rakastunut tarvitsee apua

rakastunut-

Oon ihastunut tai rakastunu yhteen poikaan jonka kanssa jutellaan joka päivä netissä ja ollaan tosi läheisiä silleensä, että sanotaan toisiimme ihanaks ja pusumerkkejä ymym. kaikilta sen kavereilta kuulee et se tykkäis musta tai no kaikki epäilee et meillä on juttua ku jutellaan joka ikinen päivä milloin vain satutaan olemaan onlinessa.
Poika ei ole kuitenkaan koskaan sanonut tykkäävänsä minusta sillätavalla, vaikka monesti on sanonut että hänellä on kerrotavaa mut sitten ei ookkaan kertonu.
En ite uskalla kertoo koska se ois kauheen noloo jos hää oiski vaan silleen okeii tai you know hiljaa. Pelkään että meiän välit menee ja sit ois kauheen noloo alkaa sen jälkeen puhumaan silleen normaalisti.. Kehtaanko kertoo hänelle vai oonko hiljaa ja ootan et hää kertoo jos on kertomassa? Mitä teen? Auttakaa.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa kertoo tai voit katua sitä jälkeenpäin :)

• kkkkko

Kerro pois vaan. Et voi olettaa, että pojan pitäisi kertoa ensin. Jos haluat kertoa, kerro. En nää mitään probleemaa.
      Ja ei, et rakasta poikaa. Sä kyllä tiedät kun rakastat jotain ihmistä, se ei ole "ihastunut tai rakastunut".
      Mut anyway, sinuna sanoisin, _jos_ poika nyt ei olisikaan samaa mieltä, niin sitten ainakin tietäisi ja voisit katsella muualta. Se oikeasti helpottaa kun saa sen sanottua, joskus kun olen saanut pakit olen ollut vain tyytyväinen, että voin antaa olla.
      Ja luulen pojan pitävän susta ton tekstin perusteella, kerro sinä ensin kun poikaa selkeästi ujostuttaa.

• lifemocker

onko teillä välimatkaa vai asutteko samassa kaupungissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3372
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1981
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1919
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1466
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1401
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1318
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1306
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      66
      1224
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1025
    Aihe