Tämä on Jumalallinen ilmestys helvetistä, joka Herra antoi Mary K. Baxterille. Herra otti hänet ulos ruumiistaan ja vei hänet vierailulle helvettiin. Tämä tapahtui öisin, kaikkiaan 40 kertaa. hän sai nähdä ja tuntea helvetin kauhun ja ahdistukset. Tässä seuraa hänen kertomuksensa helvetistä.
Kiitän Jumalaa tästä mahdollisuudesta saada puhua tämä Jumalan antaman ilmestyksen helvetistä kasettinauhalle. Ilmestyksen jonka Pyhä Henki antoi minulle, Jeesuksen Kristuksen innoittamana.
Ystävät, Herra näytti minulle helvetin. Minä annan kaiken kunnian Jumalalle, ja minä rukoilen että nämä kasettinauhat leviävät ympäri maailmaa antaakseen vapauden vangituille.
http://lopunaika.nettisivu.org/ilmestyksia/mary-kbaxterin-naky-helvetista/
Mary K. Baxter näky
25
1590
Vastaukset
- Ovi'
>> Minä olen ovi, sanoo Jeesus, kukaan ei pääse Isän luokse muuten kuin minun kauttani. Kuuntele nämä profetian sanat, se on Herran Henki. Hän sanoo että Minä olen rakkaus ja että minä haluan antaa anteeksi.
Ms Baxterin näyssä Jeesus käppäilee helvetissä kuin paraskin Birkenaun vartija...
- Syytä onkin
Eikö saisi? Hänellä kun on ainoana avaimet sinne, joten voi esitellä hyvinkin erilaisia paikkoja. Myöhäistä on katumus kuoleman jälkeen.
- yksin armosta
Ilmestyskirja:
1:18 ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet.- yksin armosta
Ilmestyskirja:
20:13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
- Ymmärtämänkö?
Tahallasiko sotket asioita. Jokainen joutuu kerran tuomittavaksi Jeesuksen eteen, ihan jokainen. Hän on se, joka pelastaa omansa, uskovat ja tuomitsee ne, joille ei hänen armonsa ja anteeksiantonsa kelvannut. Eivät tunnustaneet häntä Herrakseen.
Hesekiel:
24:14 Minä, Herra, olen puhunut. Se tapahtuu, ja minä teen sen. Minä en hellitä, en säästä enkä kadu: teittesi ja tekojesi mukaan sinut tuomitaan, sanoo Herra, Herra."
Matteuksen evankeliumi:
12:37 Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."
Markuksen evankeliumi:
16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen
Ilm. 3:19 Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus - Tosi on.
Taivas on totta ja helvetti on totta, Raamattu sen todistaa. Ei auta väärät opetuksetkaan, sillä piiruakaan ei muutu asiat Raamatussa, käänneltiinpä sitä miten tahansa.
- Inhottava realisti
Raamattu on muuttunut ja muuttuu koko ajan. Tulkinnoille tapahtuu samoin. Raamatulle ei muuta ole sen olemassaoloaikana tehtykään kuin käännelty ja väännelty.
Taivaasta ja He..etistä ei kummastakaan ole todisteita. - £££
Mikä se helvetti sitten on, jossa pääpiru, demonit ym. vihulaiset(joita varten helvetti on alunperin tehty)ovat KÄRSIMÄSSÄ TUOMIOTA. Näissä kuvatuissa helveteissä kun ne pitävätkin hauskaa kiduttamalla sielupoloja. Jos viimeinen tuomio on pidetty ei mikään demoni tai langennut enkeli, sielunvihollisesta puhumattakaan, todellakaan enää ilkamoi(kirjoitudten mukaan). Jeesus kävi tuonelassa saarnaamassa(julisti voitostaan Golgatalla) ennen ylösnousemustaan, Jeesuksen muista tuonela -tai helvettikäynneistä EI Raamatussa ole mainintaa. Helvetti on kauhea paikka niinkuin Raamatussa on mainittu ja Jeesus varoitti siitä
(Matt.5:27-30, Mark. 9:43-48, Luuk. 16:19-31). Tässä helvettinäyssä jopa Beatlesin John Lennon on loppusijoitettu helvettiin!
Rock-laulajan ulinataidot tulevat varmaan hyvään tarpeeseen ikuisessa piinassa. Yeah, yeah yeah!
http://www.spiritlessons.com/documents/7_jovenes/english_7_jovenes_hell.htm
"The Lord allowed us to see a man who was inside of one of the cauldrons. He was upside down and pieces of flesh were falling off his face. He stared at the Lord intently and then started to shout and call on the name of Jesus. He pleaded, "Lord have mercy! Lord give me a chance! Lord take me out of here!" But the Lord Jesus wouldn't look at him. Jesus simply turned his back to him. When Jesus did this, the man started to curse and blaspheme the Lord. The man was John Lennon, the member of the satanic music group called "The Beatles." John Lennon was a man who mocked and made fun of the Lord during his lifetime. He said that Christianity was going to disappear and Jesus Christ would be forgotten by all. However, today this man is in hell and Jesus Christ is alive!! Christianity hasn't disappeared either."- Oma valinta
Nauttikaa sitten koko sydämestänne.
- Agape Theou
Baxterin "näky" on todistettu huijaukseksi. Nainen on keksinyt jutut omasta päästään. "Hyvässä" tarkoituksessa, mutta lopputulos antaa Jeesuksesta irvokkaan kuvan. Jeesus ei ole ihmisten pelottelija.
