Miksi olette ihmiset rasistisia. Ennebkuin sanotte jotain. Katsokaa peiliin!!!
suomiko rasistinen maa? KYLLÄ
36
333
Vastaukset
- sofuckingsimply
Jos ei miellytä nii voit muuttaa johonki toiseen maahan.
- huohuohuoh
Tännekin päästettiin häkistä rasisteja jälleem
- Mitäsitten?
Entä jos ei ole rasisti ? :o
- sanni793
Autetaan ulkomaalais ystäviämme palaamaan takaisin kotiin minne kuuluvatkin!
- En ole rasisti ❤
Voin sanoa, että kaikki eivät ole rasisteja! Esim. Minä ja paras ystäväni! Me rakastamme ulkomaalaisia!!
Minä en ole rasisti.
- Vittuun ihmiset
Minä vihaan kaikkia rotuja melkein yhtä paljon, tekeekö se minusta rasistin?
- Faktat tiskiin
Mietitäänpä näin: Asut kapungissa muiden kaltaistesi kanssa ja maksatte veroa eli extraa ihan kaikesta sen takia että näillä extroilla voitaisiin parantaa kaupunkianne (uusia puistoja, rakennuksia, pidetään paikat siisteinä, hankitaan uusia kaupungin kulkuneuvoja[busseja, junia])
Ja sitten kaupunkiinne muuttaa muutama erinnäköinen ihminen, jotka eivät työskentele niinkuin muut ja lorvivat vaan päivästä toiseen. No kuinka he pystyvät tähän? Kaupungin "viisaat" päättivät että näillä verorahoilla elätettäisiin näitä uusia asukkeja eikä parannettaisi kaupunkia.
Ja nyt tulee kysymys, haluisitko mieluummin maksaa uuden koulun, kirjaston, uimahallin, jne. vai elättää näitä lorvijoita jotka eivät tee yhtään mitään?
Jos älyät niin sitten huomaat että sinuakin vituttaisi nämä "uudet ihmiset".- Va Va Voom
Faktat tiskiin : olet enemmän kuin oikeassa. Mutta yrittäkäämme muistaa, että kaikki eivät ole sellaisia :)
- vittuunrättipäät
tää on niin totta. sit ne tulee viel inisemää ja pilaamaa opetuksen...
- kfkkf
Ulkomaalainen joka ei tee töitä on yhtä arvoton suomelle kuin suomalainen työtön pummi. Monet suomalaisetkin ovat tahalteen työttömiä, eivätkä edes etsi töitä. Mun puolesta kaikki tahalteen työttömät pois Suomesta, kansalaisuudella ei väliä. Ulkomaalaiset jotka tulevat Suomeen ja tekevät töitä ovat hyvä juttu koska Suomi tarvitsee työvoimaa, koska väestö vanhenee
- Mietippä sitä
kfkkf kirjoitti:
Ulkomaalainen joka ei tee töitä on yhtä arvoton suomelle kuin suomalainen työtön pummi. Monet suomalaisetkin ovat tahalteen työttömiä, eivätkä edes etsi töitä. Mun puolesta kaikki tahalteen työttömät pois Suomesta, kansalaisuudella ei väliä. Ulkomaalaiset jotka tulevat Suomeen ja tekevät töitä ovat hyvä juttu koska Suomi tarvitsee työvoimaa, koska väestö vanhenee
Suomalaiset ei lisäänny yhtä vihasesti ku somalit. Vai ootko joskus nähny suomiperheen jossa lapsia 4-6 ja vanhemmat työttömiä?
Mutta kauppaan ku meet nii siellähän se kuusihenkinen somppuperhe on maksamassa ostoksiaan kelan ruokalappusilla.
Työttömät suomalaiset ei sentään lisäänny. - Huomattu on
Va Va Voom kirjoitti:
Faktat tiskiin : olet enemmän kuin oikeassa. Mutta yrittäkäämme muistaa, että kaikki eivät ole sellaisia :)
faktat tiskiin juu. Suomalaiset pitävät 15 röökitaukoa päivässä. Ulkomaalaiset pitävät yhden ruokatauon
- OO H ALLAHI
Huomattu on kirjoitti:
faktat tiskiin juu. Suomalaiset pitävät 15 röökitaukoa päivässä. Ulkomaalaiset pitävät yhden ruokatauon
Ja 5 rukoilutaukoa
- Tietäjät tietää
Huomattu on kirjoitti:
Valitatte rasismista ja yleistyksistä ja kuitenkin väitätte suomalaisten pitävän useita tupakkataukoja.
- dfrthbrytfgtfrd
Huomattu on kirjoitti:
"ulkomaalaiset"
Kuule heitä on kuusi miljoonaa erilaista "ulkomaalaista"! - dfgbdfgr
dfrthbrytfgtfrd kirjoitti:
"ulkomaalaiset"
Kuule heitä on kuusi miljoonaa erilaista "ulkomaalaista"!Hupsis siis miljardia. :)
- teyhtryhtfr
Mietippä sitä kirjoitti:
Suomalaiset ei lisäänny yhtä vihasesti ku somalit. Vai ootko joskus nähny suomiperheen jossa lapsia 4-6 ja vanhemmat työttömiä?
Mutta kauppaan ku meet nii siellähän se kuusihenkinen somppuperhe on maksamassa ostoksiaan kelan ruokalappusilla.
Työttömät suomalaiset ei sentään lisäänny.Millä ihmeen "ruokalappusilla"?
- Anarkistus
Nyt jos aletaan mamuja vainota niin suksikoot suomalaiset ekana helvettiin ja palautetaan tämä maa saamelaisille
- Dildo bagg1n5
Jos vihaa kaikkia niin silloinhan ei voi olla rasisti?
- vitivalkonen
se nyt vaan sattuu nykyjään olemaan sillei et valkonen ei saa vihat muutakun valkosta jos vihaa jotakauta mustaa niin on rasisti jos musta vihaa valkoista hän on itseään rasismilta puolustava sankari ... miks ?
ja iso osa kaikista pakolaisista käy töissä kunhna kieltä oppii sopivasti ja jos ei tarvis pelkää rasismia ( jotkut saattaa käyttää tekosyynä ! ) elikkä jos lopetettais se rasismi ollaan kuiteski kaikki samalla planeetalla ja ihmisiä ne keltaset musta punaset ja valkosetkin on prkl! eli aletaan vihaamaan tiettyjä ihmisiä ( jos on syytä) mutta ei rotua tää alkaa mennä naurettavaks kun jengi itkee mistä lie muun maalaisista
siteeraus loppuun joku saattaa tunnistaa :)
" Rasismi on sitä että perustetaan bändi ja aletaan vihaamaan basistii" :D- gwZ
Nyt pupellat paskaa. Iso osa pakolaisista ei nimenomaan käy töissä. Se tässä onkin se ongelma. Ja on todistettu, että maahanmuuttajataustaiset tekevät prosentuaalisesti lukumääräänsä nähden ihan helvetisti rikoksia. Ei toki saa yleistää, mutta se nyt vaan on kylmä fakta.
- mamumamumamu
Jos valkoinen haukkuu musta, se on rasismia, mutta kun musta haukkuu valkoista, se ei ole rasismia. Nii että mene vittu inisee muualle rasismista, ku teit mustii on enemmä ku valkosii, kaiken järjen mukaan silloin mustia rasisteita on enemmä. Ja kyllä itellä pääsee ruma sana "lorvijoista" kun niitä näkee. Ei mitään kansaa pidä ihonvärin takia aliarvioida, mutta minkätakii myös mustat joutuu rasismin keulakuvaan kun rasismi on rotusyrjintää. Osaa ne mustatki haukkuu ja ne vasta osaaki. Tämmöne yö vitutus moi
- 8-3-9-0
Katsotaanpa mistä niitä rasisteja oikein löytyy.
Vuonna 2011 poliisin tietoon tuli 856 rasistista rikosta. Näistä tapauksista 201 oli muiden kuin Suomen kansalaisten tekemiä. Prosentteina tämä on 22%
Suomessa asuvista noin 4% on ulkomaiden kansalaisia. Tämä siis tarkoittaa sitä, että tuo 4%:n ryhmä tekee 22% rikoksista. ULKOMAIDEN KANSALAISET TEKEVÄT SUOMESSA SIIS 5,5 KERTAA ENEMMÄN RASISTISIA RIKOKSIA SUHTEESSA VÄKILUKUUNSA kuin Suomen kansalaiset.
Näin ollen voidaan nähdä, että Suomessa asuvat ulkomaiden kansalaiset ovat selkeästi rasistisempia kuin Suomen kansalaiset.
(Ja ennen kuin joku alkaa nillittää. Tiedän tuossa tilastossa olevan mukana myös Suomessa vain vierailulla olevat henkilöt, esim. turistit, mutta se ei todellakaan selitä miksi ulkomaan kansalaisilla on 5,5 kertainen yliedustus rasististen rikosten tilastossa.) - James-95
8-3-9-0 kirjoitti:
Katsotaanpa mistä niitä rasisteja oikein löytyy.
Vuonna 2011 poliisin tietoon tuli 856 rasistista rikosta. Näistä tapauksista 201 oli muiden kuin Suomen kansalaisten tekemiä. Prosentteina tämä on 22%
Suomessa asuvista noin 4% on ulkomaiden kansalaisia. Tämä siis tarkoittaa sitä, että tuo 4%:n ryhmä tekee 22% rikoksista. ULKOMAIDEN KANSALAISET TEKEVÄT SUOMESSA SIIS 5,5 KERTAA ENEMMÄN RASISTISIA RIKOKSIA SUHTEESSA VÄKILUKUUNSA kuin Suomen kansalaiset.
Näin ollen voidaan nähdä, että Suomessa asuvat ulkomaiden kansalaiset ovat selkeästi rasistisempia kuin Suomen kansalaiset.
(Ja ennen kuin joku alkaa nillittää. Tiedän tuossa tilastossa olevan mukana myös Suomessa vain vierailulla olevat henkilöt, esim. turistit, mutta se ei todellakaan selitä miksi ulkomaan kansalaisilla on 5,5 kertainen yliedustus rasististen rikosten tilastossa.)Käyttämäsi termi "rasistinen rikos" on harhaan johtava. Tarkempi sanavalinta olisi ulkomaalaisen suorittama rikos. Rasisitinen rikos voi kohdistua myös ulkomaalaisiin ja rikoksen tekijänä voi olla itse kantaväestö.
- dfthrgedrt
James-95 kirjoitti:
Käyttämäsi termi "rasistinen rikos" on harhaan johtava. Tarkempi sanavalinta olisi ulkomaalaisen suorittama rikos. Rasisitinen rikos voi kohdistua myös ulkomaalaisiin ja rikoksen tekijänä voi olla itse kantaväestö.
Rasistinen rikos on rikos jonka motiivina on rotuviha.
Ihan virallinen termi
Tässä just laskettiin paljonko rasistisista rikoksista on ulkomaalaisen tekemiä. On aika helppo laskea paljonko ulkomaalaisten tekemistä rikoksista on ulkomaalaisten tekemiä.
- iha ihmisiä nekin
ei ulkomaalaisissa sinällään mitään vikaa ole mutta voisivat mennä töihin.
Vittuun ne lorviat!
Meidän verorahat perkele! - Allahu Akbar *BOOM*
Jos tämä nyt koskee sitä sinun ''me muslimitytöt'' hommelias, nii pilkka kohdistui uskontoasi kohtaan, ei rotuasi tai kansalaisuuttasi kohtaan.
- Taliban
Luulen ett jokaisessa maassa ajatellaan samalla tavalla "ulkomaalaisista" jotka sit tuleekin heidän maalleen asumaan tai "lorvailee".
Oma kokemus "ählämi" mamuista on juurikin kielteinen juuri sen takia että heille esimerkiksi annetaan vaikkapa uudet keittiökalusteet kaupungin toimesta ,koska uskon verukkeella eivät syö lihaa ja keittiövälineitä käytetty lihan valmistukseen... sit toinen asia mikä ärsyttää on heidän kommunikointi, se on kovaa ja päällekkäistä keskustelua.
Sit rikokset jotka ulkomaalainen tekee niin se aiheuttaa vain hallaa omalle "rodulleen" , eli kaikki mitä me nähdään/kuullaan kielteisenä näistä ulkomaan naperoista niin se vain kasvattaa negatiivisiä ajatuksia ja luo hyvin "rasistisen" mielikuvan.
Joten jos jotakuta haluamme syyttää niin se olisi
1. Hallitus
2. Kansa
ja viimeisenä muttei väheisempänä itse mamu/muu ulkomaalainen yrittäjä jonka oma käyttäytyminen on huonontanu oman "rodun" mainetta. - gwZ
Joensuu on hyvä asuinpaikka maahanmuuttajalle :-D
- Ritterkreuz
Kyllä minä oon rasisti tai oikeammin sanottuna ihminen joka on vain hiton kyllästynyt näihin yön timoihin sun muuhun sakkiin... Ne jotka tekevät työtä haluavat sopeutua niin ovat tervetulleita ja itselläkin pari ok sellaista ttuttavuutta. Mutta fakta on se että perkle valopäitä sattuu olemaan enemmän varsinkin lähi idän kansat jotkaeeivät kulttuuriamme kunnioita... varsinkin naisten kohtelussa tämä näkyy.. Kaikki te naiivit tytöt jotka heitä puolustatte huomaatte sen kun ootte baareissa ekan kerran.. Ei ei ole ei ja kaikkea tehdään röyhkeästi... Itse olen heidän omien tekojensa takia heitä alkanut vihaamaan paikoitellen, ei se paljoa naurata ko lauma arabi sankateita koittaa lääppiä omaa muijaa kaiki keinoin ja tulee mulle haastamaan riitaa.. Ei siinä paljoa tee mieli kunnioittaa tai muutakaan.. He ovat opettaneet vihaamaan otseään en minä... Piste
- kanamanne
Tuo on mun mielestä ennakkoluuloista rasismia. Ei kaikki suomalaiset oo rasisteja.
- Raamattuun uskova
Suhtautumiseni muslimeihin riippuu miten he suhtautuvat Koraanin tulkitsemiseen, aloin eilen lukemaan luin kaksi ensimmäistä suuraa ja tänään aloitin kolmannen ja se mitä olen nähnyt on tälläista:
Suura 3:27 Uskovaiset älkööt ottako uskottomia ystävikseen uskovaisten asemesta. Jos joku niin tekee, ei hänellä ole mitään puolustusta odotettavana Jumalalta. Teillä ei ole mitään pelättävää heidän puoleltaan . Jumala kehoittaa teitä pelkäämään vain Häntä, ja Hänen luoksensa te palaatte. Sano:
Suura 2:244 Taistelkaa Jumalan retkellä ja tietäkää, että Jumala on kuuleva, tietävä.
Suura 2:228 ...Naisilla on sama oikeus miehiin nähden kuin miehillä heihin, kuten on kohtuullista; kuitenkin ovat miehet naisiin verrattuina korkeammassa asemassa. Niin, Jumala on mahtava ja viisas.
Jos Muhammed oli näin "suvaisevainen" mies Koraanin toisen suuran mukaan, en halua kaveerata senkaltaisen ihmisen, joka tätä säännöstöä noudattaa sanatarkasti. Onneksi se on kuitenkin mahdotonta, kiitos! Suura 3:27, paitsi mikäli kristityt lasketaan "uskovaisiksi" (Koraanin mukaan) silloin minä voisin saada ystävän, joka kuitenkin pitäisi minua alempiarvoisena Jizyan maksajana...
Jos haluatte arvostella tai puolustaa Islamia lukekaa koraania, älkää puhuko kuulopuheiden perusteella:
http://quran.com/
Kun olet valinnut kappaleen vasemmalla sivulla lukee other languages valitse "Finnish", saadaksesi koraanin suomeksi.- retyger
Ihan yhtä turha viesti kuin uskisten Raamattu-lainaukset tälläkin palstalla.
Muhammad eli 1400 vuotta sitten aavikolla. Ei suomessa selvittämässä pakolaisongelmaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763402
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t312011Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171476- 281401
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261328Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671247Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531025