Paras häkki ja miksi?

Shokkirotta

Mikä on sun paras häkki?
Montako rottaa siellä asustaa?

6

155

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on ferplast jenny kanihäkki, ihan kiva yhdistelmä: saa suihkuun, ja kuitenkin ihan kivasti tilaa. Neljä tyttöä, jotka saa olla vapaana päivät. Ton lisäks onkin vaan dunia & kanihäkkejä :D

Vähän kyllä unelmoisin Critter Nationista...

• geh

Kolmessa Critter Nation Doublessa asuu yhteensä joku 15 rottaa kolmessa eri laumassa. :) CND on kaikkein paras häkki mitä olen ikinä kokeillut.

• Ahdistusahdasta

Kuullostaa hienolta! Näin yhdessä kodissa CND:n jossa asui 13 rottaa kahteen laumaan jaettuna siis YHDESSÄ tollasessa kahden kerroksen häkissä ?! Eikö se mee jo rääkkäyksen puolelle ?
        En vaan tiedä miten puuttua asiaan...:(

• Sedä
        Ahdistusahdasta kirjoitti:

Kuullostaa hienolta! Näin yhdessä kodissa CND:n jossa asui 13 rottaa kahteen laumaan jaettuna siis YHDESSÄ tollasessa kahden kerroksen häkissä ?! Eikö se mee jo rääkkäyksen puolelle ?
        En vaan tiedä miten puuttua asiaan...:(

Ahtaaks menee kyllä joo :/ Kannattaa varmaan vaan rohkeasti kysyä, eikö se heistä vaikuta ahtaalta, tai jotain vastaavaa :) En tiedä paljon ko. tilassa eläinsuojelulain mukaan saisi pitää, väljempiin oloihin ei periatteessa pysty puuttumaan, vaikka lain minimikoot onkin ihan naurettavan pienet... Mut aina kannattaa ehdottaa lisää häkkitilaa, tuskinpa siitä haittaakaan on!

• Sun kannattaa hienovaraisesti vihjata josko olis kiva kun rotat sais enemmän tilaa, niillä vois olla enemmän touhua riehua =)

• suski87.

Meillä on ehtinyt aika monta erilaista häkkiä olla, mutta ehdoton lempparini on silti CritterNation Double. Tällähetkellä meillä on niitä käytössä kaksi, jotka on yhdistetty yhdeksi häkiksi kahdeksalle likalle. Kuva häkistä löytyy blogistani: http://rotakasta.blogspot.fi/p/likkojen-linna-ja-rottahakkigalleriaa.html Parhaita puolia häkissä on mielestäni helppo siivottavuus, pakovarmuus sekä muokattavuus; meilläkin häkki on ollut välillä käytössä isompana ja välillä pienempänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5600
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1592
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      971
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      851
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      832
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      823
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      44
      822
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      817
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      794
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      39