Saunalahden uusi päivitys

Saunalahden sauna

Saunalahden mokkulaan tuli joku päivitys.
Oletetaan, että mokkula toimisi paremmin päivityksen jälkeen, mutta mitä shittiä.
Aiemmin mokkula ilmoitti signaalin vahvuudeksi jopa 90%, mutta nyt signaalin vahvuus on nippa 50% ja mistä ihmeen syystä signaalin vahvuus alkaa laskea, kun nettiä käyttää.
Alussa signaali on 50% kohta 45, 38, 28, 11.
Yleensä signaali ei edes nouse, kun se on laskenut ja voi olla tunninkin alhaisella tasolla.
Katkaiset yhteyden ja yhdistät uudelleen, ei paljon signaalin taso nouse.
Katkaiset yhteyden ja irroitat mokkulan ja kytket uudelleen ja mitä ihmettä, signaalin taso onkin lähes 50.
Mikähän tuossakin on, että heti signaalin tasot nousi, kun irroitit mokkulan, mutta eipä muuten.

Yleensähän päivitys pitäisi parantaa ohjemaa / yhteyttä, mutta saunalahden päivitys sen kun huononsi netti yhteyksiä.

6

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannataa koittaa ohjelman poistoa ja uudelleenasennusta. Nettitikku asentaa ensiksi vanhan ohjelmiston ja pyytää tämän jälkeen päivittämään.
      Testaa ensiksi palautuuko kuuluvuus normaaliksi alkuperäisellä ohjelmistolla ja tämän jälkeen päivitä uusiksi.
      Suosittelen jatkamaan keskustelua meidän palstalla, jotta voimme auttaa sinua ongelman ratkaisemisessa paremmin.
      http://yhteiso.elisa.fi/t5/Mobiililaajakaistat/bd-p/Mobiililaajakaistat

      -Jarkko/Saunalahden Palstatiimi

    • Villiveikkaus:)

      Johtuisiko siitä että uusi sovellus päivittää kuuluvuustietoja tarkemmin/useammin?

    • sdkorttijoo

      Ehkä päivitys korjasi tuon vian että näytti väärin signaalin voimakkuuden, eli siis liikaa.

    • 11+8

      Kävin oikein liikkeessä,jossa elisan ja saunalahden liittymiä myydään. Valitin kun, päivityksen jälkeen on yhteydet koko ajan pätkineet.
      Mua neuvottiin ottamaan parempi ja nopeampi yhteys, joka kyllä maksaa rutosti enemmän, mitä vanha yhteys maksoi.
      Niin muutkin kuulemma ovat tehneet ja yhteydet ovat sitten pelaneet oikein hyvin.
      Kiitin kohteliaasti neuvosta jha sanoin tekeväni sit niin.
      Myyjä alkoi esitellä vaihtoehtoja mulle, johon vastasin etten aikonut heidän yhteyksiään enää lisää rasittaa.
      "Kävelen toisen operaattorin tiskille hankkiin ihka uuden yhteyden. Mä kun en pakko rahastuksesta pidä! Hyvää päivänjatkoa teille! "
      Nyt mulla on soneran 4G tikku, noin 20€ ja ei pätki.

    • miksi et näin

      Juu niin on ja rajoitettu datan määrä sillä enään ei saa mitään mobiilikaistaa rajattomalla käytöllä Soneralta.Miksi et ottanut ennen päivitystä talteen sitä vanhaa ohjelmaa ja sen kyllä löydät valmistajan sivuilta jos kerran toimi ennen.Ei tarvitse olla Saunalahden oma ohjelma vaan ihan valmistajan ohjelma ja siihen asetukset niin muuten toimii paremmin kuin operaattorien omat.

    • datakattovapaat

      > enään ei saa mitään mobiilikaistaa rajattomalla käytöllä Soneralta

      Höpöhöpö. Vain kaksi rupuisinta liittymää ovat 2 ja 10 Gbit/kk rajoituksella.
      Exällä koekäytössä Soneran 3G ja upeasti lataa 20 Mbit/s

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1835
    2. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      75
      1513
    3. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1402
    4. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      29
      1337
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      307
      1337
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      116
      1142
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1069
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      987
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      949
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      858
    Aihe