myydään hopeaniemen kuntoparantola 2 000 000 e
konkurssipesä
hopeaniemi
6
3037
Vastaukset
- Hopeaa
Haluan tarkempaa tietoa tästä, kävin muutaman päivän asiakkaana, oliko 2011 tai 2012?
Olin tyytyväinen lomaani, ja olisin halunnut palata, mutta harmiksi tuli sitten tuo konkurssi-ilmoitus.
Mikä on paikan tilanne tänään? - oinasj
Siellä ei ole enään minkäänlaista toimintaa. "yksityisalue ja pääsy kielletty" , vaikka kyllä me jotka siinä lähellä asutaan käytetään rantaa näin kesällä. Harmittaa kyllä että meni konkurssiin oli ihana niin paikkana kuin työpaikkanakin. ja toihan se eloa tuonne oinasjoellekkin..
- Lohja-pusula
No nyt on eloa oinasjoella. Täytyy kesällä päristellä veneellä yöaikaan tuolla.
- HopeaniemenKokenut
Pahoillani olen asioiden saamasta käänteestä. Itse kävin joitakin vuosia sitten muutaman päivän lomalla tuossa silloin kristillisessä ja ihanassa paikassa.
Luonnonkaunis ympäristö, herkulliset ja runsaat ruoat, sydämellinen henkilökunta, raitis ravintola ja hotelli... Ajatuksissa oli palata vielä, vaan eipä se enää ollutkaan mahdollista (: - KynnysKattona
Harmitta todella
http://www.vihdinuutiset.fi/artikkeli/221192-hopeaniemi-oy-jatti-konkurssihakemuksen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003685321- 182319
- 1982171
- 1071516
- 821458
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601023- 741022
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2979Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.126905Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59796