myydään hopeaniemen kuntoparantola 2 000 000 e
konkurssipesä
hopeaniemi
6
3116
Vastaukset
- Hopeaa
Haluan tarkempaa tietoa tästä, kävin muutaman päivän asiakkaana, oliko 2011 tai 2012?
Olin tyytyväinen lomaani, ja olisin halunnut palata, mutta harmiksi tuli sitten tuo konkurssi-ilmoitus.
Mikä on paikan tilanne tänään? - oinasj
Siellä ei ole enään minkäänlaista toimintaa. "yksityisalue ja pääsy kielletty" , vaikka kyllä me jotka siinä lähellä asutaan käytetään rantaa näin kesällä. Harmittaa kyllä että meni konkurssiin oli ihana niin paikkana kuin työpaikkanakin. ja toihan se eloa tuonne oinasjoellekkin..
- Lohja-pusula
No nyt on eloa oinasjoella. Täytyy kesällä päristellä veneellä yöaikaan tuolla.
- HopeaniemenKokenut
Pahoillani olen asioiden saamasta käänteestä. Itse kävin joitakin vuosia sitten muutaman päivän lomalla tuossa silloin kristillisessä ja ihanassa paikassa.
Luonnonkaunis ympäristö, herkulliset ja runsaat ruoat, sydämellinen henkilökunta, raitis ravintola ja hotelli... Ajatuksissa oli palata vielä, vaan eipä se enää ollutkaan mahdollista (: - KynnysKattona
Harmitta todella
http://www.vihdinuutiset.fi/artikkeli/221192-hopeaniemi-oy-jatti-konkurssihakemuksen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305567
- 1832128
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81778Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621659Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321354Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan681352Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701204- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2151121