HEVOSBLOGIIN LUKIOITA!!!!

blogiiiin

voitteko oikeest kattoo tän blogin ja jos yhtään töksähti ni liittykääää!!
http://kilttijattilainen.blogspot.fi/
kiitos vielä katsoneille ja lukioille!
VOITTE LINKITTÄÄ TÄHÄN OMIA TAI HYVIÄ HEVOSBLOGEJA(nimenomaan _hevos_) JA VOIN EHKÄ LIITTYÄ LUKIAKS

9

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elisa00
    • eihevosblogejatänne

Ihan oikeesti!! Tää sivu ei oo luotu siihen että täällä mainostettais hevosblogeja! Jos nii kovasti haluutte mainostaa nii jos teillä on Facebook nii menkää sinne mainostaa ! Tai jos ei siellä nii jossain muualla paitsi täällä koska tällä sivulla puhutaan hevosen hoidosta eikä hevosblogien esittelemisestä! :)

-KIITOS-

• sdjoiuh

joo'o ehkä me tiedetään täähän on tarkotettu et juteltais ja annettais vinkkejä yms. mut oman blogin linkkaaminen ei oo kiellettyääkää. Ja tää palsta ei oo tarkotettu myös että täällä ruikutettais noin pienestä asiasta!
        Mä uskon et kotona varmaan saat kaiken haluamas ja oot kaikkien kingi mut tääl et voi tulla tollee sanomaa et älä mainosta hevosblogias, kiitos. monet muutki on mainostanu täällä ja täällä on myös puhuttu keppihevosista mene niihin palstoille valittamaan vai ottiko tääkin liian koville :D????

Ps. facebook ei ole erisnimi joten, facebook, pienellä ;DDDXDXDXDX

• låll
        sdjoiuh kirjoitti:

joo'o ehkä me tiedetään täähän on tarkotettu et juteltais ja annettais vinkkejä yms. mut oman blogin linkkaaminen ei oo kiellettyääkää. Ja tää palsta ei oo tarkotettu myös että täällä ruikutettais noin pienestä asiasta!
        Mä uskon et kotona varmaan saat kaiken haluamas ja oot kaikkien kingi mut tääl et voi tulla tollee sanomaa et älä mainosta hevosblogias, kiitos. monet muutki on mainostanu täällä ja täällä on myös puhuttu keppihevosista mene niihin palstoille valittamaan vai ottiko tääkin liian koville :D????

Ps. facebook ei ole erisnimi joten, facebook, pienellä ;DDDXDXDXDX

Facebook on erisnimi! koska se on jonkun NIMI!? :D LOL oot nolo

• huhhuc

Kyllä niitä lukijoita tulis jos ois hyvä blogi.

• Milja<3Emppu

Miljanheppablogi.blogspot.fi

• Isbeee
    • vuonis15

Mä olen 15v. tyttö ja kerron blogissani vuonohevoseni elämästä. Jos kiinnostaa, niin liittykää vain lukijaks ;)

vuonohevonensussu.blogspot.fi

• Varovaisuutta

Kannattaa olla varovainen mitä sinne blogiin pistää. Kaiken maailman nettikiusaajat voivat olla heti kimpussa ja arvostelemassa kaikkea mahdollista, kuten ratsastustaitojasi, istuntaasi, ulkonäköäsi yms.

Valitettavaa, mutta liian usein totta!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      4357
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1649
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      264
      1488
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1465
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      237
      1351
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1130
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1080
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1024
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      993
    Aihe