Miksi ateisti usein hyökkää kristinuskoa vastaan?

hippopossu

Miksi ateisteilla on usein suuri tarve hyökätä kristinuskoa vastaan? Itse olen ns. hiljainen uskova, mutta kerron kyllä uskostani jos siitä minulta kysytään. Nyt olen tavannut muutaman ihmisen, joilla on suuri tarve lytätä kristinusko, raamattu mielletään satukirjaksi ja uskovat sairaiksi. Miksi?

Jos ateisti ei usko mihinkään jumalaan, niin miksi hän kuluttaa aikaansa ja näkee vaivaa hyökkäämällä sellasta vastaan minkä olemassaoloon ei edes usko?

43

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha ja vakaa

ateisti vain haluaa sanoa teille että teitä on jymäytetty. On tehty tutkimus että uskovaiset ovat alykkyysosamäärältään heikompia kuin ateistit, ehkä sekin selittää sen että uskovainen uskoo niin järjettömiin asioihin mitä uskonnot opettavat.

• 9 + 14

"ateisti vain haluaa sanoa teille että teitä on jymäytetty."

Se nyt ei vielä kovin paha olisi mutta kun kristinuskon jymäytys sisältää käskyn jymäyttää kaikkia muitakin, niin pitäähän sitä yrittää torjua.

Kristinusko on myös yhteiskunnallisena ilmiönä haitallinen, kuten moni muukin uskonto. Tälläkin hetkellä krisitinuskoiset yrittävät parhaansa mukaan jarruttaa tasa-arvoon toteutumista Suomessa.

• piste.

Siksi koska jo nimi: ateisti tarkoittaa että häneltä puuttuu usko.

• etsivä ei tielt eksy

Ateisti on saanut jostain kuulla että on vielä jotain yliluonnollista jota hänellä itsellään ei ole, se tekee ihmisestä uteliaan. Tottakai hän väittää vastaan koska eihän ateistilla ole uskoa. Tietääkö ateisti ihan oikeasti, tietääkö, että usko on hänenkin mahdollista saada omakseen, kun vain saa lähetetyksi pyynnön Jumalalle että haluan uskoa, ja vetoaa Jeesuksen nimeen, Jumala on olemassa ja kaikilla on oikeus etsiä!

• vanha ja vakaa
        etsivä ei tielt eksy kirjoitti:

Ateisti on saanut jostain kuulla että on vielä jotain yliluonnollista jota hänellä itsellään ei ole, se tekee ihmisestä uteliaan. Tottakai hän väittää vastaan koska eihän ateistilla ole uskoa. Tietääkö ateisti ihan oikeasti, tietääkö, että usko on hänenkin mahdollista saada omakseen, kun vain saa lähetetyksi pyynnön Jumalalle että haluan uskoa, ja vetoaa Jeesuksen nimeen, Jumala on olemassa ja kaikilla on oikeus etsiä!

ateisteilla on sellainen suojamuuri joka suojelee tuollaiselta valehtelulta ja potaskalta.. Se suojamuuri on tehty ajattelemisesta, tiedosta ja älystä. Oikein tukevaa rakennusainetta jota ei .ole uskovaisella.

• lapsenmielinen

Jeesus riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi:"Minä ylistän sinua, Isä,
        taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä
        ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, näin on sinulle hyväksi näkynyt."
        Luuk.10:21 lapsenmielisyys!
        Toisaalta tiedän hyvin älykkäitä ja paljon opiskelleita uskovia. Monet
        kristinuskon ja raamatuntutkijat ovat hyvin lahjakkaita ja paljon opiskelleita.

• KveekariSimo
        vanha ja vakaa kirjoitti:

ateisteilla on sellainen suojamuuri joka suojelee tuollaiselta valehtelulta ja potaskalta.. Se suojamuuri on tehty ajattelemisesta, tiedosta ja älystä. Oikein tukevaa rakennusainetta jota ei .ole uskovaisella.

Ihminen tuntee osan luonnonlaeista, osan hän luulee tuntevansa ja osasta hänellä ei ole mitään käsitystä. Väittäisin, että tällaisella substanssilla on vaikea varmuudella argumentoida asioita kuten; Jumaluus, sielu tai vaikkapa maailmankaikkeus.

