ehkä lopullisesti siihen, että on olemassa aitoa uskovien yhteisöä.
On helpompi tulla ei uskovien kiusaamaksi kuin uskovien.
Onko teistä oikein jos uskovat kiusaavat toisia, juoruilevat ja mustamaalaavat?
Menetin tänään uskoni....
47
3682
Vastaukset
Ei ole oikein ja on olemassa uskovien yhteisö(jä), jossa ei esiinny tuomasi kaltaisia asioita.
- Tähtisilmä suruinen
jari-pekka kertoisitko, missä ei herkän kauniita outolintuja kiusata?
En ole sellaista srk löytänyt, paitsi adventistit olivat oikein sydämellisiä, mutta minulle sanottiin, että ovat teologisesti pielessä - pitääkö paikkaansa? Tähtisilmä suruinen kirjoitti:
jari-pekka kertoisitko, missä ei herkän kauniita outolintuja kiusata?
En ole sellaista srk löytänyt, paitsi adventistit olivat oikein sydämellisiä, mutta minulle sanottiin, että ovat teologisesti pielessä - pitääkö paikkaansa?Voitko kertoa mistä päin olet? Jotakin tiedän täältä päin (satakunta), mutta tunnen ihmisen joka tietäisi laajemmalti.
- Tähtisilmä suruinen
jari-pek-ka kirjoitti:
Voitko kertoa mistä päin olet? Jotakin tiedän täältä päin (satakunta), mutta tunnen ihmisen joka tietäisi laajemmalti.
Olen Tampereelta päin. Tunnetko tätä seutua?
- Kelleskaupunginvaari
jari-pek-ka kirjoitti:
Voitko kertoa mistä päin olet? Jotakin tiedän täältä päin (satakunta), mutta tunnen ihmisen joka tietäisi laajemmalti.
Sää ootkin sitten jari-pek-ka lähellä minnuu. Mää asun täs kelleskaupugis noin 25 km. päässä Laviasta. Annukka H. ja Marjatta P. ovat joskus käyneet meillä. Varmaan ehkä tunnet heidät? Meillä oli telttakokouksia silloin joskus. Että semmoista.
Tähtisilmä suruinen kirjoitti:
Sori viivys. Ootko käynyt Marttalassa?
Tietääkseni Jukkis käy Marttalassa noin 2 viikon välein puhumassa. Voit kysyä myös häneltä. Lähetä viestiä. Yhteystiedot löydät tältä sivulta.
http://www.jukkapartala.fi/Kelleskaupunginvaari kirjoitti:
Sää ootkin sitten jari-pek-ka lähellä minnuu. Mää asun täs kelleskaupugis noin 25 km. päässä Laviasta. Annukka H. ja Marjatta P. ovat joskus käyneet meillä. Varmaan ehkä tunnet heidät? Meillä oli telttakokouksia silloin joskus. Että semmoista.
Kelleskaupunginvaari.
Tää s24 tökkii nyt pahasti.
Sä asut Lassilassa? Mä on sitten aurannut sulle tietä. En tunne sieltä oikei ketään.
Janin tunnen siitä sahan läheltä. Ja Marjatta P on tuttu- Tähtisilmä suruinen
jari-pek-ka kirjoitti:
Sori viivys. Ootko käynyt Marttalassa?
Olen - siellä oli varsin outo mies vaimoineen, joka peloitteli uskovia riivaajilla.
Itsellään ja vaimollaan ei niitä kuulemma riivaajahenkiä kuulemma ole, mutta muilla uskovilla niitä on ihan tungokseksi asti. Lisäksi sanoi, että vaimonsa on joku missi toissavuodelta tms.
Musiikkina hän soitteli Elvistä ja väitti, että Elvis oli kuulemma ilmeisesti uskovainen, koska kun hänet löydetiin kuolleena, lojui Raamattu hänen pöydällään. Se oli siis hänenmielestään selvä merkki, että Elviksen täytyi olla uskossa.
Toinen topparoikka, joka siellä kokoontui lauloi hyvin ikäviä vanhoja melankoolisia lauluja ja henki oli siellä jotenkin tunkkainen. En tuntenut siellä Pyhän Hengen läsnäoloa, masennusta vaan. - Tähtisilmä suruinen
jari-pek-ka kirjoitti:
Tietääkseni Jukkis käy Marttalassa noin 2 viikon välein puhumassa. Voit kysyä myös häneltä. Lähetä viestiä. Yhteystiedot löydät tältä sivulta.
http://www.jukkapartala.fi/No minkäslainen se Jukkis sitten on? Eihän vaan helluntalainen (huonoja kokemuksia) tai Israel-vihaaja?
- Kelleskaupunginvaari
jari-pek-ka kirjoitti:
Kelleskaupunginvaari.
Tää s24 tökkii nyt pahasti.
Sä asut Lassilassa? Mä on sitten aurannut sulle tietä. En tunne sieltä oikei ketään.
Janin tunnen siitä sahan läheltä. Ja Marjatta P on tuttuNii, tää on Kairila jossa asun Kelleskaupungis. Juu Jani on mullekkin tuttu ja asuu tuossa lähellä. Vai aurailet sä teitä täällä päin. No hyvin oot aurannu, ei oo lunta yhtään. Heh!
No minkäslainen se Jukkis sitten on? Eihän vaan helluntalainen (huonoja kokemuksia) tai Israel-vihaaja?
Ei Jukksis ole minkään suunnan edustaja. Hän tekee työtä koko seurakunnan hyväksi. Ei ole Israel vihaaja, vaan siunaaja. Kuuntele jotakin tuolta hänen sivultaan.
- Tähtisilmä suruinen
Ei ole autoa ei. Mutta kiitos sinulle Jari-Pekka, olet aina niin sydämellinen ja auttavainen veli Herrassa.
Jeesus varjelkoon ja siunatkoon sinua nyt ja aina!!! Kelleskaupunginvaari kirjoitti:
Nii, tää on Kairila jossa asun Kelleskaupungis. Juu Jani on mullekkin tuttu ja asuu tuossa lähellä. Vai aurailet sä teitä täällä päin. No hyvin oot aurannu, ei oo lunta yhtään. Heh!
No en oo muutamaan vuoteen ko selkä ei tykkää enää. Destialla olin ja Peräkyläntietäkin aurasin.
Ei ole autoa ei. Mutta kiitos sinulle Jari-Pekka, olet aina niin sydämellinen ja auttavainen veli Herrassa.
Jeesus varjelkoon ja siunatkoon sinua nyt ja aina!!!Jumalan siunausta sullekkin. Jos haluut käydä siellä naistenpäivillä, niin mä vaikka kyytin sut sinne. Siellä ei varmasti kiusata. Ja voit löytää siellä jonkun joka kulkee samaa matkaa ja pääset toistekkin.
jari-pek-ka kirjoitti:
Jumalan siunausta sullekkin. Jos haluut käydä siellä naistenpäivillä, niin mä vaikka kyytin sut sinne. Siellä ei varmasti kiusata. Ja voit löytää siellä jonkun joka kulkee samaa matkaa ja pääset toistekkin.
Hei, jos sua kiinnostaa, niin mä pystyn järjestään sulle ehkä kyydin jatkossa. Tampereelta käy yksi pariskunta säännöllisesti siellä kokouksissa. Lähetä mulle yksityisviestiä, niin voidaan keskustella lisää ja kun saan puh numeron selville, niin voi lähettää sen sulle, jotta kyyti järjestyy.
- Kelleskaupunginvaari
jari-pek-ka kirjoitti:
No en oo muutamaan vuoteen ko selkä ei tykkää enää. Destialla olin ja Peräkyläntietäkin aurasin.
>>Peräkyläntietäkin aurasin.
- Tähtisilmä suruinen
jari-pek-ka kirjoitti:
Hei, jos sua kiinnostaa, niin mä pystyn järjestään sulle ehkä kyydin jatkossa. Tampereelta käy yksi pariskunta säännöllisesti siellä kokouksissa. Lähetä mulle yksityisviestiä, niin voidaan keskustella lisää ja kun saan puh numeron selville, niin voi lähettää sen sulle, jotta kyyti järjestyy.
Kiitos Jari-Pekka, mutta olen muutamassa ehkä kokonaan pois maasta, en viihdy täällä enää. Olisi mahdollisuus muuttaa Israeliin, mutta hieman pelottaa se sota ja muslimien vihamielisyys juutalaisia kohtaan siellä...
Kiitos Jari-Pekka, mutta olen muutamassa ehkä kokonaan pois maasta, en viihdy täällä enää. Olisi mahdollisuus muuttaa Israeliin, mutta hieman pelottaa se sota ja muslimien vihamielisyys juutalaisia kohtaan siellä...
Hei. Uskonnollisuus eli puoluehenki on se, johon olet törmännyt. Tuolla Missilässä sitä et löydä ja siksi siellä on hyvä olla. Täällä Suomessa ja Israelissa on menossa sama, seurakunnan uudistuminen. Palaaminen alkuun, siihen, josta on pois poikettu. Joku voi sanoa, että nykytilanne on surakunnan kehityksen tulosta, mutta eihän Jumalan Sana voi kehittyä.
Ihmiset on vaan poikennut omalle tielleen, pois Jumalan tieltä ja siksi meillä on monia uskonsuuntia. Tuo nimikin kertoo jo kaiken "uskonsuuntia". Siis eri suuntia. Ei ole sama suunta kenelläkään. Menee silloin helposti aivan ohi. Jos meillä todella olisi sama suunta, niin meillä kaikilla olisi koko Jumalan Sana, eikä kukaan lohkaisisi Sanasta mitään, erottautuen siten omaksi erilliseksi ryhmäkseen. Jumalan Sana ei jaa ja sen saa esim tuolla Missilässä kokea.
Siellä säkin saat kokea olevasi kuin kotonasi. Tunnet heti, että sä kuulut tänne.
Siellä et törmää uskonnollisuuteen ja puoluehenkeen. Ehkä sun kannattaisi vielä stekata. Mutta jos olet päättänyt lähteä, niin Herra on sun kanssasi sielläkin. Etsi myös Israelissa vastaava seurakuntayhteys, joka ei ole uskonnollinen, tälläinen länsimainen ohjelmallinen, vaan puhtaasti ristin perustalla. Sellainen, jossa yhteen tullaan vain kohtaamaan Jeesusta, ilman mitään ennakko ohjelmaa.
Jeesuksen omana sulla ei ole mitään hätää, eikä pelättävää missään. Ei Suomessa, eikä Israelissa.Ps. 91:7
Lue hyvän Paimenen Psalmista, kuinka "sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat". Sauvallansa Hän sinua ohjaa ja vitsallaan karkoittaa kaikki sudet ja ketut, jotka yrittää tuhojaan tehdä.
Luota vain Herraan ja näe vain Hänet. Älä olosuhteita tai ihmisiä.
Kyllä Jumalan rakkautta löytyy vielä ihmisistä, täällä Suomessakin.- Tähtisilmä suruinen
jari-pek-ka kirjoitti:
Hei. Uskonnollisuus eli puoluehenki on se, johon olet törmännyt. Tuolla Missilässä sitä et löydä ja siksi siellä on hyvä olla. Täällä Suomessa ja Israelissa on menossa sama, seurakunnan uudistuminen. Palaaminen alkuun, siihen, josta on pois poikettu. Joku voi sanoa, että nykytilanne on surakunnan kehityksen tulosta, mutta eihän Jumalan Sana voi kehittyä.
Ihmiset on vaan poikennut omalle tielleen, pois Jumalan tieltä ja siksi meillä on monia uskonsuuntia. Tuo nimikin kertoo jo kaiken "uskonsuuntia". Siis eri suuntia. Ei ole sama suunta kenelläkään. Menee silloin helposti aivan ohi. Jos meillä todella olisi sama suunta, niin meillä kaikilla olisi koko Jumalan Sana, eikä kukaan lohkaisisi Sanasta mitään, erottautuen siten omaksi erilliseksi ryhmäkseen. Jumalan Sana ei jaa ja sen saa esim tuolla Missilässä kokea.
Siellä säkin saat kokea olevasi kuin kotonasi. Tunnet heti, että sä kuulut tänne.
Siellä et törmää uskonnollisuuteen ja puoluehenkeen. Ehkä sun kannattaisi vielä stekata. Mutta jos olet päättänyt lähteä, niin Herra on sun kanssasi sielläkin. Etsi myös Israelissa vastaava seurakuntayhteys, joka ei ole uskonnollinen, tälläinen länsimainen ohjelmallinen, vaan puhtaasti ristin perustalla. Sellainen, jossa yhteen tullaan vain kohtaamaan Jeesusta, ilman mitään ennakko ohjelmaa.
Jeesuksen omana sulla ei ole mitään hätää, eikä pelättävää missään. Ei Suomessa, eikä Israelissa.Ps. 91:7
Lue hyvän Paimenen Psalmista, kuinka "sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat". Sauvallansa Hän sinua ohjaa ja vitsallaan karkoittaa kaikki sudet ja ketut, jotka yrittää tuhojaan tehdä.
Luota vain Herraan ja näe vain Hänet. Älä olosuhteita tai ihmisiä.
Kyllä Jumalan rakkautta löytyy vielä ihmisistä, täällä Suomessakin.Olen samaa mieltä, ei Jumalan Sana voi kehittyä poispäin Raamatusta. Meidän on palattava takaisin juutalaisille juurillemme, josta olemme lähteneetkin - me kaikki!
Tuo Missilä kuullostaa kyllä paikkana hyvältä kuvauksesi mukaan ja tuollaisia on takuulla harvassa tässä maassa.
Olen tienhaarassa tällä hetkellä, en tiedä lähteäkö vai jäädä. Toisaalta israelilaisten kanssa on tietysti helpompi olla, koska kuulun heihin, mutta
muutto sinne ikuiselle sotatantereelle ei oikein miellytä, täällä taas on rauhallista ja muuten mukavaa, mutta tuntee ikuisesti itsensä muukalaiseksi... Tähtisilmä suruinen kirjoitti:
Olen samaa mieltä, ei Jumalan Sana voi kehittyä poispäin Raamatusta. Meidän on palattava takaisin juutalaisille juurillemme, josta olemme lähteneetkin - me kaikki!
Tuo Missilä kuullostaa kyllä paikkana hyvältä kuvauksesi mukaan ja tuollaisia on takuulla harvassa tässä maassa.
Olen tienhaarassa tällä hetkellä, en tiedä lähteäkö vai jäädä. Toisaalta israelilaisten kanssa on tietysti helpompi olla, koska kuulun heihin, mutta
muutto sinne ikuiselle sotatantereelle ei oikein miellytä, täällä taas on rauhallista ja muuten mukavaa, mutta tuntee ikuisesti itsensä muukalaiseksi...Tähtisilmä suruinen.
Sisaria ja veljiä tässä ollaan. Minäkin kuulun samaan kansaan. Jumala kerran "herätti" mut rukoilemaan kansani Israelin puolesta. Sinun ja minun puolesta.
Vielä tämäkin kansa, Israel yhdistyy, mutta tärkeintä meille on nyt se, että me vain kuulemme Herraa. Kysele Herralta asioita. Jos olet epävarma, älä tee mitään, mutta jos olet varma, niin odota vielä vahvistusta tunnoillesi ja sitten lähde liikkeelle.- EI baabelille
jari-pek-ka kirjoitti:
Tähtisilmä suruinen.
Sisaria ja veljiä tässä ollaan. Minäkin kuulun samaan kansaan. Jumala kerran "herätti" mut rukoilemaan kansani Israelin puolesta. Sinun ja minun puolesta.
Vielä tämäkin kansa, Israel yhdistyy, mutta tärkeintä meille on nyt se, että me vain kuulemme Herraa. Kysele Herralta asioita. Jos olet epävarma, älä tee mitään, mutta jos olet varma, niin odota vielä vahvistusta tunnoillesi ja sitten lähde liikkeelle.Olet Jari-Pekka rakentamassa Baabelia, jonka tarkoituksena on; annataan kaikkien kukkien kukkia ja eksytät muitakin.
- Abner
EI baabelille kirjoitti:
Olet Jari-Pekka rakentamassa Baabelia, jonka tarkoituksena on; annataan kaikkien kukkien kukkia ja eksytät muitakin.
EI baabelille24.9.2013 12:00
Olet Jari-Pekka rakentamassa Baabelia, jonka tarkoituksena on; annataan kaikkien kukkien kukkia ja eksytät muitakin.
Mitä oikein tarkoitat? Tekstisi on sangen pimeä, taidat itse olla baabelilainen eksyttäjä ja Israel-vihaaja! - Tähtisilmä suruinen
jari-pek-ka kirjoitti:
Tähtisilmä suruinen.
Vielä tämäkin kansa, Israel yhdistyy, mutta tärkeintä meille on nyt se, että me vain kuulemme Herraa. Kysele Herralta asioita. Jos olet epävarma, älä tee mitään, mutta jos olet varma, niin odota vielä vahvistusta tunnoillesi ja sitten lähde liikkeelle.Hienoa Jari-Pekka, että kuulumme samaan kansaan! Se on totta, ettei pysty tekemään mitään, ennen kuin tulee se Herran rauha, joka kehoittaa toimimaan Hänen neuvomallaan tavalla. Jeesus sanoo; "Ilman minua te ette voi mitään tehdä" ja se on täyttä totta,
Kyllä Herra ilmoittaa muillekin suomalaisille salaisetkin juutalaisjuuret ennemmin tai myöhemmin, kellä sellaisia on.
Tosin yleensä juutalaiset eivät näihin usko, sillä he ovat kateellisia, mutta minä uskon, koska tästä on niin paljon todisteita monilta ihmisiltä.
Olen kuullut monilta tahoilta, että Suomelle on Herralla erityissuunnitelma, sehän huomattiin jo viime sodan aikaan, kun Herra suojeli meitä Venäjän karhulta, eikä antanut Mannerheimin antaa Suomen juutalaisia hitlerille tuhottavaksi.
Ikävä kyllä nuo kahdeksan Saksan juutalaista joutuivat palamaan takaisin ja joutuivat keskitysleiriin. Koen erityisraskaana sen, koska oma sukunikin on Saksan juutalaisia, vaikkakin kauan sitten tänne tulleina.
Ja olet varmaan huomannut, miten Mannerheimia nykyään mustamaalataan oikein urakalla jumalattomien ja pahojen ihmisten taholta.
Herran suunnitelma on se, että kaikki kristityt ja messiaaniset palaavat yhteisille juutalaisille juurillemme, jossa ei valehdella lapsille pakanoiden joulupukista, ei ole tipuja, pupuja, eikä noitia lentele pääsiäisenämme ja palaamme viettämään sapattia pe-illasta lauantai-iltaan, kuten Jeesuskin opetuslapsineen vietti.
Herra muuttaa ja puhdistaa seurakuntansa jossa ei ole tahraa eikä ryppyä ennen morsiamen ylösottamista - Kysyn vaan.
Kelleskaupunginvaari kirjoitti:
>>Peräkyläntietäkin aurasin.
Mä kävin tänään siinä Noormarkun sahalla Kelleskaupungintien varrella hakemassa yhdistelmä-ajoneuvo kuorman pattinkia sieltä. Kyselin sahalla että missä sellainen Kelleskaupunginvaari asuu mutta eivät tienneet ihan tarkalleen kuka voisi olla. Olisin poikennut juttusille kanssasi. Aika lähellä varmaan olin kun se Kelleskaupungintie on aika lyhyt kun navista katselin. Mut joku toinen kerta sitten, ajan aika usein siellä sahalla hakemassa sahatavaraa.
Hienoa Jari-Pekka, että kuulumme samaan kansaan! Se on totta, ettei pysty tekemään mitään, ennen kuin tulee se Herran rauha, joka kehoittaa toimimaan Hänen neuvomallaan tavalla. Jeesus sanoo; "Ilman minua te ette voi mitään tehdä" ja se on täyttä totta,
Kyllä Herra ilmoittaa muillekin suomalaisille salaisetkin juutalaisjuuret ennemmin tai myöhemmin, kellä sellaisia on.
Tosin yleensä juutalaiset eivät näihin usko, sillä he ovat kateellisia, mutta minä uskon, koska tästä on niin paljon todisteita monilta ihmisiltä.
Olen kuullut monilta tahoilta, että Suomelle on Herralla erityissuunnitelma, sehän huomattiin jo viime sodan aikaan, kun Herra suojeli meitä Venäjän karhulta, eikä antanut Mannerheimin antaa Suomen juutalaisia hitlerille tuhottavaksi.
Ikävä kyllä nuo kahdeksan Saksan juutalaista joutuivat palamaan takaisin ja joutuivat keskitysleiriin. Koen erityisraskaana sen, koska oma sukunikin on Saksan juutalaisia, vaikkakin kauan sitten tänne tulleina.
Ja olet varmaan huomannut, miten Mannerheimia nykyään mustamaalataan oikein urakalla jumalattomien ja pahojen ihmisten taholta.
Herran suunnitelma on se, että kaikki kristityt ja messiaaniset palaavat yhteisille juutalaisille juurillemme, jossa ei valehdella lapsille pakanoiden joulupukista, ei ole tipuja, pupuja, eikä noitia lentele pääsiäisenämme ja palaamme viettämään sapattia pe-illasta lauantai-iltaan, kuten Jeesuskin opetuslapsineen vietti.
Herra muuttaa ja puhdistaa seurakuntansa jossa ei ole tahraa eikä ryppyä ennen morsiamen ylösottamistaJos sä olet Juudan sukuun kuuluva, niin mä edustan sitä toista puoliskoa, Israelin sukukuntaa, niin kuin suuri osa Suomalaisista edustaa. Oot varmaan tietoinen siitä tutkimuksesta niin täällä Suomessa, kuin Israelissakin. Mä olin täysin tietämätön näistä asioista, ennen kuin tulin uskoon, mutta uskoon tultuani jonkun ajan päästä mulle tuli omituinen tunne siitä, että mä olen jotain muutakin, kuin Suomalainen. Se tapahtui oikeastaan sen jälkeen, kun Jumala kutsui mut rukoilemaan Israelin puolesta ja siunaamaan. Olin unessa ja Pyhä Henki alkoi rukoilla Israelin puolesta. Se rukous oli jotain sellaista, mitä en ole koskaan ennen kokenut. Siinä käytiin läpi kansakuntaa laidasta laitaan. Jossain vaiheessa rukousta heräsin. Rukous kuitenkin jatkui vielä jonkin aikaa ja kun se loppui, tunsin kehoituksen; Jatka nyt rukosta tästä eteenpäin. Siitä saakka olen rukoillut käytännössä joka päivä Israelin puolesta.
Tiedän, että mua pidetään hoopona, mutta pitäkööt. Ei se minua haittaa. Se, että tunsin olevani jotakin muutakin, kuin Suomalainen tuon rukouksen jälkeen, sain mut etsimään tukea sille, mitä tunsin. Ja tukea on löytynyt. Raamattu käy toteen ja Israel yhdistyy. Sana sanoo, että;
Jes. 24:16
Maan äärestä kuulemme ylistysvirret: "Ihana on vanhurskaan osa!" Mutta minä sanon: "Riutumus, riutumus on minun osani, voi minua: ryöstäjät ryöstävät, raastaen ryöstäjät ryöstävät!"
Maan ääri, maan loppu=Finland. Suomella on todellakin osansa lopunajassa. Puhutaan talvisodan ihmeestä, mutta kun ajattelee sitä vastusta, niin voi kyllä puhua ihan Jumalan ihmeestä.
>>Herra muuttaa ja puhdistaa seurakuntansa jossa ei ole tahraa eikä ryppyä ennen morsiamen ylösottamista
- Ei ole
Itsekin kärsinyt jo vuosikausia aikoinaan tapahtuneiden juorujen vuoksi :(
- <★>
Kun ei usko, niin ei menetä mitään
- hellari...
Ei tietenkään tuollainen ole oikein. Ja varsinkaan se sovi uskovaisille. Jospa löytäisit vielä ystäviä. Rukoilen Jumalan siunausta sinulle.
- Tähtisilmä suruinen
"Onko teistä oikein jos uskovat kiusaavat toisia, juoruilevat ja mustamaalaavat?"
Oletpa ollut lihallisten uskiksien "seurakunnassa" tai sitten vaan olet liian erikoinen lintu tavallisten pulliaisten srk:ssa.
Valitettavasti toiset meistä joutuvat AINA kiusattavaksi jonkun erityispiirteensä vuoksi, oli sitten kyse "maailman ihmisistä" tai uskiksista.
Tähän voi olla syynä eritysherkyys ja ihmispelko, liiallinen erikoisuus tai/ja kauneus, tai mikä tahansa piirre mikä saa ihmiset tuntemaan halveksuntaa, oudoksuntaa tai kateellisuutta.
Itse olen myös näiden ylläolevien syiden vuoksi jättäytynyt pois kaikista seurakunnista, sekä senkin vuoksi ettei missään kuule enää totuutta.
Todella harvassa seurakunnassa saarnataan enää totuuden Evankeliumia, vihaamatta Israelia. - Varokaa Puhumasta!
Jos olit tai olet Uskossa,ei usko sinulta katoa nuin vain,tulet takasin,mutta jos et ollut oikeasti Uskossa,ei se sinun uskon loppuminen muuta sinua,ethän ollutkaan Uskossa,sinulla on Kaksi vaihtoehtoa,olla tai ei olla Uskossa se on sinun asiasi.
Ei oikeat Uskovat,eli Jeesuksen omat tee sitä,riippuu mihin Kirkkokuntaan kuuluit tai kuulut,ne jotka tietää sanan kautta totuuden eivät tee sellaista,mutta ne jotka ovat sanattomia,ne tekee pahempiakin asioita kun tavalliset ihmiset,niitä kiusaa Paholainen ja ne tekee niiden mukaan,näin vaan on totuus! Ari- jdksfkdfkdfgkfgbkfgm
Tajuan Tähtisilmää.
Jouduin kiusatuksi ( onko ivalliset silmien muljautukset ja pahanpuhuminen kiusaamista?) ja vilä juuri rukoushetken jälkeen. Elikkä ensin rukoillaan Jeesusta hartaaesti ja sitten kiusataan.
En oikasti tiedä mitä ajatella.
Usko siihen,e ttä on aitoja uskovia hiipuu siinä milessä, että en näe uskovissa mitään eroa maailman ihmisiin. - opasriåwe0+8
jdksfkdfkdfgkfgbkfgm kirjoitti:
Tajuan Tähtisilmää.
Jouduin kiusatuksi ( onko ivalliset silmien muljautukset ja pahanpuhuminen kiusaamista?) ja vilä juuri rukoushetken jälkeen. Elikkä ensin rukoillaan Jeesusta hartaaesti ja sitten kiusataan.
En oikasti tiedä mitä ajatella.
Usko siihen,e ttä on aitoja uskovia hiipuu siinä milessä, että en näe uskovissa mitään eroa maailman ihmisiin.Jouduin kiusatuksi ( onko ivalliset silmien muljautukset ja pahanpuhuminen kiusaamista?) ja vilä juuri rukoushetken jälkeen. Elikkä ensin rukoillaan Jeesusta hartaaesti ja sitten kiusataan.
Yritin jo eilen vastata sinulle, mutta tämä sivusto tökki pahasti, enkä saanut viestiä perillle.
Tiedän miltä tuntuu, kun mulkoillaan ja juoruillaan pahaa - mutta omaksi häpeäkseen sen tekivät, eivätkä sellaiset edes mitään uskovia olekaan, he ovat lusteita, sillä hedelmistään me heidät tunnemme.
Vaan Herralta ei jäänyt sekään humaamatta, saavat niittää sitä mitä kylvävät - pahuutta ja kuolemaa.
- jlg1
Ai Tampereen seudulta?
Sanon nyt suoraan tämän, vaikka mainostaa ei saa. Ja tästä kommentistani sataa miinuksia. Mutta tämä on totta,
Nokian vapaaseurakunta on pieni seurakunta, eikä siellä kiusata ketään. On perinteinen seurakunta raamatullisella arvopohjalla. Suosittelen.- Ihmettelee......
Entä Pääkaupunkiseudulla, onko yhtään seurakuntaa jossa ei kiusattaisi?
- Rivka O.
Ihmettelee...... kirjoitti:
Entä Pääkaupunkiseudulla, onko yhtään seurakuntaa jossa ei kiusattaisi?
Oletko käynyt One Way Missiossa? Olin itse siellä 30-vuotisjuhlilla viime viikonloppuna - Oli ihanaa ja Herran läsnäolokin oli mahtava siellä!
En ole ko. srk:ssa aiemmin käynyt, mutta ainakin tämä vkl oli tosi virkistävä ja Hengentäyteinen.
Onko kellään pitempiaikaista kokemusta One Way Missiosta, koska ajattelin liittyä siihen, jos se vaan on hyvä srk. - aloittajakfgjfgfgf
Rivka O. kirjoitti:
Oletko käynyt One Way Missiossa? Olin itse siellä 30-vuotisjuhlilla viime viikonloppuna - Oli ihanaa ja Herran läsnäolokin oli mahtava siellä!
En ole ko. srk:ssa aiemmin käynyt, mutta ainakin tämä vkl oli tosi virkistävä ja Hengentäyteinen.
Onko kellään pitempiaikaista kokemusta One Way Missiosta, koska ajattelin liittyä siihen, jos se vaan on hyvä srk.Käväisin One Way missionissa ja siellä kyllä kiusattiin.
