Mä asun maalla, enkä pääse täältä minnekkään ja mulla on paras kaveri joka asuu ns. kylällä. no me ollaan vielä yks vuosi samalla luokalla eli siis tämä ....ja ensi vuonna sitten se jää a:lle ja mä b:lle. Me ei aluksi riidelty yhtään kunnes viime vuonna se ei enää liikunta tunnin jälkee puhunu mulle mitää???? ja senkin jälkee on ollu riitoja ja musta tuntuu että se välttelee mua ja ei haluu olla munkaa missää tekemisisssä jne, musta tun tuu että oon sille koulussa vaan joku ''korvike'' kun sillä on muitakin kavereita koulun ulkopuolella samoin ,mulla mutta eihän sillä ole kavereita muutenkun.....äh ! en tiedä toivotta vasti saitte jotakin selvää! Mutta miillä voisimme olla frendejä ihan oikeesti eikä tälläistä arvailua?
kuvittelenko vaan?
Ehhheeeeeeeee0076
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751161
- 741154
- 481034
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104988- 51965
- 34737
- 49714
- 53634
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39632Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577