myydään hopeaniemen kuntoparantola 2 000 000 e
konkurssipesä
hopeaniemi
6
3412
Vastaukset
- Hopeaa
Haluan tarkempaa tietoa tästä, kävin muutaman päivän asiakkaana, oliko 2011 tai 2012?
Olin tyytyväinen lomaani, ja olisin halunnut palata, mutta harmiksi tuli sitten tuo konkurssi-ilmoitus.
Mikä on paikan tilanne tänään? - oinasj
Siellä ei ole enään minkäänlaista toimintaa. "yksityisalue ja pääsy kielletty" , vaikka kyllä me jotka siinä lähellä asutaan käytetään rantaa näin kesällä. Harmittaa kyllä että meni konkurssiin oli ihana niin paikkana kuin työpaikkanakin. ja toihan se eloa tuonne oinasjoellekkin..
- Lohja-pusula
No nyt on eloa oinasjoella. Täytyy kesällä päristellä veneellä yöaikaan tuolla.
- HopeaniemenKokenut
Pahoillani olen asioiden saamasta käänteestä. Itse kävin joitakin vuosia sitten muutaman päivän lomalla tuossa silloin kristillisessä ja ihanassa paikassa.
Luonnonkaunis ympäristö, herkulliset ja runsaat ruoat, sydämellinen henkilökunta, raitis ravintola ja hotelli... Ajatuksissa oli palata vielä, vaan eipä se enää ollutkaan mahdollista (: - KynnysKattona
Harmitta todella
http://www.vihdinuutiset.fi/artikkeli/221192-hopeaniemi-oy-jatti-konkurssihakemuksen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19111733- 298184
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586166Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715096- 404868
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474460Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164363- 1183835
- 813333
- 481821