Nyt saa kertoa kuka on se joka on Ikaalisten komein MIES!
Ikaalisten komein MIES!
50
3968
Vastaukset
- Rouva Hoikkala
Talopalvelun Freddie!
- pukumies79
Saxofonisti. Siinä on Tyyliä.
- 696988
Kreivi
- ₩₩--₩₩
Sellainen stetson hattuinen vanhasta kauppalasta..
- Rouva Hoikkala
Eipä Talopalvelun Topikaan mikään hassumman näköinen ole.
- Rouva Täti
Pikku ville
- Thebesthusband
Oma mies tietysti on parasta A-ryhmää ! Eikö se ole aivan selvää...
- penelogin
Senaattori Petri Jokinen, uu jeeh
- jellona3639
Tottakai minun oma kultsu.Tietää paljon autoista,siivoaa,pyykkää ja on ihana "pamputtaja". En anna häntä kellekkään muille :)
- haaveilija1986
Kumikorjaamolla työskentelevä nuorimies!! Lehden mukaan on jämijärveltä mutta,kai sen voi osittain laskee ikaalilaiseks ku päivät on täälä päin silmänilona!!
- ikävä on
On jo 10 vuotta sitten muuttanut Treelle . EI sen jälkeen täällä paljon komeita ole näkynt .
- niin no
Ai se Riitialalainen?
- siiri aina märkänä
ehdottomasti se pitkätukkane Kartusta, ajaa punasella Nivalla tai chvevy vanilla, oisko jokin vanhan tavaran myymälän johtaja, siinä on seksiä
- 2242
himppu ilman muuta ja limpan pekka.
- sirkku orvokki
kyl komein on yks anntti joka usein on siwan laiturilla istumassa
- onnellinen1
tietysti haitari tapsa rakkaani
- onnellinen1
kyllä oma kulta on niin hellä ja lämmin ihanaa ja musiikki soi
- Tia833
Kumikorjaamo Nuorimies!! Tosi HEKKU!!!!!!
- Rouva Hoikkala
Olen pohtinut asiaa tarkemmin ja mielestäni Ikaalisten ylivoimaisesti komein mies on perussuomalaisten kaupunginvaltuutettu Petri Jokinen. Hänestä säteilee Miehekkyys! Naismaisten miesten kanssa olen jo ollut aivan tarpeeksi "kirjeenvaihdossa". Miehen tulee olla MIES eikä mikään sipsutteleva neiti!
- Neiti Hoikkala
No sentään oikea jäsenkiorja jo mainnittiin, mutta se oikea on VILLE KARTSASLAMMI. Mikä seksikäs pakkaus hän onkaan!
- Susiluola
Ikaalisten tuleva kirkkoherra on komein mies. Järven takaa on hän iso mies kotosin.
- hehehheh
Olisin sitä mieltä, että no komein ja komein, mutta villisika tai kruunupää.
- katsooken uskaltaa
en ole komein mies, mutta minulla on komea kikkelsson!
- pien mynäisille
Laita kuva! Jokainen osaa uhota, mutta harvalla on munaa todistaa kuvalla.
- eewertyui
Kaikille tiedoksi, että lähes kaikki palstan viestit ovat peräisin yhden ja saman ääliön IP-osoitteesta.
- kunnontyöntekijä
Vaikee kysymys....Mun miesmaku ku taas on sellaane ettei muhu vetoo perinteisen komeet miehet vaa sellaset charmikkaat puhetaitoset gentlemannit tai pelimiehet...Tuppaavat vaa pirut oleen melkeinpä järjestäin aika pal mua vanhempii ja useimmiten sit viel varattujaki,hö. Tasan ei käy onnenlahjat. en uskalla vastata kysymykseen siis mitn nimee.., saan jonku vaimon viel kimppuuni.
- surullinen
niin ihana ja komee mutta siks niitä naisia onki ympäri suomen maata työ antaa siihen hyvän mahdollisuuden
- persupoijjaat
ARI HEISKA, PETRI JOKINEN, VILLE KARTASLAMMI ovat ne jotka komeita poikia ovat.
- jarmo mukaan
JA JARMO HOIKKALA
- slap2
Kyllä ne ovat nuo Häkkinen Isä ja poika :)
- kysyn vaan
Mutta kenellä on kylän mahtavin ja osaavin " Meisseli" ???
- Pastarimenija
Minulla on. Sitä tosin ei kysyttykään aloitteessa, vaan tiedusteltiin Ikaalisten komeinta miestä. Vaimoni mukaan olen vasta toiseksi komein, komein on kuulemma eräs vanhempi herrahenkilö Varpeelta.
PS. Vaimosikin sanoo, että minulla on kylän mahtavin ja osaavin kalusto. Eikös lapsesikin ole enemmän tulleet äitiinsä. Minä olen Mestari! - kunnon sapeli
Pastarimenija kirjoitti:
Minulla on. Sitä tosin ei kysyttykään aloitteessa, vaan tiedusteltiin Ikaalisten komeinta miestä. Vaimoni mukaan olen vasta toiseksi komein, komein on kuulemma eräs vanhempi herrahenkilö Varpeelta.
PS. Vaimosikin sanoo, että minulla on kylän mahtavin ja osaavin kalusto. Eikös lapsesikin ole enemmän tulleet äitiinsä. Minä olen Mestari!Tiedän yhen Akun. Se kun meni metsätöissä kannonnokalle kakalle, niin sapelin pää hipoi maata.
- kepni
seliinin mukaan hän ja kuortti oli aikoinaan ikaalisten tavoteillummat poikamiehet joten he kai sitte.
- uroot693
ketä ovat nämä selin ja kuortti? onko he nyt jo varattuja tai naimisissa?
- ei vm
uroot693 kirjoitti:
ketä ovat nämä selin ja kuortti? onko he nyt jo varattuja tai naimisissa?
Jani ja tomppa ?
- vanhat veteraanit
tais ol niitten isä ukot ;-)
- kiinnostunu
uppia
- edes vähän
Ehdottomasti Kimpsa 76
- päivikki78
No jos tykkää.
- vasikka
Jotain kunnioitusta kuollutta miestä kohtaan, pyydän.
- khjyught
Onks kimpsa nyt vainaa?
- edes vähän
Olen pahoillani en tiennyt. Otan osaa.
- Kiitos tästä palstas
Jälleen hyvän kirjoittajan lähtö hiljentää tätäkin palstaa :(
- kydlkhf
Onko tiedossa mitä tapahtui?
- kun en tiedä
Kuka Kimpsa oikeen oli?
- Janne.l
Masentunut kaveri joka ei päässyt yli eksästään.
- elo1
Toivottavasti ei ole perheellinen. Surullista.
- onnellinen4
yhä edelleen lämmin hellä niin täydellisen ihana osa tulppaani
- mersumiäs
Tampereen suunnassa nykyään.Elää ja voi hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699