Voitte kysyy mitä vaan, vastaan yleensä nopeasti :)
Kysykää mitä vaan 16.v tytöltä, vastaan varmasti! :)
22
350
Vastaukset
- kuinkasmuuten
Onko poikaystävää?
- cutepolish
Ei oo :(
- Uuuuuuhhh
Mikä on isoin asia jonka olet työntänyt pilluusi
- Cutep0lish
Työnsin eilen sinne HK:n sinisen makkaran
- cutepolish
En tiiä. :/ :D
En oo työntänyt sinne mitää. :DD
- Fetish Boy!
Haluatko pojalta/mieheltä munaa peppusi sisään?
- Fetish Boy!
Ja tykkäätkö jos peppuasi ja pimppiäsi nuollaan?
- cutepolish
Ihan sama :P
- cutepolish
Fetish Boy! kirjoitti:
Ja tykkäätkö jos peppuasi ja pimppiäsi nuollaan?
En tiiä milt tuntuu. xD
- Fetish Boy!
Sekä mitä toivot pojan/miehen munan koolta senteissä?
- HöpöLöpöPoju
Miten saan Quadrino-arvosta tehtyä Vector3D luvun? Tarvitsen tämän ratkaisun kirjoitettuna C# kielellä. Tämän pitäisi tapahtua alle 0.03 sekunnissa, koska se on Kerbal Space Programin fysiikka lasketaan tuossa ajassa.
- HopoLopoPoju
Miten saan Quadrino-arvosta tehtyä Vector3D luvun? Tarvitsen tämän ratkaisun kirjoitettuna C# kielellä. Tämän pitäisi tapahtua alle 0.03 sekunnissa, koska se on Kerbal Space Programin fysiikka lasketaan tuossa ajassa.
- cutepolish
HopoLopoPoju kirjoitti:
Miten saan Quadrino-arvosta tehtyä Vector3D luvun? Tarvitsen tämän ratkaisun kirjoitettuna C# kielellä. Tämän pitäisi tapahtua alle 0.03 sekunnissa, koska se on Kerbal Space Programin fysiikka lasketaan tuossa ajassa.
Anteeks, en kyl tiiä :D xD
- cutepolish
Ei sil oo oikein merkitystä :)
Kuhan on rakastava poika, joka ei haluu vaan seksii :) - cutepolish
cutepolish kirjoitti:
Ei sil oo oikein merkitystä :)
Kuhan on rakastava poika, joka ei haluu vaan seksii :)Toi ^ on sille FetishBoylle, joka kysy: Sekä mitä toivot pojan/miehen munan koolta senteissä?
fetish boy oli trolli.
- söpö kiillotus ;)
Mitä mieltä olet tyttöjen intimiialueen karvoituksen siistimisestä tai poistamisesta?
- cutepolish
Ei sil oo myöskään mitään välii, jokaisen oma henkilökohtainen asia. :D
- annica2112
ootko ollu höyhenes? mitä mieltä?
kannattaa kokeilla :D
http://hoyhen.annylene.net- cutepolish
En oo käyny siel, kiitti vinkistä :)
- 99vaa
Onko lukiossa kivaa? Paljonko oli keskiarvo ku pääsit yläasteelta? Kauanko menee aamulla laittautumiseen? Minkälaiset hiukset sulla on? Ootko tyytyväinen ulkonäköös? :)
- cutepoIish
Rakasrtan lukioo. Se oli joku 5,2 - en muist tarkkaa , abaut 75min,kalju,joo!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673