- Lisää, lisää
Tässä Kalevi Helimäki kertoo itse käynnistään taivaassa.
Kaikkihan on tutkittu huijaukseksi. Vain Jeesus Kristus tietää, mitä kokemuksia ja näkyjä tai unia haluaa kenellekin välittää ja miksi.
http://www.hengellinenkotikirjasto.fi/113616356 Ei ole tuo oikea Jumalalta saatu kokekmus. Tuossa ihminen oli vammalinen kuoleman jälkeenkin ja se ei pidä paikkaansa, vaan vaikka lihallinen ruumis olisi vammailnen, niin henkiruumis ei sitä ole, joka jatkaa elämää kuoleman jälkeen.
Raamattu kertoo mitä siellä helvetissä on siinä kertomuksessa rikkaasta miehestä ja lasaruksesta ja kyllä se rikas mies koki kovia tuskia ja pyysi että lasarus kastaisi sormensa veteen ja jäähdyttäisi hänen suutaan, mutta se ei ollut mahdollista, koska oli juopa näiden välillä, jotka olivat taivaassa ja helvetissä- xxccc
Pitäkääpäs sitten siellä hel'vetissä hauskaa. Se sitten on oikea paikka ja kokemus. Totta on Raamatun mukaan se, että se on todellinen vaivanpaikka. Siitä ei pääse kukaan mihinkään. Kuinka kauhea ja kuinka todellinen se todellisuudessa on, sitä ei meille ole sen tarkemmin esitetty kuin taivastakaan. Paljon on kertomuksia käynneistä molemmissä paikoissa hengessä.
Ateistisen lääkärin kuolemasta herättyä hänkin kertoi kuinka häntä vietiin pimeään ja kiusattiin. Jos kuiinnostaa, lue aloituksen linkistä.Kukaan kuollut ei ole koskaan herännyt henkiin. Ne jotka mukamas on, on vain olleet valekuolleita, tajuttomia, koomassa tms.
Ja koomassa voi olla lähemmäs 20 v. ja herätä.
http://www.dailymail.co.uk/health/article-187920/Coma-man-wakes-19-years.html
- Kuuntelehan
Kovin paljon nuo ihmisten kokemukset muistuttaa toisiaan. Linkistä löytyy useita todistuksia.
http://www.youtube.com/watch?v=NaMmt5A0Q1Q- £££
Tuonela ja paratiisi ovat ennen lopullista tuomiota(vrt. Rikas mies ja Lasarus Luuk. 16:19-31). Tuonelassa on Raamatun mukaan myös kauheata ja siellä saattavat ehkä demonitkin kiusata(Raamatussa sitä tosin ei ole kerrottu), mutteivät enää viimeisen tuomion jälkeen(Ilm.20:12-15,,Matt. 25:41).
- enään
Ei uskota jumalaan ei ihmeisiin ei mihinkään.
- malbisku
Jos elamme nyt "helvetissa" niin taa on luxus helvetti ilman saatanan ja demonien jatkuvaa suoraa ja nakyvaa kidutusta, silla olemme pois poikenneet omien himojen vieteltavia ihmisparkoja jotka emme ymmarra omaa parastamme, ja etsimme onnea tavaroista, ihmisista, rakastetuksi tulemisesta. Ne ovat tarkeita, mutta jos ne ovat tarkeampia kuin se etta oikaisemme itsemme jumalan sanan mukaan, niin silloin olemme saalittavia omien himojemme vieteltavia..olkoon himo sitten taloihin, asuntoihin autoihin tms. ruostuvaan, katoavaan ja tanaan trendikasta/ huomen aamulla jo vanhanaikaista joka tulee uusia...
jos nuo pintapuoliset asiat ovat tarkeampia niin olemme saalittavia ja varmasti helvetissa, uskovia tai ei..
Toki kaunista saa olla ja rahaakin, mutta kumpaankaan ei saa kuluttaa koko elamanaikaa.
Autuaita ovat ne jotka anatavat jeesuksen pesta vaatteensa ja Mestarin ohjenuorassa kulkien veripesussa ja kerran kirkkaudessa, ellemme sotkeennu vihaan ( kuten baxter rin nayssa) ja katkeruuteen ja sita kautta anteeksiampntamattomuuteen tai vihaan jumalaa kohtaan, huom, saatana on vihan aiheuttaja..
suosittelen jokaista katsomaan Mary Baxter in nayn helvetista, silla jokaiselle joka uskoo joskus kuolevansa se on tarkoitettu. Voisiko Mrs. Baxter käydä ystävällisesti käydä tarkistamassa joko äskettäin kuollut Lemmy Kilminster on saapunut helvettiin elävältä nyljettäväksi?
- InhottavaRealisti
Lemmykin kuuluu sarjaan pois menneet muusikot. Ihan nuori hän ei kuollessaan ollut. Kova elämäntapa, mutta siihen nähden kroppa kesti minusta yllättävänkin kauan...
- asdfghijk
Unessa oli maininta muhamettilaisten suurhyökkyksestä! Liittyy pakolaisiin. Pyrkinevätkö poistamaan kristilliset vaikuttajat!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222533Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2222174Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611563Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1781403- 551288
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751076Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa661061- 35952
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39952- 52914