Näkikö kukaan ykkösosaa joka tuli eilen (perjantaina) neloselta kello 17.30`?
Meni ohi, kun en tiennyt että se alkaa. :(
Jos joku näki sen, viitsisikö ystävällisesti selittää vähän juonta. En ole koskaan nähnyt sarjaa, mutta olen kuullut siitä paljon kehuja.
Kiitos.
VAIMONI ON NOITA
11
1066
Vastaukset
- Kröm...
Vaimoni on noidalle on tulossa oma palsta.
Täällä puhutaan SISKONI ON NOIDASTA.
Joten toivon että poistut täältä.- Stig
Vaimoni on noidalle tulossa oma palsta?
- besservisser
Kuten varmaan olet huomannut, vaimoni on noita-sarjalle ei ole omaa palstaa. Lähin on siskoni on noita, jossa on 2/3 sanoista samaa ja ensimmäinenkin melkein sama.
Olisiko jokin muu palsta kuten vaikka pokemon ollut parempi?
besservisser - Kröm..
besservisser kirjoitti:
Kuten varmaan olet huomannut, vaimoni on noita-sarjalle ei ole omaa palstaa. Lähin on siskoni on noita, jossa on 2/3 sanoista samaa ja ensimmäinenkin melkein sama.
Olisiko jokin muu palsta kuten vaikka pokemon ollut parempi?
besservisserKysyinkös minä sinun mielipidettäsi? Häh?
- no one
Kröm.. kirjoitti:
Kysyinkös minä sinun mielipidettäsi? Häh?
sanoit että vaimoni on noita-sarjalle on tulossa oma palsta, mutta sitä EI näy... ainakaan lähiaikoina........ saahan IHMINEN SANOA OMAN MIEPITEENSÄ.... siitä!!!
- siskoni on noitdasta
se on ihan surkee ohjelma
- mutta älä tuu puhuu siskoni...
Kröm.. kirjoitti:
Kysyinkös minä sinun mielipidettäsi? Häh?
mut älä tuu puhuu sikoni noidasta
- Nyysi
Se vaimoni on noita on ihan pappa ohjelma, että tiedoksi vain. Ei kannata katsoa... En todellakaan suosittele!
- Tratto
Olen samaa mieltä Nyysin kanssa.
Se on ihan mielettömän surkea ohjelma.
Mutta en ihmettele, jos se on tehty joskus 60-luvulla.
Vanhat sarjat ovat muutenkin ihan sairaita. - Yolanda
Tratto kirjoitti:
Olen samaa mieltä Nyysin kanssa.
Se on ihan mielettömän surkea ohjelma.
Mutta en ihmettele, jos se on tehty joskus 60-luvulla.
Vanhat sarjat ovat muutenkin ihan sairaita.vedä sinä ritsapillu vittu päähäs! et pidä vanhoista sarjoista sen takia koska olet liian nuori ja TYHMÄ ja pissis tajutaksesi niitä! NIH!!!
- nähnyt
en nähnyt sitä mut se on mun lempi ohjelmai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805