• Samaa miettiny usein. Itselläni tulee mieleen että niin toimiva ihminen on epävarma vakaamuksestaan. Miten lienee? Kummastuttaa ja kammoksuttattaa sellaisen vakaamuksen harjoittajat, joiden vakaamuksen päätarkoitus on muiden vakaamuksien pilkaaminen, aliarvioiminen ja asiaton kritisoiminen.

• kiva vaappua kai

tulee ihan mieleen eläin jota kutsutaan nimellä: sorsa, siis atte sorsa.

• jatka tutkimustasi
        kiva vaappua kai kirjoitti:

tulee ihan mieleen eläin jota kutsutaan nimellä: sorsa, siis atte sorsa.

Kysyvä ei tieltä eksy, muista se, ateisti tuli mitä tuli!

• kjkl

Ilmeisesti ei ole tarpeeksi pohdittavaa! Joutavan tekoja!
      Lisäpohdittavaa!
      Raamatun Ilmestykirjan 17.luvun selityksiä

Ilmestyskirjan 17.luvun peto on kommunismi. Seitsemän päätä oli seitsemän kommunistivaltiota Keski-Euroopassa ja itse peto oli kahdeksas ja lähtöisin nuiden seitsemän alueelta ja oli Neuvostoliitto.
      "Karitsa oli voittava heidät" ja tuo oli muutos v. 1990 kristinuskon hyväksyvään hallitusmuotoon.
      Raamattu:"Autuas, joka uskoo Jumalaan, joka jumalattomankin vanhurskaaksi tekee!"
      Ilmestyskirjan 17.luvun selityksiä
      Ilmestyskirjan 17.luvun peto on kommunismi. Portto ratsastaa seitsenpäisellä pedolla. Seitsemän leijonapäätä oli seitsemän kommunistivaltiota Keski-Euroopassa, joilla leijonavaakuna, ja itse peto oli kahdeksas ja lähtöisin nuiden seitsemän alueelta ja oli Neuvostoliitto. Kymmenen sarvea tarkoitti, että nuissa seitsemässä valtiossa oli liittovaltioita, joista nuo kolme lisäsarvea. Ja yksi ei ollut tullut, oli Jugoslavia, joka kulki omia teitään, mutta oli kommunistiblokin jäsen." Pedon jat karhun jalkojen muotoiset." Ilmestyskirjan 17. luku. Pedon jalat Intia ja Sri Lanka kynnet ja taka jalat Taka Intia, Burma, jne.
      "Karitsa oli voittava heidät" ja tuo oli muutos v. 1990 kristinuskon hyväksyvään hallitusmuotoon.
      Portto ratsastaa pedolla. Babylonia, jota kuvaavat portolla on pedon selän kohdalla.
      Ilmestyskirjan 17.luku Raaamtussa
      "1 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä,
      2 hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet."
      3 Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
      4 Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
      5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti."
      6 Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
      7 Ja enkeli sanoi minulle: "Miksi ihmettelet? Minä sanon sinulle tuon naisen salaisuuden ja tuon pedon salaisuuden, joka häntä kantaa ja jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
      8 Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.
      9 Tässä on ymmärrys, jossa viisaus on: Ne seitsemän päätä ovat seitsemän vuorta, joiden päällä nainen istuu; ne ovat myös seitsemän kuningasta;
      10 heistä on viisi kaatunut, yksi on, viimeinen ei ole vielä tullut, ja kun hän tulee, pitää hänen vähän aikaa pysymän.
      11 Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.
      12 Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat vallan niinkuin kuninkaat yhdeksi hetkeksi pedon kanssa.
      13 Näillä on yksi ja sama mieli, ja he antavat voimansa ja valtansa pedolle.
      14 He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."
      15 Ja hän sanoi minulle: "Vedet, jotka sinä näit, tuolla, missä portto istuu, ovat kansoja ja väkijoukkoja ja kansanheimoja ja kieliä.
      16 Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.
      17 Sillä Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät.
      18 Ja nainen, jonka sinä näit, on se suuri kaupunki, jolla on maan kuninkaitten kuninkuus."

• Kjkl siteeraa

laajasti ilmestyskirjaa jossa, kuten huomataan, ei ole päätä eikä häntää. Johannes on ilmeisestikin saanut aiheen ilmestyskirjaansa miettiessään alushousuihinsa ilmestyneiden ruskeiden tahrojen merkitystä.

