Mitä mieltä perheelliset miehet ovat naisista, jotka eivät...

Kiinnostaa tietää

...halua lapsia?

Eli nainen joka ei halua lapsia, millaosia tunteita/ajatuksia herättää?

26

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näino

      Kateutta

    • 18+15

      Sellaisia, että tekisi mieli rapsuttaa kolmen eri mittaisen mangustin päälakea hieman kulueella hammasharjalla. Taustamusiikiksi sopisi vaikkapa Pelle Hermannin tunnusmusiikki.

    • Isä132

      Lapsikiintiö tuntuu olevan ainakin minulla täynnä (minulla on yksi lapsi). Jos eroan haen varmaan mielummin naista, joka ei myöskään halua lapsia.

      Näihin asioihin on kuitenkin vaikea antaa yleispätevää vastausta, riippuu niin paljon naisesta.

    • c..

      Jos mies ei itse halua lapsia tai lapsia jo tarpeeksi, niin unelma-leidihän se sellainen tavallaan on. Jos on vielä sopivasti urasuuntainen että jää sitä omaa elämää parisuhteilun lisäksi niin mikäs sen miellyttävämpää.

      Sitten oma lukunsa onkin semmoinen joka ei halua lapsia mutta haluaa pysyä kotona ja kuvittelee että mies hoitaa elannon ihan vaan sillä että on nainen, hyi hitto..

    • Prioriteetit kohille

      Ei se varsinaisesti herätä minkäänlaisia tunteita suuntaan tai toiseen. Itse rakastun ihmiseen itseensä, en siihen millainen suhtautuminen häneellä on lasten tekoon.

      Jos tyyppi on ihana, niin hän on ihana - teki hän lapsia tai ei.

      Jos tyyppi on tyyliä tuksu, niin hän on säälittävä - teki lapsia tai ei (mieluummin ei).

      • nokidsforme

        Jännä kuinka kaikki miehet vastaa tähän että ei ongelma jos itsellä jo lapsiluku täynnä. Ootteko miettiny että se nainen einhalua lapsia ollenkaan.. eli siis ettei myöskään miehellä olisi lapsia.


      • Ei persehedelmiä kiitos
        nokidsforme kirjoitti:

        Jännä kuinka kaikki miehet vastaa tähän että ei ongelma jos itsellä jo lapsiluku täynnä. Ootteko miettiny että se nainen einhalua lapsia ollenkaan.. eli siis ettei myöskään miehellä olisi lapsia.

        Niinpä. Ei vapaaehtoisesti lapseton nainen halua miestä, jolla on pentuja. Tyhmät miehet...


      • Prioriteetit kohille
        nokidsforme kirjoitti:

        Jännä kuinka kaikki miehet vastaa tähän että ei ongelma jos itsellä jo lapsiluku täynnä. Ootteko miettiny että se nainen einhalua lapsia ollenkaan.. eli siis ettei myöskään miehellä olisi lapsia.

        Vastasit mulle, joten mistä päättelet, että olisin mies, jolla lapsiluku on täynnä?


      • dasdasf
        nokidsforme kirjoitti:

        Jännä kuinka kaikki miehet vastaa tähän että ei ongelma jos itsellä jo lapsiluku täynnä. Ootteko miettiny että se nainen einhalua lapsia ollenkaan.. eli siis ettei myöskään miehellä olisi lapsia.

        Miten niin kaikki miehet? Ei kaksi tuon suuntaista vastausta vielä koko miessukupuolta määritä.


      • nokidsforme
        Prioriteetit kohille kirjoitti:

        Vastasit mulle, joten mistä päättelet, että olisin mies, jolla lapsiluku on täynnä?

        Juu vastaus menny epähuomios väärään osotteeseen anteeks nyt iha kauheesti...


      • Prioriteetit kohille
        nokidsforme kirjoitti:

        Juu vastaus menny epähuomios väärään osotteeseen anteeks nyt iha kauheesti...

        Ole hyvä vaan. Viestiketjusta tulee vain aika käsittämätöntä soopaa, jos kommentteja heitellään sinne sun tänne.

        Jos nainen ei halua lapsia, eikä siis halua tulevalla miehelläkään olevan lapsia, niin en kyllä parhaalla tahdollakaan näe tässä mitään ongelmaa!!!

        Tällainen nainen tietenkin skippaa jo alkumetreillä miehet, joilla on lapsia ja suuntaa riiausenergiansa toisaalle.

        Onko sinulla jotain häikkää ymmärryksessä vai ymmärsinkö minä kirjoituksesi väärin ja alanko nyt tutkimaan omaa ymmärrystäni?


      • lapseton nainen
        Ei persehedelmiä kiitos kirjoitti:

        Niinpä. Ei vapaaehtoisesti lapseton nainen halua miestä, jolla on pentuja. Tyhmät miehet...

        MIksi ei vapaa ehtoisesti lapseton nainen voisi haluta miestä jolla on lapsia??? Näitäkin naisia on aika lailla... Itselläni ei ole lapsia ja miehelläni on.. pidän lapsista, mutta en vain halua ja jaksa käydä sitä rumbaa läpi. Tämä ratkaisu on minulle paras!


      • nokidsforme
        lapseton nainen kirjoitti:

        MIksi ei vapaa ehtoisesti lapseton nainen voisi haluta miestä jolla on lapsia??? Näitäkin naisia on aika lailla... Itselläni ei ole lapsia ja miehelläni on.. pidän lapsista, mutta en vain halua ja jaksa käydä sitä rumbaa läpi. Tämä ratkaisu on minulle paras!

        Olenko missään vaiheessa sanonut että ei voisi haluta? Toin esille asian mikä kannaattaa muistaa, eli nainen ei välttämättä halua miehenkään lapsia jos ei kerta omiakan halua


      • nokidsforme
        dasdasf kirjoitti:

        Miten niin kaikki miehet? Ei kaksi tuon suuntaista vastausta vielä koko miessukupuolta määritä.

        Sanoinko kaikki?


      • Prioriteetit kohille
        nokidsforme kirjoitti:

        Sanoinko kaikki?

        Sanoit.
        "Jännä kuinka kaikki miehet vastaa tähän että ei ongelma jos itsellä jo lapsiluku täynnä."


      • dasdasf
        nokidsforme kirjoitti:

        Sanoinko kaikki?

        Kyllä sanoit.


    • c..

      No sitten se asia on niin..tässäkin kysyttiin muistaakseni kysyttiin miehiltä mielipidettä mutta ettehän te osaa päätänne kiinni pitää.

      • nokidsforme

        Niin no näin aiheelliseksi täsmentää asiaa, kun ilmeisesti miehillä käsitys että nainen haluaa miehen jolla lapsia. Mites sit ne miehet ku ei ne halua millää naista jolla lapsi. Nainen on halpa jos se on yh, mies ei.


      • dasfdsfa
        nokidsforme kirjoitti:

        Niin no näin aiheelliseksi täsmentää asiaa, kun ilmeisesti miehillä käsitys että nainen haluaa miehen jolla lapsia. Mites sit ne miehet ku ei ne halua millää naista jolla lapsi. Nainen on halpa jos se on yh, mies ei.

        Ei, ei miehillä ole sellaista käsitystä. Taitaa olla ihan omaa mielikuvitustasi tuollaiset asenteet.


    • luulen näin

      Sehän on vain plussaa, jos nainen ei halua lapsia. Harva mies niitä varmaan haluaisi hankkia, ellei nainen tekisi siihen aloitetta ja vähän ehkä painostaisikin.

      • nokidsforme

        Ellei nainen tekisi aloitetta? Ootte te miehet kyllä paskahousuja pahimmasta päästä jos tosiaan toi on teidön käsitys lastenteosta. Juurikin tässä yksi syy miksi en lapsia halua, ei voi luottaa siihen tuleeko paskat niskaan jälkikäteen kun ei mies oikeesti lasta halunnukkaan.


      • Paskahousumies
        nokidsforme kirjoitti:

        Ellei nainen tekisi aloitetta? Ootte te miehet kyllä paskahousuja pahimmasta päästä jos tosiaan toi on teidön käsitys lastenteosta. Juurikin tässä yksi syy miksi en lapsia halua, ei voi luottaa siihen tuleeko paskat niskaan jälkikäteen kun ei mies oikeesti lasta halunnukkaan.

        Olet tehnyt oikeat päätelmät, olet nainen, jonka kanssa kukaan mies ei halua lapsia.


      • nokidsforme
        Paskahousumies kirjoitti:

        Olet tehnyt oikeat päätelmät, olet nainen, jonka kanssa kukaan mies ei halua lapsia.

        Kyse ei todellakaan siitä vaan kun lähipiirissä nähnyt montakin tapausta missä mies lähtenyt lätkimään ja viimeisiä sanoja oli ollu tyyliin " en mä olis mitään lapsia oikeesti halunnu, sähän ne halusit". Olkaa nyt herranjumala miehet miehiä ja sanokaa suoraan!


      • c..
        nokidsforme kirjoitti:

        Kyse ei todellakaan siitä vaan kun lähipiirissä nähnyt montakin tapausta missä mies lähtenyt lätkimään ja viimeisiä sanoja oli ollu tyyliin " en mä olis mitään lapsia oikeesti halunnu, sähän ne halusit". Olkaa nyt herranjumala miehet miehiä ja sanokaa suoraan!

        Ettei nyt olis ihan siun omassa asenteessa häikkää? ootko täällä isienpalstalla käymässä jotain feministitaistoa? Jos KAIKKI miehet on niin pers**tä niin mitäs täällä ylipäätänsä notkut, luulisi sinun olevan kaiken tämän yläpuolella.

        Jos siulla on mennyt omat sukset ristiin aikanas jonkun äijän kanssa niin ei nyt ihan tuolla asenteella kannata elämäänsä kovin kauaa tuhlata.

        Ja tuo että puhut asiantuntijan roolissa miten lähipiirissäsi on sattunut sitä sun tätä niin haista nyt jo p*ska, kokeile elää omaa elämää äläkä lähipiirisi..


      • Eräs vaan

        Kyllä miehet itse sanovat aina että haluavat lapsia. Sitten joskus. Itse en halua ja aina petyn kun kuulen tuon lauseen :(


      • Jokaiselle joku
        Eräs vaan kirjoitti:

        Kyllä miehet itse sanovat aina että haluavat lapsia. Sitten joskus. Itse en halua ja aina petyn kun kuulen tuon lauseen :(

        On niitä steriilejäkin miehiä olemassa. Etsi mies, joka on sairastanut sikotaudin jälkitautina kivestulehduksen tai kaveri, jolta on pantu piuhat poikki. Sitten ilmoitat heti alkuunsa, että adoptoimaan et suostu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe