Mielummin kuolen!

melkein 18v

mielummin kuolen kuin lähden armeijaan/sivariin/vankilaan (mitä vittua)! minähän en palvele tämmöstä ns hyvinvointivaltiota joka pistää gestaponsa niitten perään jotka ei mene kutsuntoihin!
haista paska suomi, en voi elää sen jälkeen kun kutsunnot tulee.
terveisin melkein 18v nuori ja heippa vaan!

12

351

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Drill sergeant

Asenneongelma sulla on. Ootkos muuten kokeillut, miltä tuntuu hirttosilmukka kaulan ympärillä? Kokeile!

• 13+20

Kokeile ihan itse vaan.

• Drill sergeant
        13+20 kirjoitti:

Kokeile ihan itse vaan.

Nilkkiä mahtaa vituttaa? Polttele sinä vaan sitä pilveä siellä rumpupiirissäsi.

• C-mies

Hanki vapautus! Ei ne sinne armeijaan ketään pakota.

• Ei onnistu.

Valitettavasti vapautusta ei kuitenkaan saa ilman hyvää syytä. Tietysti voi aina palkata itselleen jonkun huippujuristin, mutta siinä palaa aikaa ja rahaa...

• sfgsfgsgsdfgsd
        Ei onnistu. kirjoitti:

Valitettavasti vapautusta ei kuitenkaan saa ilman hyvää syytä. Tietysti voi aina palkata itselleen jonkun huippujuristin, mutta siinä palaa aikaa ja rahaa...

Hyvää syytä ei tarvitse oikeasti olla. Riittää kun sellaisen keksii.

• 16+17

Heippa, sanomalla että on homo, kukaan ei halua sinut inttiin. En tiedä passittaako sivariin sitten.

Tiedän erään miehen, joka oli kieltäytyi ihan kaikesta ja joutua vankilaan vähäksi aikaa. No pääsi sieltä sitten pois ja elää nykyään normaalia elämää.

Tiedän kyllä että valtioiden holhous vhtiuttaa kun tietää olevansa kunnon ihminen.

• kapteeni evp.

Tee niinkuin kaikki muutkin homoseksuaalit: valita polvi- tai selkäkipua. Myös muut mielenterveysongelmat ovat suosittuja syitä.

• Ylikerrantti

EVP-kapteenilla ne vaan homojutut pyörivät mielessä. Tirkistelitkö nuoria alokkaita suihkussa?

• Ruskea ritari

Älä nyt viitsi. Inttihän on homojen taivas. Itse ainakin öisin runkkaan punkassa ja katselen nuoria miehiä pilke silmäkulmassa jos vaikka persettä irtoaisi palvelusaikana tai ainakin kunnon blow job. Haaveena ollut jo pitkään alistaminen ja bottomiksi joutuminen jollekin ylempiarvoiselle

• Drill sergeant

Niin, sivariushan on jo mielisairaus.

• ei tartte kuolla

c-paperit irtoaa suhteellisen pienellä vaivalla. kokemusta on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      33
      3074
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      1540
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      19
      971
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      959
    5. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      59
      933
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      928
    7. Tuli vain mieleen

että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -
      Ikävä
      37
      840
    8. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      36
      803
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      783
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      48
      699
    Aihe