Kerran koulussa kävin vessassa.en muistanut lukita ovea.eräs luokkakaveri(poika)avasi oven.siinä minä seisoin paljas pylly hänen suuntaan.
Toinen nolo tapahtuma tapahtui kun minulle sattui hätä asunnossani.olin saanut paniikkikohtauksen.soitin hätäkeskukseen ja pari miestä tuli tarkastamaan tilanteen.istuin lattialla.hetken juteltuamme tuli hiljaista ja molemmat miehet tuijottivat minua ja siinä samassa pääsi pieru.
Kyllä muitakin noloja tapahtumia löytyy..
Noloja tapahtumia
Nolotusmaximus
1
341
Vastaukset
- oli se noloa...
Mulla oli tärkeää asiaa kerrottavana. Pyysin puheenvuoron ja sanoin kaikille, että keskittykää kuuntelemaan. Kun kaikkien katseet olivat kääntyneet minuun, pieraisinkin voimakkaasti. Oli se niin noloa, etten heti pystynyt puhumaan mitään. Änkytin häkeltyneenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564