Yleensä join sen "pakollisen" Pe mäyräkoiran/viinipullon muutama olut, nyt en ole tehnyt sitä kuukauteen ja täytyy myöntää että onpa energinen ja ihmismäinen olo! Tuntuu jopa että voin viedä loppuun tiettyjä tärkeitä asioita joissa olin hyvä mutta jostain kumman syystä en luottanut näissä itseeni. HITTO! Mähän huomaan että tämä alemmuuden tunne johtunut tuosta vuosia kestäneestä Pe illan kännäämisestä! En ihan heti olisi uskonut :o Viikkot töissä, Pe kännit, La pv krapulassa ja Su vielä heikko olo, Ma töihin viikonlopun jlk jolloin ei ole juomisen takia palauduttu kunnolla, uusi vielä raskaampi viikko. Näinhän tämä kuvio on mennyt :(
1kk ilman viinaa!
8
305
Vastaukset
- Ilmanviinaamuchbetter
Kaikista pahinta että on todella kuvitellut että viina rentouttaa ja nollaa stressin, ja kilin vidut sanon minä!!!
- apua5
Hienoa että olet päässyt alkosta eroon.Minäkin haluaisin.Olen semmonen jokapäivän tissuttelija.Eli n.6-8 keskaria illassa,sit nukkuun ja sit taas töihin.Kotiin kiiruusti rentoutuun ja ottaan ne 6-8-Eli pää lähes aina pönkkänä.Voin vain kuvitella minkälaista elämä olisi ilman alkoa.Pää selvä,mieli virkeänä,tulis ehkä käytyä lenkillä ja muuten ulkona.Shoppailemassa,kylässä ja tehtyä monet rästihommat ja asioitten hoidot mitkä nyt jää.Mutta kertokaa hyvät ihmiset kuinka tästä kierteestä pääsee eroon.Vähän hankalaa se on siksikin koska puolisokin tissuttelee myös iltaisin,vapaapäivisin,lomalla joka päivä.Mutta ei mua oikeesti vaivais toi siipan tissuttelu yhtään vaan olen itsestäni huolissani.
- Kokeilkaa
Kannattaa ollakkin huolissaan...tuo tissuttelu on tosi yleistä,ja tosi vaarallista!Ei kai siinä muu auta kuin vain laittaa korkki kiinni,molempien,ja lähtekää vaikka käveleen ulos.Pian sitä huomaa että siitä tulee vielä parempi olo,nukuttaakin yöllä paremmin.
- lopeta heti
viina vie yöunet, tämä on tosi
- Anonyymi
sunnuntaine tulee kk ilman alkohoolia.Olin kesällä 3kk ilman,.on se vaan niin että ei se helppoa ole.nyt koitan olla jouluun asti ilman.Sauva kävely auttaa siihen ,kävelen 8km j5päivää viikossa,ja uin myös 500m joka päivä,silloin menee alkon himo pois.
- utelukyselijä
Onko juomaton kausi jatkunut?
- Kuu ja Kausi
Kuis menee?
- lopp
Vituks mänt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851578Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?60862Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk93816- 62765