Nimeni on halllusinaatio, pituuden näköaistiharhasta, sen osa.
Nimeni ei ole hahmoihin oikeuttava, hallusinaatioinakaan.
- Oletko jo osallistunut seksityöhön, sopimusoikeudesta ennen hoitajaksi hakeutumista?
Kirkko, ja sen kaikki arvot ovat vääriä:
Kansainvaellus, sen tuottaminen / assosiaation tuottaminen jatkuva
Naiseus
Alastomuus
- Nini, katsoppa uudestaan, miksi sä et saa sitä. Terveisin Sini
Kts. Frustraatio-defenssin luomisen oikeuttaminen, kilpaileminen
- Empatiattomuuden luominen, hallitsemalla sitä painostavasti rakentaen on kielletty.
Kohdat: Avioliiton loukkaaminen, lapsenkasvatus, psyykkisen kivun käyttönä
Esim. 1. "Aiheutat lapsettomuuden joka ikisellä lapsenkasvatuksen pyytämisellä, psykopaatin, poliisiteologin käyttäytymisellä, joka kokee näin ammattia omakseen, mm. sikiön ja äidin välistä istukkaa seuraillakseen, osoittamisen ja seurailemisen ollessa hänen ainoat osaamansa eleensä."
Kts. Empatiattomuus, psyykkinen kipu
Ihmiskunta Sinde
2
203
Vastaukset 2
- väärälläänlääkitystä
Lääkitys kohdallaan?????????Vai kärsiikö aivot hapen puutteesta??????????
- Ihmiskunta Sinde
Mä siirryin käyttämään pelkästään luomumaitoa ja luomu tuotteita ja näin kävi ! Kauheita ajatuksia pää täynnä. Olen käyttänyt maitohappobakteereja yli vuoden. Mitä pitäisi tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521070
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1131004Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust51982Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7874- 89816
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.4684Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it190643Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25637- 73607
- 57603