Frans II

• hei Jumala on!

• näin ymmärrän

No sielunvihollinen, saatana vastustaa kaikin tavoin ihmistä joka turvaa Jeesukseen Kristukseen, jopa uskonnolisuus tälle veijarille on parempi vaihtoehto, koska se ei johda pelastukseen. Paholainen käyttää kieltäjää ja kuollutta uskonnollisuutta vastustaessaan Jumalan valtakunnan tuloa.

Toinen syy on ateistin oma epävarmuus ja pelko. Usovainen muistuttaa häntä itseään Jumalan olemassaolosta ja kuolevaisuudesta. Jos hyväksyy uskon ja uskovaisen on tavallaan itsekkin vastuullinen iankaikkisuuden edessä.

Kolmas syy on että ihmisen langennut olemus ja ylpeys ei hyväksy Jumalaa. Ihminen haluaa olla itse se ylin ja määrätä kohtalostaan.

• Ja näin minä

Nuo syyt ovat sellaisia uskovien sisäiseen käyttöön tarkoitettuja, joilla pönkittävät toinen toistensa harhoja. Todellisuuden kanssa ei niillä varsinaisesti ole tekemistä.

• Jumala on olemassa
        Ja näin minä kirjoitti:

Nuo syyt ovat sellaisia uskovien sisäiseen käyttöön tarkoitettuja, joilla pönkittävät toinen toistensa harhoja. Todellisuuden kanssa ei niillä varsinaisesti ole tekemistä.

Lauluista kaunein

https://www.youtube.com/watch?v=LFXhhw-8-PQ

• Tyhmyys ärsyttää. Niin itsessä kuin muissakin. Yritän yleensä välttää uskonnosta keskustelemista uskovaisten kanssa (eikä tämä koske vain kristittyjä, vaikka heihin tietysti useimmiten törmää), mutta aina tämä ei onnistu, kun julistaminen alkaa.

Usein pystyn pysyttelemään hiljaa, kun joku kertoo satujaan. Korkeintaan tuijotan epäuskoisesti. Jos paikalla on lapsia, pitää heille tietysti huomauttaa, että kyseessä on vain osan ihmisistä käsitys maailmasta. Käsitys, joka ei perustu oikein mihinkään.

Aina välillä kuitenkin julistus on niin kovaa, että pitää ihan piruuttaan alkaa keskustelemaan kyseisen uskovaisen kanssa. Lopputuloksen luulisi jo oppineen. Uskovainen ajetaan nurkkaan, mutta hän ei sitä suostu hyväksymään, vaan siirtyy sivuraiteille. Kuin pelaisi shakkia pulun kanssa. :)

• vanha ja vakaa

Tuntuu ihmeelliseltä että on paljon lukeineita ja oppineitakin ihmisiä joita nuo lapselliset kristinuskon sadut kiehtovat. Siis kummallista että he pitävät niitä tosina.

• kuuntele tämä
        vanha ja vakaa kirjoitti:

Tuntuu ihmeelliseltä että on paljon lukeineita ja oppineitakin ihmisiä joita nuo lapselliset kristinuskon sadut kiehtovat. Siis kummallista että he pitävät niitä tosina.

ARMO tuli kylään!

https://www.youtube.com/watch?v=BfeYlehy5Do

• Avatkaapas silmänne.

Miksikö ateistit vastustavat uskoa ja uskovia? Siihen on yksinkertainen vastaus: koska eivät usko ja usko ei ole joka miehen (eikä naisenkaan), kuten Sanassa sanotaan. Nämä pilkkaajat ja vastustajat haluavat mieluummin olla pelsebuubin puolella, joka tietenkin on iloissaan omista seuraajistaan. Me, jotka uskomme, odotamme uutta ihanaa kotimaatamme iloisin ja innokkain sydämin ja siellä on vain niitä, jotka uskovat Jeesukseen ja haluavat olla Hänen rakastavassa seurassaan ja niissä valtavan ihanissa olosuhteissa, mitä siellä taivaassa, kodissamme tulee olemaan. Mehän sen tiedämme, jotka sinne olemme menossa. Näiden pelsebuubin seuraajien ja Jumalan kieltäjien tulevasta olinpaikasta taas ei voi samaa sanoa. Kääntäkää kelkkanne, ennen kuin on liian myöhäistä. Tutkikaa Raamattuanne (jos teillä sellainen jossain pölyttyneenä on) ja aloittakaa Johanneksen evankeliumista. Ei ole nimittäin se ja sama, missä iankaikkisuutensa tulee viettämään.

