoissa asti, meillä on pojat niin energisiä ja atleettisia).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe