Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Koti asusi ?

kotiörkki

Onko teillä kotona ollessasi joku vakio asu päälläsi ?

Vastaan itse . Mies ja lähes aina shortsit ja teepaita . talvella villasukat .

43

1131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on. harmaat Pulsen lököpöksyt ja Nokian sininen joku lämmin paita (fleeceä tai jotain). tarkenee! =)

    • ::::

      Mies ja samat vaatteet, kotona ja muualla.. Eli farkut t-paita ja joku neule...

    • juuii

      Musta parhaat on pelkät stringit tai hipsterit. jos joku soittaa ovikelloa vetäsen nopsasti jotkut lökärit ja t-paidan pelkästään.

      • teeet

        Helmistringit kaiketi ???


      • juuii

        Ei JUULI vaan JUUII - etkö osaa lukea?


    • Vaatteet

      Mies, verskat t-paita/poolopaita useimmiten.
      Viihdyn kyllä alastikin välillä(eli piilonudisti/naturisti kait olen), mitä ei yksinelävänä tarvitse arkailla. Tai sit pelkät alkkarit päällä.

      • ihanaollakotona

        Nainen: kesällä ja öisin minäkin nakuilen mielelläni kotona. Tähän vuodenaikaan legginsit ja toppi, talvella lisäksi villasukat ehkä fleecetakki.


    • Kumisaapas nokia

      mies. Haalarit ja Hankkian lippis.

    • Josephine.

      Nainen. Mustat jazzhousut ja vanha t-paita huppari (ynnä villasukat talvella)

    • ______

      Leggingsit, t-paita, lyhythihainen villahuppari.

    • disappear2

      Nainen: Verkkarit/college ja T-paita/tai pitkähihainen

    • mies111

      Haluan olla alasti aina kun voin

    • urts-urts

      Mies. Pitkälahkeiset alushousut joissa haarat roikkuu kuin sipulipussit ja yläruumiin verhoaa verkkopaita.

      • _____

        Mahdat olla rajunnäköinen...


    • :)))))

      paituli ja villasukat kesät talvet :)

    • Tämmöstä täällä

      Riippuu vuodenajasta.

      Kylminä päivinä:

      - pikkarit
      - pitkälahkeiset lököhousut
      - tavalliset sukat joiden päällä villasukat
      - t-paita/toppi jonka päällä huppari/villapaita

      Jos oikein kuuma:
      - pikkarit
      - t-paita/toppi

      Jos välimaaston keli:
      - pikkarit
      - pitkälahkeiset lököhousut
      - tavalliset sukat
      - t-paita

      Kotona en koskaan pidä rintsikoita. :D
      Tää kämppä on talvisin kylmä ja kesäisin kuuma.

      • Tämmöstä täällä

        Niin ja piti ihan alkkaritkin mainita kun joku torvi ois muuten kumminkin ruvennu pilkkua viilaa. :D Tai saattaahan olla että jotkut on ilman niitä.


      • ja tämmöistä myös

        nainen piikkarit ja villasukat


    • IloinenMiel

      MiesKöhän:Nyt Polvilämmittimet,Raappahousut,Sukat,Cocsit,YläOsa:Nanson ihana Ruskeapaita,virttynyt.Noilla lähten huomenna lekuriin,Jotkut verkkarit

    • tyttöli22

      Mekko ja villasukat, kesällä pelkkä mekko.

    • Nainen 50+

      Aina vain pikkuhousut ja hihaton t-paita. Sama yöasuna. Siksi ei voi koskaan avata ovea, jos ovikello sattuisi soimaan, kun sitä on niiiiin oma itsensä - kuin kotonaan...

    • rentoon ulkoiluun

      nainen olen. Ei mitään yhtä tiettyä kotiasua, mutta usein:
      -collegehousut/tuulihousut ( pikkarit ja kylmällä pitkät alushousut)
      -sukat, talvella pelkät villasukat
      -t-paita ja säästä riippuen huppari/fleecepaita/villapaita ( rintsikat)

      Eli käytännössä vaatteet, joilla voin ainakin käydä koirien kanssa pienellä pissalenkillä ja vähän säästä riippuen pitemmälläkin tai ainakin selviää helpolla vaihtamisella. Ilman koirien lenkitystä saattaisin olla esim työpäivän jälkeen ihan vaan samoilla farkuillakin, laiska vaihtamaan, mutta lenkille niillä ei viitsi lähteä.

    • Kotona olen alasti aina kun mahdollista. Muija vähän nalkuttaa siitä, mutta on vuosien aikana tottunut. Akka on alkanut pitää ikkunat auki yötäpäivää, joten lämpimikseen on joskus jotain puettava. Vieraita jos tulee, niin asu on vapaa, mutta pakollinen.

      Syksyt ja talvet asustelen yksin. Emäntä ei siis ole Aatamin asusta valittamassa, mutta palelen vähän liian helposti. Kelien kylmetessä viihdyn mainiosti pitkissä ja paljon käytetyissä kalsareissa, joissa ilma kiertää kokemuksen tuomien kulumien kautta. Long Johnien lisäksi pidän yleensä hupparia ja joskus sukkiakin. Täällä on siis verrattain koleaa talvella.

    • olavi461

      Pikkarit ja t- paita!

    • uolevi 74

      kumisaappaat jalassa, muna paljaana, tonttulakki päässä ja tikkurit, eikä haittaa vaikka naapurit poikkee.

    • wvilkkeri

      Mies ja käytän yleensä pyjama- tai college-housuja ja kulahtanutta tankkitoppia.

    • 12+11

      Luhdan valkoinen kotiasu kultaisin terein ja logoin, valkoinen toppi, valkoiset luonnonsilkkisukat.

    • mies+-50

      Mies 50. Pidän hieman säädyllisempää asua kuin nämä exhibitionistit - ne joilla on näytettävää, pitävät piilossa ja ne joilla ei sitä ole, esillä. Poikaparat, maailma ei kaikille anna!

    • kikuli-kalle

      Olen normaalisti kikulit paljaana ja jos ovikello soi, niin salihousut jalkaan.

    • ehteri

      Pyjamahousut kotioloissa aina kesät talvet. Talvella flanelliset pyjamahousut, kesällä shortsimalliset ohuet trikoiset. Sen kanssa yleensä T-paita ja kylmillä säillä lisäksi villasukat ja aamutakki.

      Tosiaan jos ovikello soi, niin enpä voi mennä avaamaan ovea virttyneiden vaatteitteni takia. Mutta siis mukavuus ennen kaikkea!

    • poppia123

      yleesä vain esinahkapäällä

    • ynna s

      Silloin kun mies on kotona, niin päällä on minihame, verkkosukat, korkkarit ym. Kotiasu = Jotain niin niukkaa ja piukkaa ettei niissä julkiselle paikalle kehtaa lähteä.
      Lasten kanssa yksin ollessa legginssit ja paita, ei alusvaatteita.

    • sofia18

      Kesähelteillä korkeintaan pikkarit, ja eipä usein nekään jos kun helteet ;)

    • Heikki Hitsaaja

      Mies: Kuoma toppasaappaat, anustappi, penkkipaita ja Euromaski (Din10 lasilla).

    • tuuletusta78

      Ei oikeastaan. Normaalit vaatteet villasukat, siinä se oikastaan on. Paitsi jos on vapaapäivä eikä ole mitään asiaa ulos, niin kylpytakki villasukat.

    • 4+6

      Mies: Shortsit ja t-paita lämpimillä keleillä. Talvella housut ja t-paita. En erikseen pue mitään "koti" vaatteita, vaan vedän niillä mitkä on ollu jalassa koko päivän.

    • Lauruskaine

      Nainen:Vaihtelevasti eli ts. ei oo mitää vakioasustetta.

    • boxere

      Mies 25.v: pelkät bokserit, aina.
      säästän naapureita eli verhot tosin aina kiinni!

      • kissaa viluttaa

        Mahtaa olla hyvä lämmitys teillä, eikä tarvitse itse lämmittää vai, asut varmaankin kerrostalossa? Eri asia on maaseudulla kun täytyy hakea liiteristä puut talon lämmitykseen vaikka pakkasta olisi kuinka paljon... pahimmilla pakkasilla oon saanut talon lämpötila nousemaan 17 asteeseen, vaikka kuinka hitosti olisin laittanut puita pesään. Ei siinä paljon alusasuilla tarkene. Kerrospukeutumista ja kunnon vaattet päälle, jos meinaa talvesta hengissä selvitä. Keskustan kauppaan on matkaa 11 km ja on nämä auto-ongelmat, että kuinka saa nämä kulkupelit pelittämään pakkasessa, kyllä siinä kysytään naiselta luonnetta. Mutta on oma koti, oma sauna ja oma rauha! Sitä ei voita mikään.


      • boxere
        kissaa viluttaa kirjoitti:

        Mahtaa olla hyvä lämmitys teillä, eikä tarvitse itse lämmittää vai, asut varmaankin kerrostalossa? Eri asia on maaseudulla kun täytyy hakea liiteristä puut talon lämmitykseen vaikka pakkasta olisi kuinka paljon... pahimmilla pakkasilla oon saanut talon lämpötila nousemaan 17 asteeseen, vaikka kuinka hitosti olisin laittanut puita pesään. Ei siinä paljon alusasuilla tarkene. Kerrospukeutumista ja kunnon vaattet päälle, jos meinaa talvesta hengissä selvitä. Keskustan kauppaan on matkaa 11 km ja on nämä auto-ongelmat, että kuinka saa nämä kulkupelit pelittämään pakkasessa, kyllä siinä kysytään naiselta luonnetta. Mutta on oma koti, oma sauna ja oma rauha! Sitä ei voita mikään.

        Kerrostalossapa hyvinkin, pääkaupunkiseudulla. Tällä hetkellä on lämmitys säädetty kylläkin pois ja itse olen vähä sellainen että aina on kuuma oli kesä tai talvi niin ei paljon vaatetta pysty sisällä laittamaan. Paitsi jos on vieraita.


    • Rouva 57

      Kotiasuni on joustavat lököttämättömat mustat napakat jazz-housut ja yläosana tiukka t-paita tai pidempihelmainen pusero.Viileällä ilmalla sen päällä on joko rinnan alta solmittava bolero (puseron väriin sointuva) tai villatakki.Vanha omakotitalo on talvella suht viileä ja talvella asuun kuuluvat myös villasukat.En käy kotiasussa koiralenkillä tms,koska haluan olla kotona puhtaissa vaatteissa ja välillä kellahtaa vaikka sängylle lepäämään.En myöskään pidä lököttävistä vaatteista.Minulla on kahdet samanlaiset jazz-housut, toiset pesussa ja toiset käytössä.Ne on ihmeellistä kangasta,koska olen noita samoja käyttänyt varmaan 10 vuotta putkeen, ja ne on vielä melkein kuin uudet.Takataskun ommel on vähän revennyt ja joku pikku tahra tullut toisiin ja ei lähde pois.

    • tyttö 19

      Enimmäkseen samat vaatteet kuin muuallakin, mutta toisinaan vaihdan farkut mukavampiin housuihin. Ja lisään villasukat, jos ne ei olleet jo päällä.

      Kun asuin vielä kotona, niin viikonloppuisin ja pitemmilläkin lomilla elin yökkärissä, täällä kämppiksen kanssa ja ikkunoiden takia ei kehtaa olla yövaatteissa päivät pitkät. Yökkäri on joko yöhousut yöpaita yösukat (pehmosukat) tai paituli yösukat ( talvella pitkät kalsarit).

      Niin ja tietysti alushousut aina. :D

      Kotiasuun kuuluu fleecehuopa tai pitkä fleecetakki syksystä kevääseen, sekä päivä- että yövaatteiden kanssa.

    • talvi tulee taas

      Ei minulla ole mitään tiettyä vakioasua. Suihkun tai saunan jälkeen illalla t-paita ja olohousut tai sitten pelkkä pitkä yöpaita... Useimmiten olen silti farkut jalassa ja joku siisti paita päällä vaikken olisi lähdössä yhtään minnekään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2348
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2123
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1557
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1546
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1485
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1449
    8. 52
      1308
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      78
      1268
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe