arvioikaa 1-10 aseikolla
http://aijaa.com/r8K7FK
seukkaisitko ulkonäön perusteella?
41
1026
Vastaukset
- perrr
Aika nuori.. jos oltas saman ikäsiä niin voisin kai. ja arvosana 8.
- dr no
7
- tatgs
9 ikäiseks
- mut en seurustelis
Joku 6-7,5
1-10 asteikolla eli kyllä normaalin yli menee ;) - ???
13v niinkun -99 vai 13v niinkun -00?
- 13wwwtyttö
13 niinkun -00
- Juuh
Paremman näköinen kuin useat muut tuon ikäiset.
- ffvjbbbj
4
- kyllä
kyllä voisin alkaa ja arvosana 8,5
- 16wwww
Kui nuorii tääl oike pyörii, nukkumaan oot viel iha lapsi. Näytät tyylii 11 vuotiaalt
Muutama vuosi lisää niin kyllä.
- aaduli
9 ja kyllä aika varmasti alkaisin :)
- alpha4
1
lol - moiiiiiiiiiiiiiiiiii
8 - 9-
- ISo paha nörtti
Itse poistaisin kuvani välittömästi ja menisin nurkkaan häpeämään..
- JuupaJuuJaaxd
Näytät pulleahkolta noissa vaatteissa... No sori mutta parempaaki oon saanu ettei enää "normit" kiinnosta ku tyttöystävät nykyää kulkee kireis topeis talvipakkasillaki ULKONA :d Jos oisit urheilullisemma näköne voisi vaikka panna ;) vaatteet vaihtoo lärvist en kommentoi ku kaikki o siltohi kauniit omal tavallaa, hiema jotai tummaa kulmakarvoihi ja vaik smokey eyes nii NAM
- Aamen
No toi ei oo totta: JuupaJuuJaaxd!! >:/
Oot nätti tyttö muuten (: T: HETERO tyttö :D
Sä et näytä yhtään läskiltä.
Mä oon oikeestaan TTTOOOSI ilonen, että on kerrankin tuon kokosii typyjä, ku oon ite saman kokone (: (Enkä tarkota todellakaa, että olisit läski!!!! :O)
Ja höpö höpö, ei sun mitää meikata tarvii!!
Kuvat muutenki aina vääristää ihmistä (yleensä)..
Itestä ainaki nii tulee aina ihan paskoja kuvia, toisinku peilistä näyttää paremmalt..
Mutta nätti tyttö, ei sus mitää vikaa oo, elä kuuntele noita: meikka vähä, oot läski tyyppei, koska se ei pidä paikkaansa. Sit mäki oon läski, vaik kaikki kehuu mun kroppaa sopusuhtaseks ja ihanan muodokkaaks :D
Eikä ne luuviulut oo niin nättejä vartalosta, ei oo ees mitää muotoja sillo.
Ja mitä tohon tulee: ettei enää normit kiinnosta, ku tyttöystävät kulkee kireillä topeilla talvipakkasillakin..
Ni onks sil vittu jotai välii mitä pukee päälle ja mun mielest se on tosi lapsellista, ku ei oo kunnol vaatet päällä!! XD
Ja hei hyvät vaatteet sulla on!!(:
- jannevaap
oot söpö:):) 9!!
- Arvosanas1
3/10
- lifemokger
4/10 en panis
- Apina kapina
Ei voi muuta ku samaa sanoa.
- random123
8
- stalkkaajasi123
9
- Lukia00
10
- Jänisnnaama
Vitun tollo, ota nyt toi kuvasi heti pois,
Ja jos joku tollo on ladannut tuon ääliön kuvan, poistkaa.
Mutta jos tää on aivan tosi juttu, niin vittu aivan sama tummoiselle läskille.
hirvee maha ja naama kuin jollain jäniksellä. - :):)
nätti oot! :-) jos oisin poika ja saman ikäne nii voisin seurustella :)
- h-e-r-r-a-j-u-m-a-l-
10
- JooMulOnJännää
Nyt.... Mun arvostelu... Koska sulla on niin hyvät muodot niin voisin antaa jopa 8 :3 ehkä 9 mietippä tota kultaseni!
- poitsu täält
9
- xcgh
krrmhmh HAHHAHHAAAA huhhuh tästä taas iloa loppu elämäksi XD
- arvoshtelu
8 söpö on :3
hyvä perc - bubuuuuuuuu
Pikku vinkki hos pistät kuvan ittestäs nettii älä anna kasvojes näkyätääl on vaikka kuinka outuu porukkaa
- 13wwwtyttö
Kiitti kauheesti kaikille vastanneille
- ;))
5/5 panisin onks sul kikkii? :3
- 13wwwtyttö
;)) kirjoitti:
5/5 panisin onks sul kikkii? :3
Ei oo kikkii mut jos teil on skypee nii lattakaa nimiänne
- moips2
ootko vantaalt 8½ ja seukkaisin
- öo89uyio
hyi vittu ku ruma....
- MATO69
totta XD hyi SAATANA!
- täydet! :)
10!
- Ikäsekseks 6 :)
6 ikäsekseks! :ooo :DD
- konepistooli9mm
Vähä voisit housui nostaa perseen kohalta! ;) ja 8
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673