• laulu kertoo

• heräjä sinä nukkuva!
        laulu kertoo kirjoitti:

Mitä rakkaus on

https://www.youtube.com/watch?v=61faJB_2QPg

Uskovaisella ei ole oikeutta tuomita yhtään ketään, tapauskoiset raivoavat kun eivät tajua ettei Raamatussa käsketä tekemään niin!
        Ei uskonasioista kerrota riitelemällä vaan oikeassa uskossa olevat tietävät että asiasta keskustellaana asiallisesti, ei niinkuin röhkivät siat!

• pilkattu
        heräjä sinä nukkuva! kirjoitti:

Uskovaisella ei ole oikeutta tuomita yhtään ketään, tapauskoiset raivoavat kun eivät tajua ettei Raamatussa käsketä tekemään niin!
        Ei uskonasioista kerrota riitelemällä vaan oikeassa uskossa olevat tietävät että asiasta keskustellaana asiallisesti, ei niinkuin röhkivät siat!

Kenelläkään ihmisellä ei ole oikeutta tuomita toista. Ideaalitilanteessa
        uskovasta heijastuisi Jumalan rakkaus, mikä herättäisi kanssaihmisissä
        uteliaisuuden. Tällöin voisi tarjoutua hyvä tilaisuus kertoa, mistä on
        saanut ilonsa ja rauhansa sydämeensä. Toisaalta Raamattu varoittaa
        häpeämästä Herraansa, Jeesusta, mikä voi laittaa monelle "paineita"
        tyrkyttää uskonasioita joka tilanteessa. Hyvää tarkoittava toisten sieluista
        vilpittömästi huolissaan oleva uskova voi vaikuttaa päällekäyvältä ja ärsyttää.
        Esirukous ei ärsytä ketään ja aina tulisi pyytää Pyhän Hengen johdatusta
        ja viisautta kenelle ja miten aioista tulisi kertoa. Ei ole tarkoitus halveksua
        toisten ajatuksia eikä missään tapauksessa pitää itseään toista parempana.
        Yrittäkää ymmärtää..Raamattu kehoittaa kertomaan hyvästä uutisesta...

• hävetkää!
      • lilaviidakkokissa

No, olipa stereotypisoiva kuva kristiyistä. Syy miksi keskimääräisesti kristityt ovat tyhmempiä, on helppo selittää, lapsuudessa ja teini-iässä toiset pohtivat arvojaan ja jos kristinusko ei ole millään tavalla kotona annettuna arvona todistanut itseään, nuori hylkää sen, siinä kun yksinkertaisempi ei mieti juuri asiaa ja päätyy ns. tapakristityksi,ilman todisteita uskolleen. Näissä älykkyysmittauksissa, joissa otetaanryhmiä ja vertaillaan on jokin kumma juttu, kun monet ei niin välkyt lukevat tuloksen niin, että 'ai, ne on sit tyhmempiä', vaikka lopputuloksen keskiarvo ei kerro yhtään mitään. Mikä kertoo on yksittäiset testit ja hajonta.

• ei siten kuules hei
        lilaviidakkokissa kirjoitti:

No, olipa stereotypisoiva kuva kristiyistä. Syy miksi keskimääräisesti kristityt ovat tyhmempiä, on helppo selittää, lapsuudessa ja teini-iässä toiset pohtivat arvojaan ja jos kristinusko ei ole millään tavalla kotona annettuna arvona todistanut itseään, nuori hylkää sen, siinä kun yksinkertaisempi ei mieti juuri asiaa ja päätyy ns. tapakristityksi,ilman todisteita uskolleen. Näissä älykkyysmittauksissa, joissa otetaanryhmiä ja vertaillaan on jokin kumma juttu, kun monet ei niin välkyt lukevat tuloksen niin, että 'ai, ne on sit tyhmempiä', vaikka lopputuloksen keskiarvo ei kerro yhtään mitään. Mikä kertoo on yksittäiset testit ja hajonta.

HIlja Aaltonen: Kysytkö palvelushintaa?

https://www.youtube.com/watch?v=OAznTBu88EM

• kuka hän olikaan?

• kuuntele, mitä
        kuka hän olikaan? kirjoitti:

Hilja Aaltonen eli uskossa ja kuoli uskovaisena, tässä on hänen haastattelunsa

https://www.youtube.com/watch?v=l6OJssFvyZA

Hilja Aaltonen puhuu ateistille puolestani vaikka hän ei itse ole enää parissamme.

• rakkautta.

5. Moos. 22:23-24 Jos raiskauksen uhri ei ole huutanut tarpeeksi kovaa, kivitä hänet kuoliaaksi.

• järki älä jätä

5. Moos. 22:23-24 ei todellakaan kerro, että jos raiskattu ei huutanut tarpeeksi kovaa, niin hänet kivitettiin. Tässä on jälleen yksi typerä ateistien epätosi väite, jolla pyritään mustamaalaamaan kristinuskoa (tai oikeammin juutalaisuutta, sillä mainitut siviililain rangaistukset eivät koske pakanuudesta Jumalan tykö kääntyneitä kristittyjä, Apt. 15).

• järki älä jätä

Raamatun väittäminen satukirjaksi ja uskovien sairaaksi haukkuminen kertovat ateistin alhaisesta moraalista, vähäisestä asioihin perehtymisestä ja suunnattomasta typeryydestä. Kun ei järki ja tahto riitä muuhun, niin sitten pilkataan.

• Ateismi on ihan perseestä. Ateistit ei ees tajua että kaikki Maapallon syntyminen ja evoluutio ja kaikkien lajien syntyminen ja evoluutio tulee ihan yliluonnollisista syistä, ja tottakai Jumala loi Maapallon ja lajia, ja Jumala myöskin loi evoluution. Ja tietenkin taikakin on olemassa ja Pirukin on olemassa ja kaikki demonit on olemassa, ja kaikki enkelit, henget, ja jumalat ja jumalattaret on olemassa. Ja muuten, voin sanoa että ihmiset jotka uskovat johonki ja jotka eivät ole ateistejä on älykkäämpiä ku ateistit. Ja Suomen lääkärit on usein sellaisia vitun ärsyttäviä ateistijästejä, jos joku Pakanauskoinen noita puhuu noituudesta ja Pakanauskosta, niin Suomen lääkärit heti sanoo että sillä Pakanauskoisella noidalla on psykoosi sen takia koska Suomessa harvat on Pakanauskoisia jotka harrastavat noituutta. Vitun paskamaista tää Suomen terveydenhoitosysteemi! Hyi!

• olen huomannut

...saman ilmiön näillä keskustelupalstoilla. Jos joku tuo esille jotain Jumalan sanaan liittyvää, niin enemmin tai myöhemmin joku ateisti herää ja hyökkää. Ateisti yrittää sitten kaikin keinoin saada uskovaa lankeamaan syntiin (esim. vastaamaan solvaukseen solvaamalla, eksymään totuudesta jne.) Ateisti voi alussa (pinnistelemällä) keskustella asiallisesti, mutta keskustelun edetessä hän lopulta suoltaa herjauksia.
        Se keskeisin tekijä, mikä heräättää ateistin kerta toisensa jälkeen tähän Jumalan vastustamiseen ja pilkkaamiseen on tietysti p.aholainen. Ateisti vaan ei itse sitä tajua mistä hyökkäysvimma on peräisin, koska ei usko yliluonnolliseen.

• vanha ja vakaa
        olen huomannut kirjoitti:

...saman ilmiön näillä keskustelupalstoilla. Jos joku tuo esille jotain Jumalan sanaan liittyvää, niin enemmin tai myöhemmin joku ateisti herää ja hyökkää. Ateisti yrittää sitten kaikin keinoin saada uskovaa lankeamaan syntiin (esim. vastaamaan solvaukseen solvaamalla, eksymään totuudesta jne.) Ateisti voi alussa (pinnistelemällä) keskustella asiallisesti, mutta keskustelun edetessä hän lopulta suoltaa herjauksia.
        Se keskeisin tekijä, mikä heräättää ateistin kerta toisensa jälkeen tähän Jumalan vastustamiseen ja pilkkaamiseen on tietysti p.aholainen. Ateisti vaan ei itse sitä tajua mistä hyökkäysvimma on peräisin, koska ei usko yliluonnolliseen.

ateisti vain haluaa osoittaa uskovaisille että uskovia on jymäytetty . Eihän siinä mitään pahaa ole jos haluaa auttaa toista.
        Uskovaiset ne suutuksissaan halventaa jatkuvasti älykkäitä ateisteja.

• ateisti
        olen huomannut kirjoitti:

Minä pieni ateisti haluaisin sanoa sen verran, että varmaan kukaan halua saada lankeamaan mihinkään vaan ateisti heittää oman mielipiteensä asiaan ja perustelee asian, niin että kristitty lyttää heti asian ja vain raamatun sana on totta ja blaablaa. Te olette liikaa näiden teidän uskontojen pauloissa että ette kuule muiden mieltä asiasta vaan se on synti ja paha hyi yök blaablaablaa en kuuntele ;) lue raamattua. Tietenkin oman uskonnon tuputtaminen niille jotka ei usko minään sortin ylempiin tahoihin, saa ateistit hyökkäämään sen takia päälle. Jos joku ei usko niin minkäs sille mahtaapi.

• "Miksi ateisteilla on usein suuri tarve hyökätä kristinuskoa vastaan? "

Käymme puolustustaistelua ateismia vastaan hyökkääviä uskovia vastaan.

Kerropas sinä miksi teillä uskovilla on niin suuri tarve hyökätä ateismia vastaan, yritätte väkisin tunkea omia harhojanne meille. Uhkailette meitä h.elvetillä ja ikuisella kidutuksella ja syytätte meitä kaikesta mahdollisesta pahasta.
      Onko se mikään ihme jos me annamme samalla mitalla takaisin, tai oikeastaan paljon vähemmällä, me kun emme uhkaile kidutuksella ja kadotuksella.

Kuten sanoin me emme hyökkää vaan puolustaudumme, hyökkääjä on se joka uhkailemalla yrittää pakottaa toisia uskomaan samoin.

• Simelius

Kristityt ovat vainotuin ryhmä maailmassa. 70 miljoonaa aitoa uskovaa (ei nimeltään kristittyä) on saanut surmansa parin tuhannen vuoden aikana vainoissa. Tässäkin toteutuu Jeesuksen sana että Hänen seuraajiaan tullaan vainoamaan.

He ovat erotetut tästä maailmasta vaikka maailmassa elävätkin. Koska he haluavat elää toisenlaista elämää kuin maailma, siksi heitä vainotaan. He ovat muukalaisia maailman silmissä, koska eivät osallistu syntielämään niinkuin jumalattomat. Siksikin heitä vainotaan.

Onko se kateutta että uskovia vastaan noustaan, kun ei itse kyetä pahuudesta ja synnistä pääsemään eroon? Mutta jokaisella on lupa tulla uskoon ja samalla saa Jeesukselta voiman luopua ja vastustaa syntejä. Sitä asiaa ei tarvitse pelätä, koska se on parasta mitä ihmiselle voit elämässä tapahtua. Puhun kokemuksesta.

• vanha ja vakaa

se johtuu karmasta. Kuinka kristityt ovatkaan aikoinaan vainonneet "pakanoita".
        Mitä kylvät sitä niität.

• idiot ateist

Ateisti on vähäjärkinen eli älyltään vajaa: siksi hän hyökkää Jeesuksen vaikuttamaa uskoa vastaan. Täysijärkinen ihminen ei tekisi niin.

• satukirjahanse

Täytyy olla vähäjärkinen ja älyltään vajaa jos uskoo paimentolaisten aivopiereskelemään satukirjaan ja mielikuvitusolentoihin. Lapsellista uskoa johonkin nooan-arkkiin tai paratiisin käärmeisiin.

Maailmassa on yli 100 000 eri uskontoa. On huvittavaa miten uskovat ovat varmoja siitä että heidän valitsemansa uskonto on se oikea.

• Simelius
        satukirjahanse kirjoitti:

Täytyy olla vähäjärkinen ja älyltään vajaa jos uskoo paimentolaisten aivopiereskelemään satukirjaan ja mielikuvitusolentoihin. Lapsellista uskoa johonkin nooan-arkkiin tai paratiisin käärmeisiin.

Maailmassa on yli 100 000 eri uskontoa. On huvittavaa miten uskovat ovat varmoja siitä että heidän valitsemansa uskonto on se oikea.

Raamattu puhuu asiota jotka ovat toteutuneet ja tulevat toteutumaan. Raamattu kertoo esimerkiksi sen, että viimeisinä aikoina tulee pedonvaltakunta ja siihen rooliin käy islam erittäin hyvin. Islam nousee ja alkaa vainoamaan kristittyjä. Kenian ostoskeskuksessa terroristit kysyivät ihmisiltä että ovatko he kristittyjä, ja jos vastaus oli kyllä, heidät ammuttiin. Tästä vainosta kristittyjä kohtaan Raamattu puhuu, ja se on nyt ennennäkemätöntä ja vaan yltyy.

Islam on todellinen uhka maailmassa, ja sen historia sopii yhteen Raamatun kirjoitusten kanssa. Raamatussa puhutaan seitsenpäisestä pedosta, jonka yksi pää sai kuoliniskun mutta toipui. Tätä vastaa todellisuudessa sotaisa islam. Se koki Ottomaanien sodassa tappion, mutta nyt se on nousemassa maailmassa todelliseksi uhkaksi.

Raamattu puhuu myös että se joka ei kumarra pedonkuvaa, eli nähdäkseni islamin valtaa, se tapettaisiin. Kuinka ollakaan - koraanin oikean opin mukaan (sharia-laki) vääräuskoiset tulee tappaa, ja nimenomaan miekalla kuten muslimeilla on tapana teloittaa. Siinä tilanteessa saavat miekasta ateistit, homot, vihervasurit, kristityt, juutalaiset, ja kaikki muslimien mielestä vääräuskoiset, elleivät kumarra islamin valtaa.

Kun ihminen turvaa Jeesukseen, silloin hän on voittajien puolella. Amen.

• tulevaisuudentoivo
        Simelius kirjoitti:

Raamattu puhuu asiota jotka ovat toteutuneet ja tulevat toteutumaan. Raamattu kertoo esimerkiksi sen, että viimeisinä aikoina tulee pedonvaltakunta ja siihen rooliin käy islam erittäin hyvin. Islam nousee ja alkaa vainoamaan kristittyjä. Kenian ostoskeskuksessa terroristit kysyivät ihmisiltä että ovatko he kristittyjä, ja jos vastaus oli kyllä, heidät ammuttiin. Tästä vainosta kristittyjä kohtaan Raamattu puhuu, ja se on nyt ennennäkemätöntä ja vaan yltyy.

Islam on todellinen uhka maailmassa, ja sen historia sopii yhteen Raamatun kirjoitusten kanssa. Raamatussa puhutaan seitsenpäisestä pedosta, jonka yksi pää sai kuoliniskun mutta toipui. Tätä vastaa todellisuudessa sotaisa islam. Se koki Ottomaanien sodassa tappion, mutta nyt se on nousemassa maailmassa todelliseksi uhkaksi.

Raamattu puhuu myös että se joka ei kumarra pedonkuvaa, eli nähdäkseni islamin valtaa, se tapettaisiin. Kuinka ollakaan - koraanin oikean opin mukaan (sharia-laki) vääräuskoiset tulee tappaa, ja nimenomaan miekalla kuten muslimeilla on tapana teloittaa. Siinä tilanteessa saavat miekasta ateistit, homot, vihervasurit, kristityt, juutalaiset, ja kaikki muslimien mielestä vääräuskoiset, elleivät kumarra islamin valtaa.

Kun ihminen turvaa Jeesukseen, silloin hän on voittajien puolella. Amen.

Raamattu on satua, koraani on satua, jumalat on satua.

Tulevaisuudessa kun ihmiskunta viimein pääsee uskontojen kahleista eroon ja pimeä keskiaika vihdoin päättyy. Alkaa totuuden ja tiedon aikakausi missä satuolennot ovat vain synkkä muisto menneisyydestä.

• ajateltavaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      69
      2522
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2217
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      105
      2157
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      99
      2121
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      9
      2062
    6. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      107
      1993
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1895
    8. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      597
      1889
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      23
      1673
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      40
      1447
    Aihe