Myyrmäki

Tietämätön Tiina

Alias Myyr York . Mitä mieltä? Onko hyvä, turvallinen paikka vai onko niin kuin lempinimi viittaa turvaton lähiö?

Tuttavani asuu siellä ja ei kuulemma viihdy yhtään kun hänen kokemuksensa mukaan siellä kiillotetaan vain pintaa ja yritetään piilottaa todelliset ongelmat.

34

4669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 01600

      Länsi-Vantaan slummi, idässä taitaa olla pari pahempaa lähiötä vielä.

      • PaskaPuhetta

        EI Myrtsi ole mikään slummi - paremminkin oikein rauhallinen alue, jossa on pian jo miltei kaikki palvelut, kun Lidlin avaa ovensa nyt syksyllä Myyrmäessä.


      • Anonyymi
        PaskaPuhetta kirjoitti:

        EI Myrtsi ole mikään slummi - paremminkin oikein rauhallinen alue, jossa on pian jo miltei kaikki palvelut, kun Lidlin avaa ovensa nyt syksyllä Myyrmäessä.

        Kirjoitat yietämöttä mitään lidl,on ollut myyrmäessä ko kolme vuotta


    • evo l

      Paska paikka. Ja vielä paskemmaksi sen tekee se että Martsari on ihan vieressä. Vältä!

    • Rose

      Itse oon kotoisin myrtsistä ja tykkään edelleenkin asua! Palvelut lähellä! ainoa miinus on suuri ulkomaalaisten määrä, ja sitä myöten tietynlainen turvattomuus yöaikaan rautatieaseman alueella..Muttei lähellekää verrattavissa stadin aseman alueeseen.. Ei myrtsi mikää slummi ole :) Etelä- suomesta tai juuri muualtaakaan et löydä ns. turvallista paikkaa... jokaisessa omat ja pääosin samat ongelmat. Mä lenkkeilen paljon, myös ilta-aikaan jne eikä mitää hätää oo ollu :)

      • 01600

        v*tun rasisti


    • mustalaismanne

      Hoi myyr mäki ompi hyvä paikka ryästelä.

    • 50v pukumies

      Juoppoja ja palon nistejä. Itsellä työajat menee siinä 13-21 joinain päivinä, niin kun tulen 12.30 aikoihin martsarista ja juna pysähtyy myyrmäen aseman kohdalla, niin voi sitä elämää. Asemarakennus täynnä juoppoja ja narkkareita. Osa rähinöissä, osa sammumassa. Joskus osa näistä laitapuolen sankareista hyppää junaankin ja alkaa riehumaan miten sattuu.

      • ÄlkääUskokoValheita

        Kumma kun olen asunut Myrtsissä jo 4 vuotta, mutta en ole nähnyt näistä narkeista ja juopoista jälkeäkään. Ulkomaalaisia on kyllä liikaa, muuten kaikki hyvin Myyrmäessä.
        Tuo joku pukutyyppi pitää ilmeisesti kaikkia muita ihmisiä narkkeina ja juoppoina, joilla ei ole pukukoodi.


    • Flyygelin soittaja

      Jaa. Miten sä sieltä junan sisältä näet mukamas asemarakennuksen sisälle? Ja mikä pukumies (vai meinaatko puvulla haalareita?) muka junalla ylipäätään ajelee ja omaa kaikenlisäksi noin surkeat työajat? Taidat yritä vaan mustamaalata Myyrmäkeä tässä?

      • 50v pukumies

        kun kahtoo junan ikkunasta sitä asemarakennuksen mannin puoleista sisätilaa (siis se hissitasanne) niin siellä ne tenut pitelee kylmee ja makoilee sekaisin jo 12 maissa
        osa on nuoria nistejä ja osa vanhoja pappoja
        puvulla tarkoitan työhaalareita


      • ÄlkääUskokoValheita
        50v pukumies kirjoitti:

        kun kahtoo junan ikkunasta sitä asemarakennuksen mannin puoleista sisätilaa (siis se hissitasanne) niin siellä ne tenut pitelee kylmee ja makoilee sekaisin jo 12 maissa
        osa on nuoria nistejä ja osa vanhoja pappoja
        puvulla tarkoitan työhaalareita

        Ei pidä enää nykyään paikkansa (neljä vuotta myöhemmin), kun asema on uusittu ja siistitty - ei näy juoppoja ja nistejä missään, ovat muuttaneet ilmeisesti pois.


    • sossutatu

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013102517553457_uu.shtml

      Tostakin selviää ettei myrtsi hirveen terve mesta oo
      pelkästään väkivaltarikoksia 188 viime vuonna
      vantaan toiseksi pahin paikka, tiksin jälkeen
      johtuu aika pitkälti räkäbaareista, red onionista ja isoista vuokra-asuntojen määristä

      • sfsg

        Mistäs räkäbaarit syntyy? Ihmisistä tietenkin.

        Myyrmäen ongelma on pakolaiset ja narkkarit. Ei muuta.


      • Valhepuhetta

        Älä höpötä, itse en kulje klo 22.00 jälkeen enää missään, mutta sitä ennen en ole koskaan nähnyt Myyrmäessä mitään pahantekoa.


      • Anonyymi
        sfsg kirjoitti:

        Mistäs räkäbaarit syntyy? Ihmisistä tietenkin.

        Myyrmäen ongelma on pakolaiset ja narkkarit. Ei muuta.

        soput huutaa jja ne pitäs mennä takas soppulaan.-


    • Tidelehteen kirjoitt

      Munkkiniemes mun autoon murtauduttiin! Myrtsis ei oo viiden vuoden aikana ollu mitään ongelmia. Eli johtopäätös Munkkieniemi = Slummi!! Yeah!! Mahtavaa logiikkaa!!

    • Mätälaakso

      Myrtsi ja Martsari on Vantaan, pääkaupunkiseudun ja koko Suomen kammottavimmat lähiöt. Muuttakaa vaan, jos haluutte, sama se mulle, mutta itse vältän.

      Palstatila loppuu jos lähtee kaikkia ko. alueiden ongelmia puimaan.

      • Mätälaakso

        Arvioni perustuukin siihen, että tunnen kaikki Suomen kammottavat lähiöt. Itse viihdyn parhaiten sekkuni Veijon kanssa luonnonläheisessä Hakunilassa. Nimikin on niin urheilullinen.


    • katsellut menoa

      Surkeaa p*s*a sakkia täällä on osa. Nuo pubit ja krouvit pitäis räjäyttää ilmaan, sekosakki kadulle ja sieltä putkaan ja vankilaan.

    • Mytrsihyvä

      Myrtsi on ihan hyvä paikka. Eiköhän sitä paskalla asenteella vedä paskasakin myös puoleensa oli missä hyvänsä. Vittuilemalla huonompiosaisille pääsee vielä pidemmälle kaikkialla. Suurin osa nurkissa vetelehtijöistä ihan kantasuomalaista pussikaljaporukkaa. Taitaa joidenkin näkemät pakolaiset olla jo töissä tai deliriumin tuotetta.

      • väkivaltainen getto

        ohan tuolla ihan vitusti nistejä noissa kaupungin vuokrataloissa ja se on fakta.
        asuin joskus puoli vuotta, ja sitä naapurihelvettiä en enää koskaan halua kokea! pyöräkellarissa ei voinut säilyttää mitään arvokkaampaa pyörää, kun joutui plekäämään että rapun narkkarit sen murtavat ja vievät. Noissa kaupungin vuokratölleissä asustaa mamuja, deekuja, narkkeja, työttömiä yh-äitejä ja sitten 1 tai 2 työssäkäyvää pariskuntaa. thats it!

        Omistusasuntoalueet sitten eri juttu, mutta niidenkin nurkissa noita ongelmatapauksia pyörii


    • Myyrfanni

      No, yx ongelma Myrtsissä on, että se on lännessä. Eli Vantaan kokoomus-demarimafia eivät turhaan tänne mitään panosta. Paikalliset dekoomus-valtuutetut ovat niin hampaattomia, että mitään uutta ja kivaa on turha odottaa. Hyvää on kuitenkin se, että lännen vähenevät palvelut keskitetään juuri Myrtsiin.

      • 20+17

        Helsinkiin pääsee nopeasti Myyrmäestä. Helsingissä on palveluita.


      • Anonyymi
        20+17 kirjoitti:

        Helsinkiin pääsee nopeasti Myyrmäestä. Helsingissä on palveluita.

        Pysykää vaan siellä Helsingissä


    • never_again_in_this_life

      Sinänsä ihan mukavaa aluetta mukavine baareineen, Red Onion niistä kyllä kiistämättä paras. Henkilökunta on tosi jees. Mutta sattuipa sitten niin eräänä lauantai-iltana, että asetuin juomaan olutta kaikessa rauhassa. Sittenpä eräs tupakalle pihalle mennyt nainen pyysi mua vartioimaan hänen juomaansa sillä aikaa kun hä-n kävi siellä, koska ulos ei tuoppeja saa viedä. Ei edes narikka-alueelle. Olisin halunnut mennä tanssimaan ja vaikka mitä sillä aikaa, mutta kuitenkin päätin tinkiä tahdonvapaudestani ja vahtia sitä. Kyllähän hän takaisin tullessaan kiitti mua toimenpiteestäni, mutta samalla perustettomasti epäili, että "et kai sä vaan myrkyttäny niitä juomia tai jotain"? Ei hyvää päivää. Mulla ei oo rikosrekisteriä eikä mitään.

      • panomies6-9

        No saikko pildeä siltä sitten?


    • Anonyymi

      Myyrmäen Uimahallin liepeillä joku ukkeli jututtelee naisia aika kiivaasti seksi mielellä. No means no, muttei tälle herralle. Menee nimellä Boudy tai Buody tai jotain.
      Nähty viimme torstaina 5 aikaan siinä.

    • Anonyymi

      ei kannata muuttaa ,

      • Anonyymi

        täällä ei kohta asunnot mene kaupaksi.


    • Anonyymi

      Liikaa maahantunkeutujia, kuten koko Vantaalla.

      • Anonyymi

        Täällä on hyvy elintaso ja ruokaa saa kaupasta. Lisää.


    • Anonyymi

      Lumityöt tekemättä kokomtalven
      No mihin kipata kun on lian täyteen rakennettu

      Kaavoitus viraston on ammatitaidotyomuuden ruumiillistuma

    • Anonyymi

      jokiniemenkatu 9 Vantaalla

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe