Oon 14 vuotias tyttö ja tarkoitan wiccalaisuutta salaa, koska mun vanhemmat ei noituudesta välitä. Heidän mielestä meidän perheessä ei ole uskonvapautta, vaan kaikkien täytyy uskoa samaan ajatukseen, eli on olemassa vain kristinusko. Mitä mun pitäisi tehdä, kun ei ne anna mun olla wiccalaisuutta, vaikka oon jo harjoittelu sitä 11 vuotiaasta asti.
Vanhemmat kieltää
Wiccafriidu
2
135
Vastaukset
- Wiccafriidu
Tarkoitan/harjoitan
- 6 + 16
Hyvä esimerkki uskonnonvapauden tilasta Suomessa. Sun pitää vaan oottaa, että oot aikuinen, jolloin voit erota kirkosta ja tehdä elämälläsi mitä haluat. Itse olen jo täysi-ikäinen, mutta en uskalla kertoa sukulaisilleni harjoittavani suomenuskoa, koska tiedän millainen huuto siitä syntyisi. Varmaan jotku sukulaiset ei enää tuntis mua sen jälkeen :( Olen siis papereiden mukaan luterilainen, mutta sydämmeltäni suomensuskoinen. Eikä se vakaumukseni arvoa mielestäni vähennä yhtään ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741