Kävin syömässä riihikallion vanhalla ostarilla siinä intialaisessa ravintolassa.
Ruoka on hyvää ja palvelu ystävällistä. uskallan suositella.
Siinä yhden jälkeen sisäpihaan tuli 2 n 9-10 vuotiasta koulupoikaa ja toinen heistä hyppi maassa tasajalkaa. En nähnyt mihin pyrki.
Aikansa hypittyään vaihtoi paikka ja nyt ymmärsin. Otti sellaisen taitetun putkijaloilla seisovan ravintolan mainoskyltin, kaatoi sen maahan ja alkoi hyppiä senkin päällä.
En ollut uskoa silmiäni.
Pojat poistu paikalta luoden halveksuvia katseita kohti ravintolaa.
Hyvin on vanhemmat saanu iskostettua ajatusmaailmaansa lapsiinsa.
Tässä riihikallion koulun reksillä puhuttelun paikka.
Lapsirasismia Riihikalliossa.
5
281
Vastaukset
- reh..tori
Sä vain sitten söit hyvää ja katselit sivusta?
- Vanhempi.
Meeppä niille sanomaan ni saat syytteen jostain häirinnästä.
- Ei päätä pensaaseen
Vanhempi. kirjoitti:
Meeppä niille sanomaan ni saat syytteen jostain häirinnästä.
Älä nyt viitsi! Aikuisella pitää olla pokkaa kieltää lapsia sanallisesti, jopa vieraita lapsia. Mä toivon että jos mun lapset tekee ilkeyttä jossain ja joku sen näkee, niin hän myös puuttuu siihen. Mä olen vieraita lapsia ojentanut ja ikinä ei oo syytettä niskaan rapsahtanut.
- ksi8ijjs
Lapsilla on oikeus hyppiä jonku kyltin päällä, se on terapiaa ja auttaa mielihyvän tuottamiseen lapsen elämään. Sitten isompana ne hyppii mummojen päällä, ja samalla vapauttavat mummon käsilaukun kantamis velvollisuudesta. Myös autojen päällä hyppiminen auttaa lasta menestykseen kouluelämässä sekä tulevassa työelämässä parempaan menestymiseeen.
LAPSISSA ON TULEVAISUUTEMME. - Lapset kuria vailla
Tulevaisuus on jo menetetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.703821Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883189Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1012448Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151669Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701438- 971311
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä501256- 551073
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561040Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11031