Hei kaikki! Olen 17 vuotias nuori nainen ja ratsastanut säännöllisesti noin 4 vuotta. Minulla oli vuokra/hoitohevonen 3 vuotta, kunnes muutti toiselle paikkakunnalle, miltei toiselle puolelle suomea, niin tiemme erosivat. Suru oli kova, niin kovasti olin häneen kiintynyt ): Nyt tapahtuneesta on noin puoli vuotta, ja haluaisin kovasti löytää itselleni vuokrahevosen, jonkun jonka kanssa voisi maastoilla, vääntää koulua kentällä ja vain nauttia yhdessäolosta. Miten löytää vuokrahevonen mahdollisimman nopeasti ? Kaikki keinot käyttöön. Olen ajatellut laittavani ilmoituksen hevospalstoille, mitä ilmoitukseen kannattaa kirjoittaa, että mahdollisimman moni ottaisi yhteyttä ?
Miten löytää vuokrahevonen mahdollisimman nopeasti ?
1
4038
Vastaukset
- ----
Hevostalli.netin markkinat on paras paikka etsiä vuokrapollea.
Jos vastaat johonkin ilmoitukseen tai laitat oman ilmoituksen, kerro vähintään
- sijainti (ja mahdollisesti mainitse, millä välineellä kuljet tallille)
- oma ikä ja lyhyesti ratsastustaustaa*
- minkälaista hevosta etsit
- paljonko olet valmis maksamaan
- PUHELINNUMERO
Itse ainakin vuokrahevosta etsiessä huomasin, että puhelinnumero vaikuttaa paljon siihen, miten hevosen omistajat vastaa. Jos puhelinnumero oli, vastauksia tuli heti.
* Ratsastustaustasta kannattaa kertoa rehellisesti ja liioittelematta. Älä tarinoi liian pitkään, ainakin minusta se antaa melko aloittelijamaisen kuvan, jos vaikkapa luettelee mitä kaikkea on tehnyt (tyyliin "osaan satuloida, laittaa suitset, laittaa loimen, ruokkia, putsata karsinan, laukata, ravata...").
Mieluummin kerro vain kuinka kauan olet ratsastanut, miten usein ja missä. Esim. "Olen ratsastanut 4 vuotta, joista kolme vuotta vuokrahevosen kanssa pari kertaa viikossa. Olen käynyt satunnaisesti opetuksessa." tai jotain vastaavaa.
Yleensä en mainitsisi ratsastustasoa (esim. HeC) ellei sinulla ole kilpailutuloksia tältä tasolta. Liian moni kun tasonsa yliarvioi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.202665Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162101961Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591748Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021561Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491466Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2071348- 961246
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1521157Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171045Rääkyvä nainen
Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil14932