Esko Eerikäinen on tosi namukka, BB- talossa ilo !!

Vähän eroa....

Voi Martina Aitolehti, menetit Eskossa tämän painon kultaa.

On ollut mukava katsoa BB- taloa, kun Esko Eerikäinen kotiutui taloon.

Tänä iltana oli myös yhdet häät ja kaksi julkkista. Missä oli myös Esko Eeri-
käinne ja Hunksien Niko.

Esko Eerikäinen on sanonut useaan otteeseen, että "asiat voi joko hoitaa
tyylikkäästi ja vähemmät tyylikkäästi".

Esko Eerikäisestä on tullut IHAN OIKEA JULKKIS, hänen omien ansioiden
mukaan Martinan ja häen eron jälkeen. Martinasta on tullut heidän eron jäl-
keen, no toisen kerran äiti....mutta ei oikein muuta..

Martian on C luokan julkkis. Esko A luokan julkkis. Vähän eroa...

(Eskon ja Martinan välinen henkinen ero on huikea. Martina elää vielä 17v
teinitytön elämää. Esko vastuullisen nelikymppisen miehen elämää)

19

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eskopop

jep, samaa mieltä

• ikiteini x

Pukeutuisi vielä toisin ko teinipojat...................

• hullumiäs

kaikki tatuoidut ovat vähä-älysiä juntteja. Toisaalta tatskat siinä mielessä hyviä, että paljastavat heti yksilöstä mikä on miehiään/naisiaan

• ratsja

ESKO on upea kaikki miehen olomuoto ja henkinen minä kohdalla ,paras mitä maan päällä on tällä hetkellä.hyvä Esko peukutan sulle

• kyllä40

Ottaisin kyllä Eskon. Olikin Farttalle liian hyvä mies.

• eskoasko2

Täälläkin monet haukkuu Eskoa, mutta hän vaiktutaa tosiaan leppoisalta kaverilta.
      Ei tuo mikään ydinfyysikko ole, mutta minkäs sille mahtaa, että nuoruus meni tanssiessa :D Ainakin hän yrittää ja kokeilee erilaisia töitä, eikä tyydy pelkästään ottamaan itsestään kuvia..

• vanhan näköne jo

Kultaa? voi voi.. Ei toi ny kummonen ole! mitäs jos se ei ole hyvä punkassa!

• BB-Eskosta

Esko todellakin oli liian hyvä mies lapsellisesti kiukuttelevalle ja härskille Martinalle. Eskolla lienee paras pinna ja itsehillinta ever, kun jaksoi Martinan raivoamista ja turpiin vetämistä. Eron aikaan Esko poistui heidän Ruoholahden kämpästään otsa veressä eikä tehnyt rikosilmoitusta eikä sanonut sanaakaan julkisuuteen. Ja Mara oli se, joka oli juuri pettänyt Eskoa Stefun kanssa - Eskon silmien edessä.

Lisäksi Esko auttoi ja tuki kiittämätöntä Martinaa laulu-uran alkuun. Levyjulkkareissa kiiteltiin kuitenkin Stefua ja Stefun äitiä. Esko nieli jälleen ylpeytensä, ei ollut katkera ja rakentavasti halusi hoitaa suhteet lapsensa äitiin. Esko ei ole sanonut julkisuudessa ainuttakaan pahaa sanaa Martinasta, vaikka syytä olisi ollut. Kypsää käytöstä.

Nyt kun Esko on varmasti finaalissa BB:ssa - voi jopa voittaa - niin työ- ja raha-asiansa sössinyt Martina varmasti haluaa osansa Eskon suosiosta, vaikka Martina ei halunnut Eskon osallistuvan BB:hen. Olikohan liian vaikeaa yrittää järkätä Victorialle hoitajaa kolmeksi viikoksi? Eskohan tyttöä enemmän on hoitanut. Martina itse tippui heti pois Viidakon tähtösistä (muut eivät sietäneet kaulan katkaisulla uhkailevaa Martinaa) eikä BB:ssäkään pää kestänyt viikkoa pidempään. Juuri kukaan ei sietänyt häntä sielläkään. Esko taas on erityisen pidetty eri porukoissa. Tuli fiilis, että Martina tiesi Eskon suosion ja positiivisen julkisuuskuvan ja on myös kateellinen Eskolle.

• Anonyymi

Martinan pitkäaikaisimman vainoajan kirjoitus.

• Anonyymi

Esko vain suunnitteli kaverinsa kanssa vievänsä Martinalta lapsen pois ja saanut vielä muutamia julkisuuden henkilöitäkin vaatimaan sitä julkisesti. Hymyssä lista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan pitkäaikaisimman vainoajan kirjoitus.

Onko se ollut samaan aikaan BB-talossa kuin Martina?

• Anonyymi

Katos vaan, se kirjoitti vanhingossa kerran että Mara.

• ratsja

olet upee esko

• Linkki vinkki
    • suunta oikeaan päin

Olisit kirjoittanut loputkin asiasta (edellisen viestin laittanut).

Eli sen, että Esko on lyhentänyt ulosottoaan useita tuhansia EUROJA menneinä
      vuosina.

Miten voi lyhentää ulosottovelkaa, jos ei ole työssä..? Ei mitenkään.

Sitäkään ei voi tietää, mistä ulosottovelat loppujen lopuksi johtuvat. Ovatko
      Martinan ja hänen yhteisen yrityksen jäämiä, vai mitä? Martinan rahan-
      käyttö tavat, ovat tulleet kaiken kansan tietoon menneitä vuosina. Ex Rva
      laittaa rahaa "menemään" enenmmän, kun tienaa....

• Martiina1

Esko tai jori voittoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ihanat esko ja Jori =))

• nno0o

Esko on ainakin ulkomuodoltaan miehekkäämpi kuin Jori ja ne kaksi "en sano mitä" siellä talossa. Huumoriakin löytyy, joten Eskolle tsemppiä!

• Anonyymi

Nonnii! Onhan se Martinan pahimpiin vainoajiin kuuluva Eskon fanittaja, kuten epäiltiinkin ja tekee sitä Eskon takia.

• Anonyymi

Noihin höpinöihin ei tarvi reagoida mitenkään.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisit vihdoin ymmärtää

Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.
      Ikävä
      22
      2724
    2. Onko yhtään

Ikävä mua.
      Ikävä
      110
      1661
    3. Olipa kiva nähdä pitkästä aikaa

Joku ihminen vaan kolahtaa! Ei sille voi mitään!
      Tunteet
      17
      1321
    4. Aitiopaikalle

Kyllä se sinäkin vielä pääset seuraamaan oikein aitiopaikalta ;-)
      Ikävä
      245
      1298
    5. Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia

Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue
      70 plus
      175
      1264
    6. Ulkomaalainen yrittäjä

Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh
      Varkaus
      18
      1107
    7. Kannattaako omaan intuitioon luottaa

Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista
      Ikävä
      67
      943
    8. Laita lyhyt tunniste kaivatullesi

Laita lyhyesti joku avainsana, jolla kaivattusi voi sut tunnistaa🤗
      Ikävä
      63
      931
    9. En tiedä sinusta

Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet
      Ikävä
      25
      922
    10. Olen niiiin vihainen sille naiselle...

Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏
      Suhteet
      16
      887
    Aihe