En ymmärrä kuka voi asua Valkeakoskella paikka tympee
ja mitään mukavaa ei löydy
Voiko asua
11
439
Vastaukset
- KoskilainenNainen
Ja tuolla asenteella pysykin kaukana Koskista, tervemenoa muualla valittamaan!
- Pysy provo hiljaa
Ei kannata vastailla provon viesteihin.
- sjk..
Haka ei pääse liigaan.
- dasfdasf
sjk.. kirjoitti:
Haka ei pääse liigaan.
ei niin, hienoa että sinullekin on se valjennut.
- Koskilainen
dasfdasf kirjoitti:
ei niin, hienoa että sinullekin on se valjennut.
Voin asua jos Sedu on muuttanut pois paikkakunnalta. En muuten, nykyään asustelen täällä Vesilahdessa ja pidän keskustan kämppää vuokralla.
- Muukalainen muualta
Olen ihan tyytyväinen, olen asustellut jo yli 15 vuoden ajan Viidennumeron parkkipaikalla tai lähitienoilla matkatöiden vuoksi noin 8 yötä/kuukausi, jos on tullut jotain kauppa yms. asiaa kaikki olen saanut hoidettua, tosin vähän sekavana Valkeakosken keskustaa pidän, en oikein vieläkään ole siitä tolkkua saanut mutta suurempia ongelmia ei ole tullut. Onko kaupunki sitten maantieteellisesti niin laaja että kaikki kaupunginosat ja palvelut ovat niin hajallaan että selvää kuviota keskustan kehittämisestä ei ole löytynyt, en tiedä.
- Ohikulkija vain
Viidennumeron parkkipaikka onkin hyvä paikka asustella.Siisti alue,jonka ylläpitoon satsataan voimakkaasti.Nurmikkoalueet leikattu,samoin rinteiden puusto hoidettu näyttäväksi.Myös asfaltointi huippuluokkaa.
Kesäisin iltasella mukava istua vesibussilaiturilla (varmaan juuri uusittu)katselemassa auringonlaskua.
Viihtyisä paikka,todellinen vetonaula Valkeakoskelle,suosittelen lämpimästi. - ei töitä
Ohikulkija vain kirjoitti:
Viidennumeron parkkipaikka onkin hyvä paikka asustella.Siisti alue,jonka ylläpitoon satsataan voimakkaasti.Nurmikkoalueet leikattu,samoin rinteiden puusto hoidettu näyttäväksi.Myös asfaltointi huippuluokkaa.
Kesäisin iltasella mukava istua vesibussilaiturilla (varmaan juuri uusittu)katselemassa auringonlaskua.
Viihtyisä paikka,todellinen vetonaula Valkeakoskelle,suosittelen lämpimästi.Eihän siellä ole töitäkään,eikö eilenkin joku tehdas
vie hommat Tampereelle.Mutta kurjaa on Porissa ja Raumallakin. - ei olekkaan
ei töitä kirjoitti:
Eihän siellä ole töitäkään,eikö eilenkin joku tehdas
vie hommat Tampereelle.Mutta kurjaa on Porissa ja Raumallakin.Töitä ei kohta ole Valkeakoskella kenelläkään,mutta työttömien armeija voi ihailla kauniita maisemia.
Walki lopetti juuri muutamalta kymmeneltä työt ja Tervasaari pistää kohta varmaan ovet kiinni.
Luulisi porukkaa riittävän Hakan peleihin,ainakaan ei työt estä menoa.
- tää on niiiin tätä
pakko asustaa.työ,lasten koulut yms pitää meitit täällä.Onneksi on isompia kaupunkeja lähellä! täällä kun pokkuroi jotkut leikki muusikot näytteliät. ja ainakin niiden vaimokkeet! suu vaahdossa haukkuvat ihmisiä jotka tekee töitä ja ostaa , maksaa talonsakkin itse .ei siihen ole tarvinnut entisen miehen / vaimon rahoja! puhuu palpattaa kiertäen totuuksia! samalla viivalla ovat kun muutkin mut kulissit pitää pitää! eikä niillä naamoilla nyt sopis ylpistyä =D hoitais ny edes perheen lapset itte!
- nähty on
turhaa maikeilua ja leveilyä koskissa on !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882