mielummin kuolen kuin lähden armeijaan/sivariin/vankilaan (mitä vittua)! minähän en palvele tämmöstä ns hyvinvointivaltiota joka pistää gestaponsa niitten perään jotka ei mene kutsuntoihin!
haista paska suomi, en voi elää sen jälkeen kun kutsunnot tulee.
terveisin melkein 18v nuori ja heippa vaan!
Mielummin kuolen!
12
291
Vastaukset
- Drill sergeant
Asenneongelma sulla on. Ootkos muuten kokeillut, miltä tuntuu hirttosilmukka kaulan ympärillä? Kokeile!
- 13+20
Kokeile ihan itse vaan.
- Drill sergeant
13+20 kirjoitti:
Kokeile ihan itse vaan.
Nilkkiä mahtaa vituttaa? Polttele sinä vaan sitä pilveä siellä rumpupiirissäsi.
- C-mies
Hanki vapautus! Ei ne sinne armeijaan ketään pakota.
- Ei onnistu.
Valitettavasti vapautusta ei kuitenkaan saa ilman hyvää syytä. Tietysti voi aina palkata itselleen jonkun huippujuristin, mutta siinä palaa aikaa ja rahaa...
- sfgsfgsgsdfgsd
Ei onnistu. kirjoitti:
Valitettavasti vapautusta ei kuitenkaan saa ilman hyvää syytä. Tietysti voi aina palkata itselleen jonkun huippujuristin, mutta siinä palaa aikaa ja rahaa...
Hyvää syytä ei tarvitse oikeasti olla. Riittää kun sellaisen keksii.
- 16+17
Heippa, sanomalla että on homo, kukaan ei halua sinut inttiin. En tiedä passittaako sivariin sitten.
Tiedän erään miehen, joka oli kieltäytyi ihan kaikesta ja joutua vankilaan vähäksi aikaa. No pääsi sieltä sitten pois ja elää nykyään normaalia elämää.
Tiedän kyllä että valtioiden holhous vhtiuttaa kun tietää olevansa kunnon ihminen. - kapteeni evp.
Tee niinkuin kaikki muutkin homoseksuaalit: valita polvi- tai selkäkipua. Myös muut mielenterveysongelmat ovat suosittuja syitä.
- Ylikerrantti
EVP-kapteenilla ne vaan homojutut pyörivät mielessä. Tirkistelitkö nuoria alokkaita suihkussa?
- Ruskea ritari
Älä nyt viitsi. Inttihän on homojen taivas. Itse ainakin öisin runkkaan punkassa ja katselen nuoria miehiä pilke silmäkulmassa jos vaikka persettä irtoaisi palvelusaikana tai ainakin kunnon blow job. Haaveena ollut jo pitkään alistaminen ja bottomiksi joutuminen jollekin ylempiarvoiselle
- Drill sergeant
Niin, sivariushan on jo mielisairaus.
- ei tartte kuolla
c-paperit irtoaa suhteellisen pienellä vaivalla. kokemusta on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3201214Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831019- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 71764
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709