rakastunut tarvitsee apua

rakastunut-

Oon ihastunut tai rakastunu yhteen poikaan jonka kanssa jutellaan joka päivä netissä ja ollaan tosi läheisiä silleensä, että sanotaan toisiimme ihanaks ja pusumerkkejä ymym. kaikilta sen kavereilta kuulee et se tykkäis musta tai no kaikki epäilee et meillä on juttua ku jutellaan joka ikinen päivä milloin vain satutaan olemaan onlinessa.
Poika ei ole kuitenkaan koskaan sanonut tykkäävänsä minusta sillätavalla, vaikka monesti on sanonut että hänellä on kerrotavaa mut sitten ei ookkaan kertonu.
En ite uskalla kertoo koska se ois kauheen noloo jos hää oiski vaan silleen okeii tai you know hiljaa. Pelkään että meiän välit menee ja sit ois kauheen noloo alkaa sen jälkeen puhumaan silleen normaalisti.. Kehtaanko kertoo hänelle vai oonko hiljaa ja ootan et hää kertoo jos on kertomassa? Mitä teen? Auttakaa.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa kertoo tai voit katua sitä jälkeenpäin :)

• kkkkko

Kerro pois vaan. Et voi olettaa, että pojan pitäisi kertoa ensin. Jos haluat kertoa, kerro. En nää mitään probleemaa.
      Ja ei, et rakasta poikaa. Sä kyllä tiedät kun rakastat jotain ihmistä, se ei ole "ihastunut tai rakastunut".
      Mut anyway, sinuna sanoisin, _jos_ poika nyt ei olisikaan samaa mieltä, niin sitten ainakin tietäisi ja voisit katsella muualta. Se oikeasti helpottaa kun saa sen sanottua, joskus kun olen saanut pakit olen ollut vain tyytyväinen, että voin antaa olla.
      Ja luulen pojan pitävän susta ton tekstin perusteella, kerro sinä ensin kun poikaa selkeästi ujostuttaa.

• lifemocker

onko teillä välimatkaa vai asutteko samassa kaupungissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      967
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      77
      881
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      101
      828
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe