Tuulivoimaa tulossa

11357

Ilmari Ruuhisalmen profetia 1980-luvulla

Suomessa ja muualla maailmassa otetaan tuulivoima käyttöön siihen aikaan, jolloin Jeesus tulee takaisin

http://www.jouko-piho.fi/211357862

56

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 234tgr

      Jokuhan tietenkin voisi nilittää siitä, että tuulivoimaa on käytetty Suomessakin muodossa jos toisessa jo vuosisatoja. Mutta eihän sellaista saa edes ajatella.

      • Heh heh...

        Taas on Pihoa hassutettu. Muistakaa Viljam Ryhäsen profetia, joka pääsi Pihon sivuille...


      • Heh heh... kirjoitti:

        Taas on Pihoa hassutettu. Muistakaa Viljam Ryhäsen profetia, joka pääsi Pihon sivuille...

        Nimimerkki "Heh heh..." hekottelee turhaan ja on täysin väärässä. Minua ei ole hassutettu.

        Tunnen Ilmari Ruuhisalmen. En ollut paikalla kun Ruuhisalmi sanoi profetiansa, mutta tunnen hyvin henkilön, joka oli paikalla ja kuuli tuon profetian. Hän lähetti profetian minulle.

        Kukaan hassuttelija ei siis ole lähettänyt profetiaa minulle.


      • 23refg
        JoukoPiho kirjoitti:

        Nimimerkki "Heh heh..." hekottelee turhaan ja on täysin väärässä. Minua ei ole hassutettu.

        Tunnen Ilmari Ruuhisalmen. En ollut paikalla kun Ruuhisalmi sanoi profetiansa, mutta tunnen hyvin henkilön, joka oli paikalla ja kuuli tuon profetian. Hän lähetti profetian minulle.

        Kukaan hassuttelija ei siis ole lähettänyt profetiaa minulle.

        Kai sinä nyt käsittääkseni ihan oppineena miehenä ymmärrät, ettei "minä tunsin sen mutta en ollut paikalla kun se, jonka tunnen ja joka kuuli sen toisen tuntemani kertovan jotain" ole mikään peruste saatika todiste yhtään millekään.


      • unohtuiko vai mikä

        Muistakaa älkääkä hassutelko sentään, ettei Piho profetioita tee vaan hän vastaanottaa hyväksi katsomansa sinne!


    • Ihan kokonaanko?

      Missä mittakaavassa? Onkin jo toinen juttu.

      • lähestyy

        "Otetaan tuulivoimaa käyttöön lukee profetiassa", on otettu jo, ja juuri kaavailtiin että otetaan runsaasti lisää, se riittää jo tuohon profetiaankin, eli lähellä ollaan Jeesiksen tuloa, erittäin lähellä.


      • 2354rtfg

        Jeesusko vaatiikin tietynsuuruista megawattimäärää irroitettavaksi tuulivoimasta ennen kuin on valmis tulemaan maan päälle?


      • älä ole hassu
        2354rtfg kirjoitti:

        Jeesusko vaatiikin tietynsuuruista megawattimäärää irroitettavaksi tuulivoimasta ennen kuin on valmis tulemaan maan päälle?

        Jeesusko vaatiikin tietynsuuruista megawattimäärää irroitettavaksi tuulivoimasta ennen kuin on valmis tulemaan maan päälle?

        Vastaus: Ei, hassu, vaan se on profetia, ei Jeesus sanonut Raamatussa noin.


      • kakkak-ka

        Varo ettei Viljo yllätä.


      • Sijoittaja.

        Alkukesästä profetoin eräälle tutulleni, että tämä tanskalainen tuulivoimafirma
        http://finance.yahoo.com/echarts?s=VWS.CO Interactive#symbol=vws.co;range=6m;compare=;indicator=volume;charttype=area;crosshair=on;ohlcvalues=0;logscale=off;source=undefined;
        tulee vielä kokemaan ennennäkemättömän kurssinousun.

        Kyseinen firma on maailman johtavia tuulivoimaloiden valmistajia, ja tanskalaisille se on samanlainen lempilapsi ja kansallisen ylpeyden aihe kuin Nokia oli kerran suomalaisille.

        Päättelin, että kun osakkeen arvo oli ennen v. 2009 taantumaa 700 kruunua ja se oli taas laskukauden jälkeen alkanut nousta, se nousisi vielä monta sataa kruunua, sillä tanskalaiset olivat taas innostuneet sijoittamaan yhtiöön, joka oli saanut isoja tilauksia ulkomailta. Nyt se onkin noussut muutamassa kuukaudessa 40 kruunusta huikeaan 140:en ja nousee yhä. Ihan mukavasti sataa laariin. Tuulivoima kannattaa aina.


      • onks Väinö?

        Onks Väinö alla omenapuun?


      • Anonyymi

        Joo täällä taitaa olla monia näsäviisaita epälijöitä. Ei helmiä .......mutta Nooa saarnasi 120 vuotta ja kansa polkkasi viikon arkin puolella ja lopulta vesi hukutti koko pilkkaavan joukon . Nyt pilkataan Jeesusta, mutta se pilkka osuu jälleen pilkkaajan nilkkaan, soisin heidän tulla ymmärtämään tätä maailman jumalattoomuuden aikaa, että Ju.alan pitkämielisyydellä on lakipisteensä .!🕊🎺 ✝️🛐🕊🤍🌿🎺
        Pasuuna tulee soimaan pian...


    • Inhottava realisti

      Tuulivoiman käyttäminen on epäilemättä HIRVEÄ asia. Sen seurauksena demoniset voimat pääsevät valloilleen.

      • -jarmo-

        ...jaa, ettei IR tee koskaan pilkkaa ??? Hmm.. Hieman muutan käsitystäni nyt..


      • ---
        -jarmo- kirjoitti:

        ...jaa, ettei IR tee koskaan pilkkaa ??? Hmm.. Hieman muutan käsitystäni nyt..

        Oliko Jarmolla sanottavaa itse aiheeseen? Mikä on sinun mielipiteesi tuulivoiman ja Jeesuksen toisen tulemisen keskinäisestä yhteydetä?


      • Inhottava realisti
        -jarmo- kirjoitti:

        ...jaa, ettei IR tee koskaan pilkkaa ??? Hmm.. Hieman muutan käsitystäni nyt..

        Sinulle ei taida -jarmo- sarkasmi olla tuttu käsite?


      • ja se tuulivoima
        Inhottava realisti kirjoitti:

        Sinulle ei taida -jarmo- sarkasmi olla tuttu käsite?

        Sitpähän sen niätte kun aika tulee.


    • -jarmo-

      On olemassa profetia jossa kerrotaan tuhatvuotiskauden alun asioista. Esim, nykyautotkin voidaan ottaa käyttöön ja Jeesus tullessaan on tuonut meille uudet keksinnöt saasteettomiksi energialähteikemme. Autot käyvät vedyllä tms. kemialla, jonka päästöt ovat puhdasta vettä ja sitten jokainen talo saa lämmityksensä ja sähkönsä jonkinlaisesta pienestä 30cm x30cm rasiasta, joka toimii käytännössä ikuisesti. Se on jonkinlainen luonnon ydingeneraattori, joka purkaa varaustaan yhtä nopeasti kuin lataa sitä ja virtaa riittää loputtomiin.

      ...siis tämä on jokin uni tai näky. En muista lähdettä, löytynee Pihon sivuilta.

      • 24rtg

        Mitäpä Pihon sivuilta ei löytyisi. Paitsi ehkä puolueensa rekisteröityneitä jäseniä.


      • KTS (Ei kirj.)

        "...Jeesus tullessaan on tuonut meille uudet keksinnöt saasteettomiksi energialähteikemme. Autot käyvät vedyllä tms. kemialla, ..."

        Taas uus titteli Jeesukselle papin, profeetan, lääkärin, Jumalan ja Ihmisen Pojan lisäksi, Energia-alan diplomi-Insinööri.


      • se ei o siellä

        JOs tuo oli Pihon sivuilla niin itse en sitä sieltä löytänyt, etkä anna edes linkkiä... hmmm...!


      • oikaisen valheet
        se ei o siellä kirjoitti:

        JOs tuo oli Pihon sivuilla niin itse en sitä sieltä löytänyt, etkä anna edes linkkiä... hmmm...!

        Pihon sivulle:

        http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/40.htm

        Siellä lukee näin: Julkaisen tällä jatkopalstalla Profetioita 3 tietooni tulleita unia, näkyjä, profetioita, ilmestyksiä ja profeetallisia kirjoituksia sekä niihin liittyviä kommenttejani. Ensimmäiset 377 sanomaa ovat osiossa Profetioita. Seuraavat 382 sanomaa ovat osiossa Profetioita 2.

        "Ei Herra Jumala tee mitään ilmoittamatta suunnitelmiaan palvelijoilleen, profeetoille." Aam.3:7.

        Uusimmat lisäykset ovat alussa.

        Tällä hetkellä tässä osiossa Profetioita 3 on sanomia 218 . Kaikissa kolmessa profetiasivussa on sanomia yhteensä 974.

        Minulla on myös englanninkieliset profetiasivut. Seuraavassa on ilmoitus niistä englanniksi.

        Welcome to read my website of Prophecies, which contain dreams, visions, prophetic writings and comments on endtimes concerning the whole world but especially Finland, the country of prophets, Russia, the neighbouring bear beast of Finland, Sweden and Norway which will also be the targets of Russia in World War III, USA, which will face her downfall and judgment in the near future and Israel, which will be the focus of the end time events.
        There are now 207 messages.

        ________________________________________________________________________

        Vastuuvapaus:

        En voi taata tässä osiossa olevien näkyjen ja profetioiden ehdotonta oikeellisuutta, koska kaikki profetoiminen on vajavaista enkä tunne suurinta osaa näiden sanominen esille tuojista henkilökohtaisesti.
        Otan tietysti täyden vastuun omista kirjoituksistani.

        Minä olen vain näiden sanomien välittäjä, kun olen niitä saanut käsiini eri tavoin, kirjoista, netistä sekä niin, että ihmiset ovat lähettäneet niitä minulle.

        Koen, että on hyvä, että netissä on yksi paikka, johon näitä profetioita on kerätty keskitetysti. Sanomia on kuitenkin jo niin paljon, että en voi mitenkään tutkia kaikkien niiden antajien taustoja, vaan olen laittanut profetiat tänne kaikkien luettaviksi niin, että jokainen voi tutkia ja koetella niitä itse tykönänsä.

        Älköön siis kukaan toimiko tai olko toimimatta elämänsä ratkaisuissa jollain tietyllä tavalla ja tulko sitten jälkeen päin syyttämään minua, koska teki mitä teki tai jätti tekemättä täällä olleen profetian takia.
        Jokainen vastaa oman elämänsä valinnoista itse.


    • Heheheh-kade

      24rtg - Ai, sinä et sitten tiennyt onneton, että sivustolta löytyy sitä, mitä ihmiset sinne lähettää. Oletpa kade kun sinulle ei kukaan lähetä viestejään.

      • 234rtfg

        Lällällää, meidän isi on isompi kuin teidän.


    • niitä jo liikaa

      Jos tuo profetia pitää paikkansa niin Jeesuksen tulon aika on just nyt, tai viimeistään kuitenkin ihan lähivuosina. Merijärvellä on toiminnassa oikein tuulivoimapuisto jota moni lähiasukas jo valittaa huminansa ja vilkkuvien valojensa vuoksi ja Keskipohjanmaa lehden levikkialueelle on nousemassa ihan lähivuosina 500-700 uutta tuulivoimalaa, aivan valtava buumi on meneillään että nyt ollaan todella siinä tilanteessa että tuulivoimaa otetaan käyttöön parasta aikaa.

    • Niinpä juuri.

      Voi hyvänen aika sentään!
      Tällä palstalla näyttää jutut menevän päivä päivältä yhä mielettömimmiksi, eli kun yhtenä päivänä on ennättänyt jo kuvitella ettei tuosta sairaampia satuja enää voi kukaan keksiä, niin eikö jo kohta joku ylitä entiset ennätykset!

      Tuuivoimaloista:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Tuulivoimakapasiteetti_eri_maissa

      • kuin sieniä sateella

        Vanha tilasto, tilanne on muuttunut paljon vuodesta 2008 ja muuttuu seuraavien lähivuosien aikana täydellisesti.


      • 34regfb
        kuin sieniä sateella kirjoitti:

        Vanha tilasto, tilanne on muuttunut paljon vuodesta 2008 ja muuttuu seuraavien lähivuosien aikana täydellisesti.

        Niin? Eli paljonko tuulivoimaa tulee olla, jotta Jeesus palaisi? Miksi Jeesus vaatii tietyn määrän tuulimyllyjä tullakseen takaisin?


      • Katso merkkejä
        34regfb kirjoitti:

        Niin? Eli paljonko tuulivoimaa tulee olla, jotta Jeesus palaisi? Miksi Jeesus vaatii tietyn määrän tuulimyllyjä tullakseen takaisin?

        Matt.24:15
        Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa-joka tämän lukee, se tarkatkoon-
        Matt. 24:32
        Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
        Matt. 24:33
        Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
        Luuk. 17:20
        Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,

        Rinnakkaisviitteet
        Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa."

        3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
        3:19 Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
        3:20 Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
        3:21 Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt

        Matt. 24:14
        Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.

        Rinnakkaisviitteet
        Matt. 28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen


        Vihamies, joka ne kylvi, on perkele; elonaika on maailman loppu, ja leikkuumiehet ovat enkelit.
        Matt. 24:6
        Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
        Matt. 24:14
        Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
        Mark. 13:7
        Ja kun te kuulette sotien melskettä ja sanomia sodista, älkää peljästykö. Näin täytyy tapahtua, mutta se ei ole vielä loppu.
        Luuk. 21:9
        Ja kun kuulette sotien ja kapinain melskettä, älkää peljästykö. Sillä näitten täytyy ensin tapahtua, mutta loppu ei tule vielä heti."
        Room. 6:21
        Minkä hedelmän te siitä silloin saitte? Sen, jota te nyt häpeätte. Sillä sen loppu on kuolema.
        Room. 6:22
        Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä.
        Room. 10:4
        Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.


      • pitipä puuttua nyt

        Voi hyvänen aika sentään!
        Tällä palstalla näyttää jutut menevän päivä päivältä yhä mielettömimmiksi, eli kun yhtenä päivänä on ennättänyt jo kuvitella ettei tuosta sairaampia satuja enää voi ... js vali vali...!

        Ne ovat kylläkin koottuja profetioita eivätkä mitään satuja.


    • Täältä'
    • Asiaan-

      Miksi puhut vain itsestäsi? Trolli, häirikkö olet ja sillä siisti. Palstan tarkoitus on puhua aloituksen aiheesta, ei sinun ongelmistasi.

      • Asiaan -

        Nim. Asiaan vastaa IR:n viestiin , joka poistettu.


    • Inhottava realisti

      Olisihan näitä turinoita mahdollista kommentoida, mutta se ei tunnu aina tarpeelliselta. Ihmeellisintä on se, että jotkut ihmiset ottavat nämä erilaiset profetiat vakavasti ja jopa hermostuvat siitä, että joku niitä epäilee.

      Tuulivoimaa ihmiset ovat jo kauan hyödyntäneet eri tavoin. Suomessa tuulivoima ei vielä tämän hetkisellä teknologian tasolla ole ratkaisu energian tuotantoon merkittävässä määrin.

      • etkö tiennyt?

        Toistan Jouko Pihon sivulla lukevan tekstin:

        Koen, että on hyvä, että netissä on yksi paikka, johon näitä profetioita on kerätty keskitetysti. Sanomia on kuitenkin jo niin paljon, että en voi mitenkään tutkia kaikkien niiden antajien taustoja, vaan olen laittanut profetiat tänne kaikkien luettaviksi niin, että jokainen voi tutkia ja koetella niitä itse tykönänsä.

        Älköön siis kukaan toimiko tai olko toimimatta elämänsä ratkaisuissa jollain tietyllä tavalla ja tulko sitten jälkeen päin syyttämään minua, koska teki mitä teki tai jätti tekemättä täällä olleen profetian takia.
        Jokainen vastaa oman elämänsä valinnoista itse.


    • Aloitus*

      Riittää kun kerran kerrot ateistisen mielipiteesi raamatullisella sivustolla. Sinun tehtäväsi ei ole käännyttää kristittyjä ateisteiksi, se ei ole myöskään sivuston aihepiiriin kuuluvaa. Jokainen saa pitää oman mielipiteensä ilman herjaamista ja pilkkaamista.

      Ainoa asiallinen kommenttisi pitkään aikaan on tässä.
      >>Tuulivoimaa ihmiset ovat jo kauan hyödyntäneet eri tavoin. Suomessa tuulivoima ei vielä tämän hetkisellä teknologian tasolla ole ratkaisu energian tuotantoon merkittävässä määrin.

      • Inhottava realisti

        Kerrotko ystävällisesti, missä tämä keskustelu on määritelty raamatulliseksi?


      • Huulivoimaa!
        Inhottava realisti kirjoitti:

        Kerrotko ystävällisesti, missä tämä keskustelu on määritelty raamatulliseksi?

        Joup!

        Tämän tuulivoiman kommentointien suhteen on joillain menossa vai huulivoima!


      • ei se mitään

        Mutta kun ne joilla on oikea sydämmen usko eivät höpinoiden takia yleensä kuitenkaan uskoansa menetä.


    • Onko apua tästä

      Profetiat sivustolla olet nyt. Profetiat on raamatullinen aihe. Profetiat arvostellaan Raamatun avulla, katsotaan, että onko Raamatun hengen mukainen teksti. Mikäli on, se on mahdollisesti Pyhän Hengen inspiroimana saatu profetia. Jos taas ei raamattu vahvista kirjoitusta, se voi olla ihmisestä itsestään lähtöisin eli Raamattua pitää osata tulkita oikein, mikäli osallistuu profetioiden arvosteluun. Uskomaton ei voi siis sanoa profetioista mitään asiallista. Tästä on täällä usein puhuttu, mutta luulen, että sinun tulisi ottaa yhteyttä johonkin vammaisyhdistykseen, niin siellä olisi osaamista kertoa sinulle niin, että ymmärtäisit.

      Rajatiedon puolelta löydät ennustelut, ufot ym. itsellesi sopivaa.

      • Inhottava realisti

        Et tunnu ymmärtävän, vaikka erityisen älykäs oletkin.

        Kyse on siitä, onko palstaa ylläpitävä taho määritellyt keskustelun raamatulliseksi.

        Näin ilmeisesti ei ole, koska tämä osio ei edes ole sijoitettuna Kristinusko-otsakkeen alle.


      • Hae apuselkokielellä
        Inhottava realisti kirjoitti:

        Et tunnu ymmärtävän, vaikka erityisen älykäs oletkin.

        Kyse on siitä, onko palstaa ylläpitävä taho määritellyt keskustelun raamatulliseksi.

        Näin ilmeisesti ei ole, koska tämä osio ei edes ole sijoitettuna Kristinusko-otsakkeen alle.

        Voiko vielä pöllömpää ihmistä löytyä suomesta? Että kristinusko- otsakkeen alle.
        Raamattu on kristinuskon perusta. Koraani muslimien pyhäkirja.
        Profetia on Raamatullinen ja Raamatulla tutkittava. Raamattu on täynnä profetioita, osa toteutunut, osa odottaa toteutumistaan.
        Ylläpito ei ole ottanut huomioon niin tyhmää ihmistä kuin IR on. Siispä suomi24 virhe on sekin, ettei huomioinut niin suurta tyhmyyttä. Ihan keskinkertaisella äo:lla ymmärtää, että ateisteille olevat sivustot tarkoittavat jotakin, niillä on siis jokin funktio olemassa. Se on IR:lle hebreaa, ei mene perille. Oletko ajatellut siirtyä johonkin vammaisten selkokieliselle sivustolle. Ehkä siellä on ammattilaisia kertomaan asiat selkokielellä sinulle.
        Selkokielellä senkin, että kehittyneelle ihmiselle ei tarvitse selitellä monta kertaa, että mitä yhteistä on Raamatulla ja profetialla. Ne kuuluvat kristinuskoon, joka on nyt jaettu vielä erikseen profetioihin, näkyihin ja uniin. Profetiota js näkyjä voivat vain uskovat tulkita ja koetella.
        Kristinuskoon kuuluu myös hellarit ja vaparit ym,ym..srk.


      • -jarmo-
        Hae apuselkokielellä kirjoitti:

        Voiko vielä pöllömpää ihmistä löytyä suomesta? Että kristinusko- otsakkeen alle.
        Raamattu on kristinuskon perusta. Koraani muslimien pyhäkirja.
        Profetia on Raamatullinen ja Raamatulla tutkittava. Raamattu on täynnä profetioita, osa toteutunut, osa odottaa toteutumistaan.
        Ylläpito ei ole ottanut huomioon niin tyhmää ihmistä kuin IR on. Siispä suomi24 virhe on sekin, ettei huomioinut niin suurta tyhmyyttä. Ihan keskinkertaisella äo:lla ymmärtää, että ateisteille olevat sivustot tarkoittavat jotakin, niillä on siis jokin funktio olemassa. Se on IR:lle hebreaa, ei mene perille. Oletko ajatellut siirtyä johonkin vammaisten selkokieliselle sivustolle. Ehkä siellä on ammattilaisia kertomaan asiat selkokielellä sinulle.
        Selkokielellä senkin, että kehittyneelle ihmiselle ei tarvitse selitellä monta kertaa, että mitä yhteistä on Raamatulla ja profetialla. Ne kuuluvat kristinuskoon, joka on nyt jaettu vielä erikseen profetioihin, näkyihin ja uniin. Profetiota js näkyjä voivat vain uskovat tulkita ja koetella.
        Kristinuskoon kuuluu myös hellarit ja vaparit ym,ym..srk.

        Olet aivan oikeassa... tällä palstalla yks jos toinenkin on kyllästynyt tuohon jankkaamiseen, jota IR tänne jatkuvasti tuo. Tosin sehän on sitä mitä siltä voisi odottaakin, sekaannuksen aiheuttamista, vailla muuta merkitystä.
        IR puuttuu uudelleen ja uudelleen samoihin kliseisiin seikkoihin ja aina kuin se olisi uusi kokemus hänelle. Hän varsin hyvin tietää miten uskovat ajattelevat mutta silti haluaa olla välissä kertomassa oman kantansa.
        Lisäksi IR käyttää älykkyyttä keppihevosena, ollen itse kuitenkin täysin jääräpäinen ja subjektiivinen kaikelle lukemalleen kommentoidessaan. Tämän hän vielä kääntää päin vastoin, kuin joku meistä uskovista olisi hänen mielestään jääräpää. Ihan älyttömän tyypillistä saatanan tribaalia, joka kietoo itsensä valheen verkkooon. Totuus annetaan vääristetyssä valossa ja valheet puetaan valkeuden vaatteisiin.

        Sois IR:lle mennä jonnekin muualle ja pysyä siellä muualla. Hankkis jokin kunnon harrastuksen, vaikka Traktor Pullingin, jos ei muuta keksi.


      • Tutustu linkkeihin!!
        Hae apuselkokielellä kirjoitti:

        Voiko vielä pöllömpää ihmistä löytyä suomesta? Että kristinusko- otsakkeen alle.
        Raamattu on kristinuskon perusta. Koraani muslimien pyhäkirja.
        Profetia on Raamatullinen ja Raamatulla tutkittava. Raamattu on täynnä profetioita, osa toteutunut, osa odottaa toteutumistaan.
        Ylläpito ei ole ottanut huomioon niin tyhmää ihmistä kuin IR on. Siispä suomi24 virhe on sekin, ettei huomioinut niin suurta tyhmyyttä. Ihan keskinkertaisella äo:lla ymmärtää, että ateisteille olevat sivustot tarkoittavat jotakin, niillä on siis jokin funktio olemassa. Se on IR:lle hebreaa, ei mene perille. Oletko ajatellut siirtyä johonkin vammaisten selkokieliselle sivustolle. Ehkä siellä on ammattilaisia kertomaan asiat selkokielellä sinulle.
        Selkokielellä senkin, että kehittyneelle ihmiselle ei tarvitse selitellä monta kertaa, että mitä yhteistä on Raamatulla ja profetialla. Ne kuuluvat kristinuskoon, joka on nyt jaettu vielä erikseen profetioihin, näkyihin ja uniin. Profetiota js näkyjä voivat vain uskovat tulkita ja koetella.
        Kristinuskoon kuuluu myös hellarit ja vaparit ym,ym..srk.

        IR. Sinulle tärkeää tietoa linkeissä.

        http://papunet.net/selkokeskus/koulutus/selkokielen-perusteet-kurssi/selkokielen-maaritelma.html

        http://papunet.net/selko/

        http://www.kehitysvammaliitto.fi/suomeksi/kehittaminen/aikaisemmat-kehittamishankkeet/selkokieli-ja-vuorovaikutus/


    • Onko vai ei?

      Tuulivoimapuistot aiheuttaa hämminkiä. Eikös Suomessa ole vapaita korpia tuulivoimalle, että ei valot, eikä humina häiritse.

    • On se

      Tuulivoima on tuulen viemää...

      • runoellen

        ..ja niin kummasti se ehkä vielä maatamme mukanansa vie...?


      • Pihon 1. profetia
        runoellen kirjoitti:

        ..ja niin kummasti se ehkä vielä maatamme mukanansa vie...?

        Taloussanomat otsikoi 26.2.2008:

        Tulevaisuuden ruoan hinta voi nousta pilviin

        26.2. 08:02 (päivitetty 08:11) Ruoan hinnan nousussa on nähty vasta alku ja globaalit paineet hinnannousulle ovat valtavat, kertoo brittiraportti.

        Arvostettu brittiläinen konsulttiyritys Bidwells Agribusiness kuuluttaa tuoreessa raportissaan, että globaalissa ruoan hinnan nousussa on nähty vasta alku. Asiasta kertoo Turun Sanomat verkkosivuillaan.

        Jatkuvasti kasvava ihmiskunta tarvitsee elääkseen lisää ravintoa, mutta jo tällä hetkellä puhdas vesi ja viljelykseen sopiva maa ovat kortilla.

        Viime vuosisadalla ruoan tuotanto tehostui tuntuvasti, kun keksittiin keinokastelu, lannoitteet ja torjunta-aineet. Vastaavia keinoja ei ole nyt näköpiirissä, Turun Sanomat kertoo raportista.

        Raportin mukaan päinvastoin Kiinassa nopeasti kasvava kaupunkiväestö tarvitsee jo niin paljon vettä, että pelätään Kiinan joutuvan ohjaavan osan keinokasteluun käyttämästään vedestä kaupunkeihin.

        Edelleen kiinalaisten elintason paranemisen myötä lisääntynyt lihan ja maitotuotteiden käyttö on nostanut elintarvikkeiden hintoja tuntuvasti. Kasvava lihan syöminen on sekin haaste maailman ravinnontuotannolle.

        Tärkeistä ruokatuotteista vehnä ja muut viljat ovat tehneet jatkuvasti uusia hintaennätyksiä. Öljykasvien maailmanmarkkinahinnat ovat viime aikoina nousseet rajusti. Ruuan kallistuminen vauhdittaa puolestaan osaltaan inflaatiota, Turun Sanomat kertoo Bidwells Agribusinessin raportista.

        Myös ilmastonmuutos ja ennustettu kuivuuden leviäminen maailman nykyisiin vilja-aittoihin muodostaa tulevaisuudessa uhkakuvan.

        Jo tällä hetkellä ruoan kallistuminen uhkaa YK:n maailman ruoka-apuohjelma WFP:n mukaan avustusjärjestöjen mahdollisuuksia jakaa ruokaa. Inflaatio on aiheuttanut levottomuuksia Lähi-idässä, kertoo Helsingin Sanomat tänään.

        Lehden mukaan ruoan hinnan kallistuminen samaan aikaan öljyn hinnan nousun kanssa aiheuttaa ongelmia paitsi köyhimmille, myös keskiluokalle kaikkialla maailmassa.


      • samalta sivulta
        Pihon 1. profetia kirjoitti:

        Taloussanomat otsikoi 26.2.2008:

        Tulevaisuuden ruoan hinta voi nousta pilviin

        26.2. 08:02 (päivitetty 08:11) Ruoan hinnan nousussa on nähty vasta alku ja globaalit paineet hinnannousulle ovat valtavat, kertoo brittiraportti.

        Arvostettu brittiläinen konsulttiyritys Bidwells Agribusiness kuuluttaa tuoreessa raportissaan, että globaalissa ruoan hinnan nousussa on nähty vasta alku. Asiasta kertoo Turun Sanomat verkkosivuillaan.

        Jatkuvasti kasvava ihmiskunta tarvitsee elääkseen lisää ravintoa, mutta jo tällä hetkellä puhdas vesi ja viljelykseen sopiva maa ovat kortilla.

        Viime vuosisadalla ruoan tuotanto tehostui tuntuvasti, kun keksittiin keinokastelu, lannoitteet ja torjunta-aineet. Vastaavia keinoja ei ole nyt näköpiirissä, Turun Sanomat kertoo raportista.

        Raportin mukaan päinvastoin Kiinassa nopeasti kasvava kaupunkiväestö tarvitsee jo niin paljon vettä, että pelätään Kiinan joutuvan ohjaavan osan keinokasteluun käyttämästään vedestä kaupunkeihin.

        Edelleen kiinalaisten elintason paranemisen myötä lisääntynyt lihan ja maitotuotteiden käyttö on nostanut elintarvikkeiden hintoja tuntuvasti. Kasvava lihan syöminen on sekin haaste maailman ravinnontuotannolle.

        Tärkeistä ruokatuotteista vehnä ja muut viljat ovat tehneet jatkuvasti uusia hintaennätyksiä. Öljykasvien maailmanmarkkinahinnat ovat viime aikoina nousseet rajusti. Ruuan kallistuminen vauhdittaa puolestaan osaltaan inflaatiota, Turun Sanomat kertoo Bidwells Agribusinessin raportista.

        Myös ilmastonmuutos ja ennustettu kuivuuden leviäminen maailman nykyisiin vilja-aittoihin muodostaa tulevaisuudessa uhkakuvan.

        Jo tällä hetkellä ruoan kallistuminen uhkaa YK:n maailman ruoka-apuohjelma WFP:n mukaan avustusjärjestöjen mahdollisuuksia jakaa ruokaa. Inflaatio on aiheuttanut levottomuuksia Lähi-idässä, kertoo Helsingin Sanomat tänään.

        Lehden mukaan ruoan hinnan kallistuminen samaan aikaan öljyn hinnan nousun kanssa aiheuttaa ongelmia paitsi köyhimmille, myös keskiluokalle kaikkialla maailmassa.

        9.1.2008

        USAn presidentinvaaleihin tähtäävät esivaalit ovat täydessä käynnissä.

        Iowan tulosten jälkeen baptistipastori Mike Huckabee tuntui olevan vahvoilla, mutta Hampshiren kolmas tila on ilmeisesti enemmänkin totuudenmukainen.

        Minusta tuntuu siltä, että republikaaneilla ei ole tällä kertaa voittoon kykenevää ehdokasta. Mormoni Mitt Romneyn mahdollisuuksiin vähemmistökirkon edustajana on vaikea uskoa. John McCain lienee liian iäkäs ja vanhoillinen.

        Demokraattipuolella näyttäisi tällä hetkellä olevan kaksi tasavahvaa ehdokasta, Hillary Clinton ja Barack Obama. Luulen, että toisesta heistä tulee USAn seuraava presidentti.
        Luultavimmin Obamasta.

        Hillaryn etuja ovat kokemus ja sukupuoli. Hillary voi vedota aika mittavaan poliittiseen kokemukseen, jota hyväksi käyttäen muutokset olisivat mahdollisia.
        Myös sukupuolella on merkitystä. Voi olla, että USA on nyt kypsä kokemaan Elisabet Rehn -ilmiön, joka toteutui sitten myöhemmin Tarja Halosen valinnassa presidentiksi.

        Mutta on Obamallakin etunsa.
        Hän puhuu myös vetoavasti muutoksesta.
        Hillaryn leiri kiinnittää huomiota Obaman nuoruuteen väittäen, että kokematon Obama ei pysty puheistaan huolimatta toteuttamaan mitään muutoksia.

        No, nämä ovat puheita. Kuka uskoo mitäkin iskulauseita.

        Hillaryn kohdalla ikä ja kokemus voivat olla häntä auttamassa sekä vaalissa että tositilanteessa, mutta toisaalta voi käydä niin että rouva Clintonin kohdalla hänen ikänsä voikin olla häntä vastaan sekä vaalissa että mahdollisessa presidentinvirassa.

        Obaman kohdalla sama on totta hänen nuoruuteensa ja kokemattomuuteensa nähden. Se voi olla sekä avain voittoon tai sitten voiton este.

        Minä luulen, että ratkaisevaa tulee olemaan henkilökohtainen karisma.
        Sitä taas on kummallakin.

        Joka tapauksessa näyttää melko varmalta, että seuraava USAn presidentti on demokraatti. Sekä Bushiin että republikaaneihin on kyllästytty monesta eri syystä johtuen. Nyt on taas opposition vuoro näyttää kykyjään.

        Kun Obaman ja Clintonin vaalitaisto näyttää tällä hetkellä tasavahvalta, olen sitä mieltä, että Barack Obama tekee historiaa ja USA saa ensimmäisen mustan presidentin. TV-sarjoissahan sellaisia on jo ollut.

        Asiaan vaikuttaa tosin myös USAn politiikan taustalla olevat piilovaikuttajat, jotka todellisuudessa vetelevät naruja kulisseissa. Väitetään, että näillä harmailla eminensseillä on suvereeni valta, raha, media ja kaikki kyvyt saada presidentiksi kuka tahansa kenet he haluavat presidentiksi.

        Viime kädessä USAn presidentin valitsee Jumala. USAn presidentiksi ei tule ketään ilman Jumalan sallimusta.


      • Pihon 1. sivulta yhä
        samalta sivulta kirjoitti:

        9.1.2008

        USAn presidentinvaaleihin tähtäävät esivaalit ovat täydessä käynnissä.

        Iowan tulosten jälkeen baptistipastori Mike Huckabee tuntui olevan vahvoilla, mutta Hampshiren kolmas tila on ilmeisesti enemmänkin totuudenmukainen.

        Minusta tuntuu siltä, että republikaaneilla ei ole tällä kertaa voittoon kykenevää ehdokasta. Mormoni Mitt Romneyn mahdollisuuksiin vähemmistökirkon edustajana on vaikea uskoa. John McCain lienee liian iäkäs ja vanhoillinen.

        Demokraattipuolella näyttäisi tällä hetkellä olevan kaksi tasavahvaa ehdokasta, Hillary Clinton ja Barack Obama. Luulen, että toisesta heistä tulee USAn seuraava presidentti.
        Luultavimmin Obamasta.

        Hillaryn etuja ovat kokemus ja sukupuoli. Hillary voi vedota aika mittavaan poliittiseen kokemukseen, jota hyväksi käyttäen muutokset olisivat mahdollisia.
        Myös sukupuolella on merkitystä. Voi olla, että USA on nyt kypsä kokemaan Elisabet Rehn -ilmiön, joka toteutui sitten myöhemmin Tarja Halosen valinnassa presidentiksi.

        Mutta on Obamallakin etunsa.
        Hän puhuu myös vetoavasti muutoksesta.
        Hillaryn leiri kiinnittää huomiota Obaman nuoruuteen väittäen, että kokematon Obama ei pysty puheistaan huolimatta toteuttamaan mitään muutoksia.

        No, nämä ovat puheita. Kuka uskoo mitäkin iskulauseita.

        Hillaryn kohdalla ikä ja kokemus voivat olla häntä auttamassa sekä vaalissa että tositilanteessa, mutta toisaalta voi käydä niin että rouva Clintonin kohdalla hänen ikänsä voikin olla häntä vastaan sekä vaalissa että mahdollisessa presidentinvirassa.

        Obaman kohdalla sama on totta hänen nuoruuteensa ja kokemattomuuteensa nähden. Se voi olla sekä avain voittoon tai sitten voiton este.

        Minä luulen, että ratkaisevaa tulee olemaan henkilökohtainen karisma.
        Sitä taas on kummallakin.

        Joka tapauksessa näyttää melko varmalta, että seuraava USAn presidentti on demokraatti. Sekä Bushiin että republikaaneihin on kyllästytty monesta eri syystä johtuen. Nyt on taas opposition vuoro näyttää kykyjään.

        Kun Obaman ja Clintonin vaalitaisto näyttää tällä hetkellä tasavahvalta, olen sitä mieltä, että Barack Obama tekee historiaa ja USA saa ensimmäisen mustan presidentin. TV-sarjoissahan sellaisia on jo ollut.

        Asiaan vaikuttaa tosin myös USAn politiikan taustalla olevat piilovaikuttajat, jotka todellisuudessa vetelevät naruja kulisseissa. Väitetään, että näillä harmailla eminensseillä on suvereeni valta, raha, media ja kaikki kyvyt saada presidentiksi kuka tahansa kenet he haluavat presidentiksi.

        Viime kädessä USAn presidentin valitsee Jumala. USAn presidentiksi ei tule ketään ilman Jumalan sallimusta.

        31.12.2007

        Katsoin eilen (30.12.2007) TV1:stä Annika Nykäsen ohjaaman dokumentin Oulun profetian saaneesta Laila Heinosesta ja heinoslaisuudesta 1960-luvun Oulussa. Ohjelman nimi oli "Maailmanloppu alkaa Oulusta".

        Dokumentti oli hyvä, asiallinen ja monipuolinen.

        Uskon, että Laila Heinosen alunperin saama profetia oli Jumalalta. On ilmeisesti niin, että ne vaaditut 800 000 rukoilijaa
        löytyivät v. 1961 noottikriisin Suomesta, jolloin Jumalan ei tarvinnut toteuttaa tuomioitaan.

        On ikävää, että myöhemmin kävi kuten kävi. Laila Heinonen ei ollut kuuliainen Jumalalle, vaan jatkoi profetoimistaan omin voimin, vaikka Jumala oli ilmoittanut, että hän ei enää puhu Heinosen kautta.

        Tilalle tuli hyvin epätervettä, lakihenkistä ja kulttimaista uskonnollisuutta, jossa ihmisiä aivopestiin ehdottomaan ja
        kyselemättömään tottelevaisuuteen.

        Olisi mielenkiintoista tietää, mitä Laila Heinoselle kuuluu tänään ja mitä hän ajattelee nykyään silloisista ajoista ja Suomen tulevaisuudesta tästä eteenpäin.

        Oulun profetia vaikuttaa edelleen Suomen esirukoilijakansan esirukoilijat ry:n nimellä kulkevassa, suljetussa uskonlahkossa, joka kokoontuu Kaarinassa, jossa myös Laila Heinonen asuu. Soitin liikkeen netistä löytyneeseen puhelinnumeroon 02-2433011, josta vastasi ystävällinen mies, joka kertoi, että Laila Heinonen ei halua olla missään tekemisissä julkisuuden kanssa.
        Suljettu ryhmä kokoontuu edelleen rukoilemaan Suomen puolesta ja uusia profetioita on tullut, mutta niiden julkistamisen aika ei ole vielä tullut.


      • itse puhuitte tästä
        Pihon 1. sivulta yhä kirjoitti:

        31.12.2007

        Katsoin eilen (30.12.2007) TV1:stä Annika Nykäsen ohjaaman dokumentin Oulun profetian saaneesta Laila Heinosesta ja heinoslaisuudesta 1960-luvun Oulussa. Ohjelman nimi oli "Maailmanloppu alkaa Oulusta".

        Dokumentti oli hyvä, asiallinen ja monipuolinen.

        Uskon, että Laila Heinosen alunperin saama profetia oli Jumalalta. On ilmeisesti niin, että ne vaaditut 800 000 rukoilijaa
        löytyivät v. 1961 noottikriisin Suomesta, jolloin Jumalan ei tarvinnut toteuttaa tuomioitaan.

        On ikävää, että myöhemmin kävi kuten kävi. Laila Heinonen ei ollut kuuliainen Jumalalle, vaan jatkoi profetoimistaan omin voimin, vaikka Jumala oli ilmoittanut, että hän ei enää puhu Heinosen kautta.

        Tilalle tuli hyvin epätervettä, lakihenkistä ja kulttimaista uskonnollisuutta, jossa ihmisiä aivopestiin ehdottomaan ja
        kyselemättömään tottelevaisuuteen.

        Olisi mielenkiintoista tietää, mitä Laila Heinoselle kuuluu tänään ja mitä hän ajattelee nykyään silloisista ajoista ja Suomen tulevaisuudesta tästä eteenpäin.

        Oulun profetia vaikuttaa edelleen Suomen esirukoilijakansan esirukoilijat ry:n nimellä kulkevassa, suljetussa uskonlahkossa, joka kokoontuu Kaarinassa, jossa myös Laila Heinonen asuu. Soitin liikkeen netistä löytyneeseen puhelinnumeroon 02-2433011, josta vastasi ystävällinen mies, joka kertoi, että Laila Heinonen ei halua olla missään tekemisissä julkisuuden kanssa.
        Suljettu ryhmä kokoontuu edelleen rukoilemaan Suomen puolesta ja uusia profetioita on tullut, mutta niiden julkistamisen aika ei ole vielä tullut.

        ... Jos menemme ajassa vielä enemmän taaksepäin, niin suomalaisuudelle Mikael Agricolan elämäntyö on ollut mittaamattoman arvokasta.

        Kiitän myös sotaveteraaneja ja muistan kunnioituksella sankarivainajia, joiden uhrikuoleman ansiosta minäkin, sodan
        jälkeisten suurten ikäluokkien edustaja, sain syntyä vapaaseen maahan.

        Lopuksi kiitän kaikkia ahkeria työntekijöitä, jotka ovat omalla työpanoksellaan rakentaneet tätä maata ja rakentavat
        edelleen.

        Entä tulevaisuus?

        Se on Jumalan kädessä. Jos Suomen kansa ei ylpisty ja ota kunniaa itselleen, vaan antaa kiitoksen ja kunnian Jumalalle,
        niin Suomen tulevaisuus on valoisa.
        "Synti on kansakunnan häpeä, mutta vanhurskaus kansan korottaa."

        28.11.2007

        Jouko Pihon kokoamia ajankohtaista 1:ssä

        http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu2.htm


      • te puhuitte Pihosta
        itse puhuitte tästä kirjoitti:

        ... Jos menemme ajassa vielä enemmän taaksepäin, niin suomalaisuudelle Mikael Agricolan elämäntyö on ollut mittaamattoman arvokasta.

        Kiitän myös sotaveteraaneja ja muistan kunnioituksella sankarivainajia, joiden uhrikuoleman ansiosta minäkin, sodan
        jälkeisten suurten ikäluokkien edustaja, sain syntyä vapaaseen maahan.

        Lopuksi kiitän kaikkia ahkeria työntekijöitä, jotka ovat omalla työpanoksellaan rakentaneet tätä maata ja rakentavat
        edelleen.

        Entä tulevaisuus?

        Se on Jumalan kädessä. Jos Suomen kansa ei ylpisty ja ota kunniaa itselleen, vaan antaa kiitoksen ja kunnian Jumalalle,
        niin Suomen tulevaisuus on valoisa.
        "Synti on kansakunnan häpeä, mutta vanhurskaus kansan korottaa."

        28.11.2007

        Jouko Pihon kokoamia ajankohtaista 1:ssä

        http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu2.htm

        9.11.2009

        Jari Sjögrenin uni

        Olin ystäväni kanssa Turussa ”Pohjolan sillalla” linja-autoaseman lähellä. Kaupunki oli autio ja hiljainen. Ei ollut liikennettä ollenkaan.
        Taivas ja ilma oli harmaa, pilvinen ja ”painostava”. Pilvet olivat alhaalla ja mustia sekä uhkaavia. Vuodenaikaa en osaa sanoa, mutta ei ollut kylmä eikä lämmin. Mieluummin olisi voinut olla syksy. Niin harmaata oli. En osaa varmasti sanoa vuodenaikaa.

        Seisoimme kaverini kanssa ja keskustelimme. Sanoin ystävälleni: ”Näin tässä kävi. Olen koko ajan puhunut ja kehottanut varautumaan tähän. Nyt ollaan tässä emmekä pääse mihinkään.”

        Ei ollut autoja, ei bensaa, ei mahdollisuutta päästä mihinkään ja kaupunkiin jääminen tuntui ahdistavalta vaihtoehdolta.

        Nostin katseeni taivaalle Turun sataman suuntaan eli länteen. Harmaalla taivaalla oli mustia pommikoneita ihan niin kauas kuin näin. Ahdistus sisälläni kasvoi. Sanoin ystävälleni että tähän jäätiin ja toivoa pois pääsystä ei ole.

        Aloin rukoilla ja harmaasta taivaasta alkoi sataa ”mustia ja harmaita haituvia” kuin hiutaleita, joita luulin saasteeksi. Maistoin yhtä, ja se oli hyvää. Se maistui raikkaalta ja ravitsevalta. Olin hämmentynyt, mutta ymmärsin Jumalan lähettäneen meille ”ravintoa” selviytymiseen.

        Ystävääni en enää nähnyt. Kaveri oli poissa. Kaverini ei tietääkseni usko Jeesuksen jumaluuteen ja herrauteen, vaan uskoo tai uskoi Jeesukseen ”opettajana” ja hänen historialliseen olemassaoloonsa.

        http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu10.htm


      • -jarmo-
        te puhuitte Pihosta kirjoitti:

        9.11.2009

        Jari Sjögrenin uni

        Olin ystäväni kanssa Turussa ”Pohjolan sillalla” linja-autoaseman lähellä. Kaupunki oli autio ja hiljainen. Ei ollut liikennettä ollenkaan.
        Taivas ja ilma oli harmaa, pilvinen ja ”painostava”. Pilvet olivat alhaalla ja mustia sekä uhkaavia. Vuodenaikaa en osaa sanoa, mutta ei ollut kylmä eikä lämmin. Mieluummin olisi voinut olla syksy. Niin harmaata oli. En osaa varmasti sanoa vuodenaikaa.

        Seisoimme kaverini kanssa ja keskustelimme. Sanoin ystävälleni: ”Näin tässä kävi. Olen koko ajan puhunut ja kehottanut varautumaan tähän. Nyt ollaan tässä emmekä pääse mihinkään.”

        Ei ollut autoja, ei bensaa, ei mahdollisuutta päästä mihinkään ja kaupunkiin jääminen tuntui ahdistavalta vaihtoehdolta.

        Nostin katseeni taivaalle Turun sataman suuntaan eli länteen. Harmaalla taivaalla oli mustia pommikoneita ihan niin kauas kuin näin. Ahdistus sisälläni kasvoi. Sanoin ystävälleni että tähän jäätiin ja toivoa pois pääsystä ei ole.

        Aloin rukoilla ja harmaasta taivaasta alkoi sataa ”mustia ja harmaita haituvia” kuin hiutaleita, joita luulin saasteeksi. Maistoin yhtä, ja se oli hyvää. Se maistui raikkaalta ja ravitsevalta. Olin hämmentynyt, mutta ymmärsin Jumalan lähettäneen meille ”ravintoa” selviytymiseen.

        Ystävääni en enää nähnyt. Kaveri oli poissa. Kaverini ei tietääkseni usko Jeesuksen jumaluuteen ja herrauteen, vaan uskoo tai uskoi Jeesukseen ”opettajana” ja hänen historialliseen olemassaoloonsa.

        http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu10.htm

        :) Jari on itse kertonut tuon mulle heti sen nähtyään, muitan ton vielä hyvin, mutten ihan noin tarkasti. Tuo on selvästi Jarin itsensä kirjoittama. Jarilla on lisäksi oikein kaunis kielillä puhumisen armolahja.


    • Ei profetiaa

      Tuulella on nyt voimaa nähty meillä ja muualla. Ja tulossa olevan lämpimän talven myötä vieläkin enenmmän!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6033
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3665
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1945
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1611
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1430
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      25
      1341
    Aihe