Mnein sinne käymään koska oletin muuta. - Rivka O.
aloittajakfgjfgfgf kirjoitti:
Käväisin One Way missionissa ja siellä kyllä kiusattiin.
Mnein sinne käymään koska oletin muuta.aloittajakfgjfgfgf23.9.2013 20:00
Menin sinne käymään koska oletin muuta.
Voi kurja, vai kiusattiin sielläkin - jos olisit siellä minun kanssani, en antaisi kenenkään kiusata sinua, vaan sanoisin suorat sanat kiusaajille, niin että KÄYTÄVÄT RAIKUISI!!! - Rivka O.
Rivka O. kirjoitti:
aloittajakfgjfgfgf23.9.2013 20:00
Menin sinne käymään koska oletin muuta.
Voi kurja, vai kiusattiin sielläkin - jos olisit siellä minun kanssani, en antaisi kenenkään kiusata sinua, vaan sanoisin suorat sanat kiusaajille, niin että KÄYTÄVÄT RAIKUISI!!!Voi kurja, vai kiusattiin sielläkin - jos olisit siellä minun kanssani, en antaisi kenenkään kiusata sinua, vaan sanoisin suorat sanat kiusaajille, niin että KÄYTÄVÄT RAIKUISI!!!
Sorry folks, eläydyin kiusatun tuskaan vähän liikaa.
Enhän minä mikään räyhääjä-apina ole, vaikka vilkas ja äänekäs olenkin, mutta kyllä pistelee vihaksi tuollainen toisten uskovien nokkiminen. Se on TODELLA häpeällistä erityisesti itseään uskoviksi kutsuville - saisivat muuten tarkkaan tutkiskella itseään, että ovatko edes uskossakaan tuollaiset ilkimykset!!!
- fhfffh
Entäs Helsingin baptistilähetys?
- aloittajakfokdogfdgk
Babtisti seurakunnasta en tiedä joten kertokaa siitä.
- pieni kotoisa
http://www.helsinginbaptistilahetys.fi/
Mene käymään.- wgtrfhyuj
Teksti sivuilla oli hyvin koskettava.
Koen olevani kuin lintu sotkeentuneena verkkoihin, mutta en vain omiin synteihini vaan armottomien ihmisten kutomiin valheena ja julmuuden verkkoihin.
Aian uudestaan hämmästyn sitä loputonta empatin puutetta mikä ihmisessä on. - näin on näreet
wgtrfhyuj kirjoitti:
Koen olevani kuin lintu sotkeentuneena verkkoihin, mutta en vain omiin synteihini vaan armottomien ihmisten kutomiin valheena ja julmuuden verkkoihin.
Aian uudestaan hämmästyn sitä loputonta empatin puutetta mikä ihmisessä on.Seurakunta muodostuu ihmisistä ja vajaista sellaisista ja me yksilöinä ollaan osa tätä seurakuntaa. Siksi on tärkeämpää rukoilla omaa muuttumista,kuin odottaa toisten muuttumista ja tehdä itse hyviä tekoja,kuin odottaa niitä toisilta.
- Jeesuksen pieni kili
wgtrfhyuj kirjoitti:
Aian uudestaan hämmästyn sitä loputonta empatin puutetta mikä ihmisessä on.Niin se on ystäväni - valitettavasti ihmisiin pettyy AINA, mutta Jeesukseen ei koskaan!!!
Itse käyn seurakunnassa, enkä seurustele kenenkään kanssa siellä, niin ei tule riitoja ei pahoja juoruja, kun en puhu kellekään mitään.
Tykkään olla itsekseni, koska jo aikoinaan huomasin etten kelpaa joukkoihin, aloin viihtyä omassa ja Jeesuksen seurassa, enkä edes kaipaa muita sotkemaan ajatuksiani ja yhteyttäni Herran kanssa.
- Seurakunnista
Jari-Pekka tiedätkö sopivaa seurakunta-yhteyttä täältä Varsinais-Suomessa? Olen Salon seudulta. En kuulu kirkkoon. Käynyt olen joskus Jumalan seurakunnassa, mutta siitä on jo pitkä aika.
- Anonyymi
Jumala rakastaa meitä kaikkia sua ja mua eks oo ihmeellistä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111416- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565894Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1634821- 154681
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai344343Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844203- 843487
- 803250
- 481751