Sääksjärven kioskin kirppis

Tyytyväinen

On iloa asioda uudessa hyvässä kirpputorilla Sääksjärven kioskilla. Löytyy kaikkea hyvää tavaraa ja halvalla, olen käynyt useasti ostoksilla ja tulen jatkossakin käymään. Viimeksi ostin lähes käyttämättömän nahkarostsin ja puutsit, sitä edellisellä kerralla ostin kasan miesten käsityölehtiä ja käsitöitä on tehty joka ilta. Huomenna menen kattoon löytyykö corollaan peltivanteita talvirenkailla ja karvanopat on myös hakusessa...

Kannattaa tulla kauempaakin tutustuun hyvään kirppariin!

21

817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi ei...

      Landepaukuille ihan hyvä harrastus tuo kirppiisss.
      Oiskohan sielä kiljua, tai kiljuntekovermeitä, tai pössistä

    • Yhteystiedot hakuses

      Mistähän ihmeestä tuon kirppiksen tai kioskin puhelinnumeron saisi? olen yrittänyt netistä löytää mutta en ole onnistunut :( Ei vaikuta hyvältä jos asiakkaat ei löydä kirppiksen yhteystietoja?! Varsinkin jos olisi tulossa vähän kauempaa.
      Tarkoitus olisi tiedustella vapaita myyntipaikkoja.

      • tarkka-Reino

        Poikkesin tänään katsoon kirppikselle löytyykö mitään? Tori täynnä asiakkaita ja tarjolla oli paljon hyvää tavaraa. Tuli mieleen tehdessä ostoksia että miksi nyt vasta sääksjärvellä on kirppis? Etsin Reinoja, mutta niitä en löytänyt.


      • sinneppä

        s-posti [email protected] on tällä hetkellä kait ainoa tapa saada tuonne kioskiin yhteyttä


      • jdaiohc
        tarkka-Reino kirjoitti:

        Poikkesin tänään katsoon kirppikselle löytyykö mitään? Tori täynnä asiakkaita ja tarjolla oli paljon hyvää tavaraa. Tuli mieleen tehdessä ostoksia että miksi nyt vasta sääksjärvellä on kirppis? Etsin Reinoja, mutta niitä en löytänyt.

        Olikos siellä käytettyjä pikkuhousuja, vunderbaumeja, sukkahousuja suoraan jalasta, kerran syötynä mellejä? Ja mitä muuta junttikylän kamaa sitä nyt on...


      • Kuljun demari
        sinneppä kirjoitti:

        s-posti [email protected] on tällä hetkellä kait ainoa tapa saada tuonne kioskiin yhteyttä

        Käväsin myös ostoksilla, parhaimpia kirpputoreja mitä Suomessa olen käynyt. Hyvät pullat ja kahveet piristää myös.


      • HähÄ?
        Kuljun demari kirjoitti:

        Käväsin myös ostoksilla, parhaimpia kirpputoreja mitä Suomessa olen käynyt. Hyvät pullat ja kahveet piristää myös.

        Oletko käynyt pirkanmaan ulkopuolella?
        Mitä muuten ostit, riittikö rahasi? vai ostitko velaksi?


      • etsivä löytää

        löysin lehti-ilmoituksesta puhelin numeron 041-5372999. toimi


      • lassi1

        041-5372999


      • Local
        lassi1 kirjoitti:

        041-5372999

        Minusta kirppis Sääksjärvellä on loistava idea, ko. paikkaan. Toivon tosi paljon että paikalliset ihmiset löytäisivät tämän oivan osto-myyntikeitaan! Itse ostin lapsen collegepuseron ja silkkisen juhlalaukun, yht. 4 eur! Jokainen bisnes joka paikkakunnalle syntyy on hatunnoston paikka, ja sitä tulisi pyrkiä kannattamaan. Kioski kirppis on oiva paikallistapaamispaikka, ja sellaisia tarvitaan! Nyt hei kaikki tukemaan paikallista toimintaa!! Ei mollata vaan tehdään tästä omasta paikasta vielä parempi = meillä on kaikki hyvät mahdollisuudet siihen!


      • useasti käyn
        Local kirjoitti:

        Minusta kirppis Sääksjärvellä on loistava idea, ko. paikkaan. Toivon tosi paljon että paikalliset ihmiset löytäisivät tämän oivan osto-myyntikeitaan! Itse ostin lapsen collegepuseron ja silkkisen juhlalaukun, yht. 4 eur! Jokainen bisnes joka paikkakunnalle syntyy on hatunnoston paikka, ja sitä tulisi pyrkiä kannattamaan. Kioski kirppis on oiva paikallistapaamispaikka, ja sellaisia tarvitaan! Nyt hei kaikki tukemaan paikallista toimintaa!! Ei mollata vaan tehdään tästä omasta paikasta vielä parempi = meillä on kaikki hyvät mahdollisuudet siihen!

        Samaa mieltä olen, aina voi rutista kaikesta. Sääksjärven kioskin tasoista kirpputoria ei montaa ole pirkanmaalla.


    • 45gks

      Ihan kusetuksen makua oli kun itse pidin siellä tavaraa myynnissä, en enää ikinä viä sinne mitään myyntiin!! Myyjä oli ihan ulapalla siitä miten sen kirppis homman pitäisi toimia! Lisäksi tavaraa ilmeisesti varastetaan sieltä aika paljon.. noh, toivottavasti muilla on parempia kokemuksia :)

      • Laitan uudestaan

        Ite oot hukannut tavarasi, kuka sieltä varastaa vanhoja vaatteita? Ei ainakaan minulta varastettu yksiäkä kalsareita ja kaikki meni kaupan hyvään hintaan. Torinpitäjä kyllä vahtii hyvin ettei pöllitä.


    • viialan repe

      Kodikas tunnelma, hyvää kahvia ja pullaa ostosten lomassa, kyllä kannatti tulla pidemmältä. Mahtaako olla pitkät jonot myyntipaikkoihin? tavaraa ainakin tupa oli täynnä.

    • Join karhut
    • Konkurssikypsähän se putiikki on, enkä toisaalta ihmettele. Myyjät ovat mukavia mutta miksi pitää parhaimpina kaljanostoaikoina (sillähän se enää menestyisi) kiinni? Myös kun Posti lähti kiskasta ja se tulipalokin oli niin ei siinä enää olisi mitään remonttia kannattanut tehdä, vaan ottaa vakuutusrahat ja lähteä. Sinnehän etsitään nyt uutta omistajaa, mutta eihän kukaan uppoavaan laivaan kapteeniksi mene.

    • Petyin pahasti

      Poikkesin tänään katsoon kirpputoria, mutta oli kiiinni keskellä päivää. Ovessa oli aukioloajat ja niiden mukaan piti olla auki. Onko tietoo koska voi tulla tekeen löytöjä kirpputorilta?

    • joskus toiste

      kirpputori lienee suljettu toistaseksi.

    • T'r'

      Kirpputori ja samalla koko kioski lienee suljettu ikuisiksi ajoiksi, ainakin tämän hetkisten pyörittäjien alaisuudessa. Joten aukeamista saa todnäk odotella tovin jos toisenkin. Ollut suljettuna jo ennen joulua, eikä vieläkään auki, joten mitä voimme tästä päätellä...??

    • joskus vielä

      Kioski kirpputori suljettiin marraskuulla ja siihen ollaan etsimässä uutta yrittäjää.

      • ehkä joskus

        Ei tuollaista kioskia kukaan ala pitämään kun velkaa on että nimi löytyy protesti listalta ja taitaa olla jo velkomistuomiokin...Tarvis olla kaikki raha-asiat kunnossa edellisten jäljiltä ennen kun siihen voi alkaa satsaamaan...Eli paljon on ensin selvitettävää...Voi olla ettei paljon kioski kannatakkaan sitten kun s-market maaliskuussa sinne aukeaa....Kirpputori vois kannattaa,mutta eri paikassa....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe