Mielestäni enemmän maailmankansalainen nykyiseen presidenttiimme verrattuna.
Emerita Presidentti Halonen!
13
77
Vastaukset
- sillin tuoksua
Eiköhän tuo HALOSEN maailma pyöri enempi vaan SETAn ja sen ajatusmaailman ympärillä.
Naisvihamieliset paremminkin avohoitotapaukset eivät näköjään voi antaa anteeksi sitä, että Trja Halonen valittiin demokraattisesti kaksissa vaaleissa tasavallan presidentiksi. Voi voi.
- ....................
capt.cöpenick kirjoitti:
Naisvihamieliset paremminkin avohoitotapaukset eivät näköjään voi antaa anteeksi sitä, että Trja Halonen valittiin demokraattisesti kaksissa vaaleissa tasavallan presidentiksi. Voi voi.
Suomen huonointa presidenttiä äänestäneet eivät voi näköjään antaa anteeksi itselleen sitä, että heitä höynäytettiin uskomaan että halonen olisi joku kiva "muumimamma". Voi voi
- Pressa....
Presidentti Halonen oli aikaansa edellä. Vasta tänään oikeasti kiinnitetään niihin asioihin riittävästi huomiota, joita hän ajoi virkakautenaan, jopa aivan maailmanlaajuisesti.
Miettikääpä naisten tasa-arvoa erityisesti kehitysmaissa, seksuaalista tasa-arvoa ja tavallisen ihmisen toimeentuloa. Näitä asioita presidentti Halonen ajoi aikanaan ja nämä asiat ovat nykyisin enemmän esillä.
Muistakaa maailmanlaajuinen Naisten Pankki.- njet...
Ja ottipa tämä demari-tsuhna oikein Bushiakin kraivelista kii,,,,,
- cosmopolitrukki
Halonen ei sentään ole tietääkseni ateisti , joten se jo luo myönteistä vaikutelmaa.
Tarja Halonen kirjoitti: "Älkää ihmiset erotko kuitenkaan kirkosta". Maamme ensimmäisellä nais-presidentillä oli aivan erityisen hyvä vaikutus naisten tasa-arvoisuuteen meillä ja kauempanakin.
- näin on
16. He ovat napisijoita, kohtalonsa nurkujia ja vaeltavat himojensa mukaan; heidän suunsa puhuu pöyhkeitä, ja he mielistelevät ihmisiä oman etunsa tähden.
17. Mutta te, rakkaani, muistakaa nämä sanat, mitkä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen apostolit ovat edeltäpäin puhuneet,
18. sanoen teille: "Viimeisenä aikana tulee pilkkaajia, jotka vaeltavat jumalattomuutensa himojen mukaan".
19. Nämä juuri saavat aikaan hajaannusta, he ovat sielullisia, henkeä heillä ei o - SUOMETTUMISTA
HALOSESTA EI OLISI KOSKAAN TULLUT PRESIDENTTIÄ JOS KANSALTA EI OLISI AIKOINAAN PIMITETTY HALOSEN SETA HOMO KYTKÖKSIÄ .
- !!!!!!!!!!!
Monet varmaankin kärsivät myötähäpeää 12- vuotta.
- Ple!
Olisitko itse halunnut esim. Esko "Suomensyöjä" Ahosta presitentin?
Ymmärrä se tosiasia, ettei edes ollut realistista vaihtoehtoa Haloselle, niin ymmärrät sen, ettei myötähäpeää edes voi syntyä! - Toisella kerralla
Ple! kirjoitti:
Ymmärrä se tosiasia, ettei edes ollut realistista vaihtoehtoa Haloselle, niin ymmärrät sen, ettei myötähäpeää edes voi syntyä!oli myös realistinen vaihtoehto!
- EI ENÄÄN SETALAISIA
Ple! kirjoitti:
Ymmärrä se tosiasia, ettei edes ollut realistista vaihtoehtoa Haloselle, niin ymmärrät sen, ettei myötähäpeää edes voi syntyä!Joskus on valittava kahdesta huonosta se VÄHEMMÄN HUONO ja en kylläkään olisi kelpuuttanut NIINISTÖÄKÄÄN presidentiksi mutta ajatuskaan HOMO HAAVISTOSTA presidenttinä olisi ollut niin VASTENMIELISTÄ että voisin OKSENTAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317746
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455260- 594822
- 763497
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321981- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 371649
- 1631489