Olen koko elämäni ollut varakas, mutta Nordea Selekta -eläkesijoitukset 26-kertaistivat sijoitukseni vuosikymmenten varrella. Haluaisin lahjoittaa osan tästä takaisin Nordean SUPERPÄTEVÄLLE sijoitustiimille, sillä minulla on eläkepäivilleni rahaa jo aivan liikaa yhdelle ihmiselle. Miten tämä lahjoitus on helpointa tehdä, että se menee juuri oikeaan osoitteeseen?
Kiitos avustanne!
Nordea teke minusta multimiljonäärin
10
558
Vastaukset
- onneton moka
Säälittävä mainos. Niin säälittävä, että tuskin edes 'virallisesti' Nordean kyhäelmä. Syy moiseen noloon kyhäelmään varmaan sullakin...
- Oh noees!
Voi eikä! Joku kateellinen ja köyhä tuli heti valittamaan. This is so suomalaista!! OMG!!111
- yksin yksinäinen.
Oh noees asuu yksin.
Säälittävää. - Oh noeeees!
yksin yksinäinen. kirjoitti:
Oh noees asuu yksin.
Säälittävää.AHAHAHA! Nyt taisi osua arkaan paikkaan kun moiset itkupotkuraivarit päätit internetissä vetäistä. So säälittävää VOI EIKÄ! :DDDddd
- .käypi hermoo.
Oh noeeees! kirjoitti:
AHAHAHA! Nyt taisi osua arkaan paikkaan kun moiset itkupotkuraivarit päätit internetissä vetäistä. So säälittävää VOI EIKÄ! :DDDddd
Oh noeessillä kulissisuhde ja vaimon edellisestä liitosta hermoillekäyvä räkänokka.
- Owneri
.käypi hermoo. kirjoitti:
Oh noeessillä kulissisuhde ja vaimon edellisestä liitosta hermoillekäyvä räkänokka.
Lmfaiooo jäbä vetäs itkupitkuraivarit netissä :Dddd
Voi eikä! :Dddd
- Varmasti kannattaa
Olet jo lahjoittanut melkoisen osan Nordean tiimille rahastopalkkioina ja muina kuluina.
- Ei voi ei!
Voi tokkiinsa! Toinen kateellinen tuli raivoamaan, suomalaiset are reaelly so kateellinen katajainen kansa :Dddddddd
- onneton moka
Suomalaiset ovat ennenkaikkea sinisilmäisiä ja uskovat kaikkeen höpinään. Tai ovat olleet, mutta silmät ovat auenneet ja viimeisimmilläkin mohikaaneilla aukeamassa.
Voi olla kateellisiakin, mutta se harvoin tulee kalliiksi henk.kohtaisen talouden kannalta ajatellen.
- Nordea <33333
Nordea Selekta paras - kateelliset suomi24:läiset varas :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818