Oon 14 vuotias tyttö ja tarkoitan wiccalaisuutta salaa, koska mun vanhemmat ei noituudesta välitä. Heidän mielestä meidän perheessä ei ole uskonvapautta, vaan kaikkien täytyy uskoa samaan ajatukseen, eli on olemassa vain kristinusko. Mitä mun pitäisi tehdä, kun ei ne anna mun olla wiccalaisuutta, vaikka oon jo harjoittelu sitä 11 vuotiaasta asti.
Vastaukset 2
- Wiccafriidu
Tarkoitan/harjoitan
- 6 + 16
Hyvä esimerkki uskonnonvapauden tilasta Suomessa. Sun pitää vaan oottaa, että oot aikuinen, jolloin voit erota kirkosta ja tehdä elämälläsi mitä haluat. Itse olen jo täysi-ikäinen, mutta en uskalla kertoa sukulaisilleni harjoittavani suomenuskoa, koska tiedän millainen huuto siitä syntyisi. Varmaan jotku sukulaiset ei enää tuntis mua sen jälkeen :( Olen siis papereiden mukaan luterilainen, mutta sydämmeltäni suomensuskoinen. Eikä se vakaumukseni arvoa mielestäni vähennä yhtään ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.662131Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt351714- 991132
- 45870
- 87793
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.25766- 29660
- 39638
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,131583Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56568