Poltatteko?

15+8

Mun mielipide polttamisesta: Se on säälittävää esittämistä ja toivomista että näyttäis coolilta. Kaikki jotka poltatte, onks siihen syynä se et joku tarjos, halusit päästä sisään johonki porukkaan tai varmistaa asemaas, olla muuten vaan cool vai polttaa rahas savuna ilmaan? Ei varmaan kukaan ala polttaa ihan omasta toiveestaan savuttaa keuhkonsa ja polttaa rahansa, vai oonko väärässä? Mä MELKEIN tajuun satunnaiset polttamiset, mutta rakkaat ihmiset, MIKSI? Ei kukaan oikeesti haluu olla röökin hajusen ihmisen kanssa, varsinkaan jos ei ite polta. Oikee syy alottaa polttaminen tai selittää sitä ei oo sanoo, en voinu sanoo ei tai joku tarjos, ite oon sanonu varmaan miljoona kertaa yksin kertasesti EI ja lähinnä säälin niitä jotka polttaa, se on vaan säälittävää. Tää teksti ei oo kirjotettu sen takii et hakisin huomioo tai mitään, haluun vaan tietää miksi te hyvät ihmiset poltatte? Ajatelkaa miten paljon uhraatte rahaa siihen.. Laskejaa vaikka. Ja tiedän et siitä on vaikee päästä irti, yrittäkää silti, älkääkä sortuko polttamaan!

7

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ite käytän nuuskaa

      ja poltan ikää 13vee

      • Unohdit.,

        Vielä viinan ja huumeet.


    • tyttösiili

      Oon samaa mieltä sun kanssas. Mut joo itekki poltan satunnaisesti, about 1-3 röökii enintään kuukaudes, mut nyt pariin kuukauteen en ol polttanu yhtäkään röökii.

    • Janne 94

      Poltan ja ikää 19 v. Aloitin 17 v. polttamaan ja nykyisin menee pari askia viikossa, arkena yksi ja viikonloppuna toinen. Ja syy on yksinkertasesti se että tupakki rentouttaa, auttaa keskittyyn ja lievittää paineita... Sillon joskus jäin koukkuun :/ Pituutta mulla on 178 cm ja painoa 76 kg ja molon pituus erektiossa 16,5 cm.

      • NeverEver

        Nope


    • En polta. Se vie kunnon alas.:)

    • jkbfjlaflewfhwi

      Minulle tupakka oli pitkään ainoa ystävä. Tappava ystävä, mutta ystävä kuitenkin. Kun on masentunut, niin millään ei ole väliä, ei edes omalla terveydellä, koska on siinä uskossa, että ei ole tulevaisuutta kuitenkaan. Jotkut viiltelevät, toiset syövät suklaata, jotkut ryyppäävät, jotkut tupakoivat, jonnet juovat es jne.

      Tupakka jollain tavalla tuntui lievittävän tuskaani, mutta apu oli hyvin lyhytaikainen. Nykyäänkin minun rupeaa tekemään mieli tupakkaa aina kun olen surullinen, mutta tiedän, ettei siitä kuitenkaan ole apua. Jokainen tupakka palaa savuna ilmaan ja sammuu aikanaan. Se on lyhyt hetki, kun siitä nauttii, ja sitten jäljelle jää vain haju ja tervat keuhkoihin, eikä olo lopulta ole sen parempi. Varsinkaan siinä vaiheessa kun alkaa tulla vieroitusoireita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe