Sattuisiko jollakin olemaan tallennetta Matti Kassilan elokuvasta "Äl´ yli päästä perhanaa", tuli n. 4-5 vuotta sitten Yle Teemalta.
Keräilen 60/70-luvun kotimaisia, ns. uutta aaltoa, että mahdollisia vaihdokkeja saattaisi löytyä...
Voi myös meilata: [email protected]
Matti Kassila - Äl´yli päästä perhanaa; Halutaan
orion24
4
411
Vastaukset 4
- MATTI KASSILA 89vuotta
MOI ORION24. EI OO MULLA AINAKAAN PÄTKÄÄ MUT MATTI KASSILA LAULOI KERRAN "KUN MÄ OLIN PIKKUINEN, NIIN LEIKKIKALUNA OLI MUN PIPPELI." JA OIKEESTI OLI JOPA LÄHELLÄ TÖKKÄSTÄ POIKAANSA MULKULLA OTSAAN.
- Elokuva-arkistoija
Asia ratkeaa odottamalla vielä vajaat kolme kuukautta. Elokuvauutisten mukaan Perhana esitetään Ylen Kassila-sarjassa 20. helmikuuta.
- Tarkemmin
orion24 kirjoitti:
Ok, kiitos tiedosta!
http://teema.yle.fi/ohjelmat/juttuarkisto/al-yli-paasta-perhanaa-7
Tästä näkee milloin se näytetään!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3681641- 1141246
- 1291191
- 1411042
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh25934- 111842
- 54582
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.157556Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i112527- 18500